اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

مزایای کفسابی بتن

فهرست مطالب

کفسابی و پولیش بتن اصطلاحی است که برای تشریح فرآیند هموار کردن سطح کف بتنی ناهموار انجام می‌شود تا سطحی کاملا صاف و صیقلی ایجاد شود. انجام این عملیات نیازمند خرید یا اجاره دستگاه کفسابی سخت کار به همراه دیسک‌ها و سگمنت‌های اشباع شده با الماس است که به شکل کاغذ سمباده‌هایی بسیار مقاوم و بادوام عمل می‌کنند. در ضمن انجام پروسه کفسابی بتن ، دیسک‌ها به تدریج با دیسک‌های نرم‌تر تعویض می‌شوند تا در نهایت سطحی کاملا صاف و صیقلی حاصل شود.
بنابراین فرآیند صیقلی کردن بتن مراحل آخر پروسه کفسابی بتن است که با استفاده از نرم‌ترین پدهای پولیش به منظور دستیابی به پرداختی با تلالوء و جلای بالا انجام می‌شود. در طول مرحله نهایی صیقلی کردن بتن ، ممکن است یک ترکیب صیقلی کننده اعمال شود تا به تمیز کردن و حذف هر گونه ضایعات باقیمانده روی سطح کمک کرده و درخشندگی بیشتری به زمین ببخشد. کفسابی و صیقلی کردن بتن در کنار هم می‌تواند به ایجاد کفپوشی کاملا صاف و صیقلی مشابه با سنگ منجر شود.

خرید یا اجاره دستگاه کفسابی

دستگاه کفسابی یا دستگاه ساب مجهز به بخش ساینده به نام لقمه است. لقمه‌ها به یک سری محافظ متصل می‌باشند. با انتقال نیرو از موتور به لقمه‌ها، این اجزاء ساینده شروع به چرخش کرده و بسته به درجه زبری خود عملیات کفسابی را انجام می‌دهند. با توجه به میزان تنش بالای وارد شده به دستگاه در حین عملیات کف سابی طراحی این دستگاه باید به شکل کاملا صنعتی، سخت کار و تخصصی صورت گیرد که این امر موجب قیمت قابل توجه این دستگاه می‌گردد. بنابراین خرید این دستگاه جز برای افراد پیمانکار و شاغل در حوزه کفسابی دارای توجیه اقتصادی نمی‌باشد و اجاره دستگاه کفسابی برای اجرای یک پروژه گزینه مقرون به صرفه‌تری است.

مزایای کفسابی و پولیش بتن

انجام عملیات کفسابی و پولیش سطوح کف بتنی در محیط‌های تجاری، صنعتی و حتی مسکونی دارای مزایای متعدد است. با توجه به مزایای بسیار بتن پولیش شده، صرف هزینه برای اجاره دستگاه کفسابی و اجرای این عملیات یک راهکار پرداخت سطوح کف با تاثیر طولانی مدت خواهد بود. مهم‌ترین مزایای انجام این عملیات عبارتند از:

افزایش پایداری و دوام

سطوح کف بتنی پولیش شده تمام مزایای زمین بتنی معمولی همانند پایداری و دوام بالا را ارائه می‌کنند. بتن صیقلی شده حتی در محیط‌های پرتردد مقاومت عالی نشان می‌دهد و به راحتی دچار لک، خط و خراش و آسیب‌دیدگی نخواهد شد. همچنین اجاره دستگاه کفسابی و انجام این عملیات برای یکبار، شما را از انجام عملیات پردردسر واکس زنی و پرداخت مکرر زمین بی‌نیاز خواهد کرد.

کاهش سطح نگهداری و سرویس مورد نیاز

انجام عملیات ساب و پولیش بتون، سطحی مقاوم ایجاد می کند که دوام آن در مقایسه با کفپوش سنگی یا وینیل بیشتر است. تنها جاروب کردن و تی کشی منظم برای حذف گرد و غبار و آلودگی از سطح بتن صیقلی شده کفایت می‌کند و بسته به میزان تردد در محیط و شرایط کاری ان ممکن است هر 5 یا 10 سال یکبار نیاز به اجاره دستگاه کفسابی و انجام مجدد عملیات باشد تا زیبایی و درخشندگی سطوح کف حفظ شود.

کاهش هزینه‌ها با اجاره دستگاه کفسابی

کفسابی و پولیش بتن، سطوح کف زیبایی ایجاد می‌کند که قابل مقایسه با سنگ و سایر کفپوش‌های گرانقیمت هستند. بطور کلی انجام این عملیات در مقایسه با هزینه خرید و نصب سایر کفپوش‌ها روشی مقرون به صرفه است زیرا در این حالت شما هزینه‌ای برای خرید یا نصب کفپوش پرداخت نمی‌کنید و هزینه صرف شده در اجاره دستگاه کفسابی خلاصه می‌شود. البته توصیه می‌شود با توجه به تخصصی بودن عملیات، کار با دستگاه توسط نیروهای ماهر و آموزش دیده انجام شود. بنابراین بهتر است انجام این عملیات به افراد حرفه‌ای و ترجیحا اپراتورهای معرفی شده توسط شرکت تامین کننده دستگاه سپرده شود که هزینه چندانی را به شما تحمیل نخواهد کرد.
از سوی دیگر با توجه به ایجاد سطح صیقلی و عاری از هرگونه ناهمواری، شستشو و نظافت زمین در مراحل بعدی تسهیل شده و نیاز به صرف زمان، انرژی و ماده شوینده کمتری برای حفظ پاکیزگی آن است و به این ترتیب نیز هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

ایجاد ظاهر زیبا و جذاب

عملیات ساب و صیقلی کردن بتن زیبایی طبیعی هر نوع بتن را نمایان می‌کند. همچنین در صورت اعمال رنگ دانه بر روی بتن صیقلی شده، ظاهری مشابه با کفپوش‌های سنگی گرانقیمت همانند گرانیت یا مرمر ایجاد می‌شود. یعنی شما می‌توانید با صرف هزینه کم برای اجاره دستگاه کفسابی و انجام عملیات، ظاهر شیک و زیبای زمین خود را تا سالها تضمین نمایید.

سازگاری با محیط زیست

اجاره دستگاه کفسابی و ساب بتن یک راهکار پرداخت سطوح کف سازگار با محیط زیست است. این امر به حجم کم ضایعات ایجاد شده حین انجام کار و ویژگی‌های پایدار و بادوام این نوع کفپوش و همچنین قابلیت بتن پولیش شده برای ارتقاء کیفیت هوا در داخل ساختمان از طریق کاهش یا حذف گرد و غبار، قارچ و کپک باز می‌گردد.

سطوح درخشان و پرتلالوء

ساب بتن و صیقلی کردن آن سطوح کفی با درخشش بالا ایجاد می‌کند که نور را منعکس می‌کنند. این امر به ایجاد محیطی امن‌تر کمک می‌کند و همچنین هزینه‌های مرتبط با نورپردازی را حتی در فضاهای بزرگ همانند انبارها، کارخانه و پارکینگ‌ها کاهش می‌دهد.

کاربردهای کفسابی و پولیش بتن

اجاره دستگاه کفسابی و اجرای عملیات ساب بتن در هر نوع محیط صنعتی، تجاری و حتی مسکونی دارای سطوح کف بتنی امکان پذیر است و این عملیات به شکل گسترده در محیط‌هایی همانند انبارها، نمایشگاه ماشین، کارخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس و سایر مراکز آموزشی، بیمارستان‌ها و مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید انجام می‌شود.