اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

محیطی سالم با موکت شوی صنعتی

فهرست مطالب

یکی از لوازم اساسی و مهم هر محیط فرش و موکت است.از فرش و موکت در اغلب محیط ها مانند هتل، منازل، دفاتر اداری، مساجد و …. استفاده می شود.همانطور که فرش و موکت جزء اصلی ترین ارکان لوازم ضروری یک محیط برای سکونت است در آلودگی هم جزء اولین لوازمی است که آلوده می شود و می تواند باعث انتقال آلودگی در محیط شود.فرش و موکت آلوده باعث پخش گرد و خاک و میکروب در هوا می شود. در نظافت فرش و موکت ممکن است آلودگی در بسیاری از قسمت های آن باقی بماند زیرا آلودگی در تاروپود فرش رخنه می کند. بنابراین نظافت اصولی در این زمینه امری ضروری است.در نظافت صنعتی برای شستشوی فرش و موکت از دستگاه موکت شوی صنعتی استفاده می شود.استفاده از این دستگاه باعث نظافت، تمیزی، زیبایی فرش و همچنین سلامت افراد است.برای داشتن محیطی سالم می توان از دستگاه موکت شوی استفاده نمود. استفاده از این دستگاه مزایای بسیاری به همراه دارد.

موکت شوی صنعتی

موکت شوی دستگاهی قابل حمل است که با ابعاد و طراحی های برندهای مختلف صنعتی در بازار وجود دارد.

شستشو فرش و موکت با این دستگاه نسبت به روش های دستی و سنتی با سرعت و کیفیت بالاتر و هزینه کمتر صورت می گیرد.اسفاده از این دستگاه باعث صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده می شود.

عملیات شستشو در این دستگاه توسط برس صورت گمی گیرد. ابتدا آب و مواد شوینده بر روی سطح فرش یا موکت پخش شده سپس آلودگی موجود در تاروپود فرش توسط برس به سطح فرش می رسد و بعد از آن آلودگی به وسیله سامانه مکش دستگاه کاملا از فرش خارج می گردد.مکش آلودگی به همراه آب و مواد شوینده پس از اتمام شستشو باعث تسریع زمان خشک شدن فرش و موکت می شود.

استفاده از این دستگاه باعث افزایش طول عمر فرش می شود و مانند روش های دستی و سنتی باعث آسیب رساندن به بافت آن نمی شود.

از موکت شوی صنعتی می توان در بسیاری از اماکن نظیر هتل، دفاتر اداری، مساجد ومنازل استفاده نمود. 

برطرف کردن آلودگی هوای محیط

عدم نظافت و شستشوی فرش و موکت باعث پخش گردو غبار و آلودگی و ذرات ریز خاک در هوای محیط            می شود.قدم زدن روی فرش باعث پراکندگی این ذرات در هوا می شود و  در صورت عدم وجود تهویه مناسب در محیط این آلودگی در هوا باقی مانده و سلامتی افراد به خطر می افتد. بنابراین استفاده از دستگاه موکت شوی صنعتی به سلامت افراد کمک می کند.

برای نظافت فرش و موکت محیط کاری و یا مسکونی خود احتیاج به صرف هزینه بالا برای خرید دستگاه موکت شوی ندارید شما می توانید به راحتی این دستگاه را برای مدت زمان مورد نیاز خود از طریق سایت رنت ابزار اجاره کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *