اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره دستگاه کارواش بهترین روش شستشوی سنگفرش

فهرست مطالب

استفاده از سنگ در حیاط، پیاده رو جلوی خانه، معابر و راه‌پله همواره محبوب بوده و سنگفرش گزینه‌ای زیبا و کلاسیک برای هر محیط به شمار می‌آید. اما ماهیت متخلل سنگفرش، سطوح ناهموار آن و فضای خالی بین تکه سنگ‌ها، سنگفرش را مستعد لک پذیری و انباشت جرم و آلودگی کرده و عملیات شستشوی آن را سخت و دشوار می‌سازد.

در چنین شرایطی اجاره دستگاه کارواش یکی از موثرترین روش‌ها برای از بین بردن روغن، گریس، گرم و سایر آلودگی‌ها از روی سنگفرش خواهد بود. بنابراین اگر در آستانه سال جدید در فکر بازگرداندن زیبایی و جلا به سنگفرش خانه خود هستید گزینه اجاره واترجت را مدنظر قرار دهید. استفاده از واترجت نه تنها آلودگی و لکه‌های سرسخت را از بین می‌برد بلکه قادر به از بین بردن هرگونه باکتری و قارچ است که ممکن است در سنگفرش شما وجود داشته باشد.

شستشوی سنگفرش با اجاره دستگاه کارواش

در ادامه 10 راهکار برای دستیابی به بهترین نتیجه از اجاره دستگاه کارواش در شستشوی سنگفرش بیان شده است:

1- برای از بین بردن لکه‌های سرسخت اجاره دستگاه کارواش با فشار عملیاتی 170 بار و دبی 11- 12 لیتر در دقیقه کفایت می‌کند. بدون شک یادگیری نحوه کار با واترجت پیش از شروع عملیات ضروری است. بنابراین اگر تجربه استفاده از واتر جت را ندارید حتما قبل از شروع کار در مورد نحوه کار با دستگاه و نکات ایمنی از فرد مطلع سوال بپرسید.

2- قبل از استفاده از واترجت سنگفرش را جاروب کرده و هرگونه زباله، آلودگی و گرد و غبار را از روی سنگفرش جمع آوری کنید. فراموش نکنید که اجاره دستگاه کارواش با هدف از بین بردن آلودگی‌های سرسخت انجام شده است.

3- در صورت نیاز درب‌ها و دیوارهای خارجی در اطراف محوطه کار را با صفحات پلاستیکی مقاوم بپوشایند. فشار بالای آب خارج شده از واترجت می‌تواند اجسام کوچک را به اطراف پرتاب کند. پوشاندن درب ها و دیوارها از آنها در برابر اجسام پرتاب شده محافظت کرده و احتمال کنده شدن تصادفی رنگ از آنها را به صفر می‌رساند.

4- برای شستشوی عمیق، ماده شوینده چربی زدا را روی سطح سنگفرش پاشش کنید. برای این کار واترجت را در فاصله 15 سانتیمتری از سطح مورد نظر قرار دهید. هنگام اجاره دستگاه کارواش درخصوص پاشش مواد شوینده توسط دستگاه با مسئول مربوطه صحبت کنید و فراموش نکنید که تنها مجاز به استفاده از مواد شوینده تایید شده توسط شرکت اجاره دهنده دستگاه هستید.

اگر واترجت شما دارای قابلیت پاشش ماده شوینده تحت فشار کم است پس از اسپری کردن ماده شوینده می‌تواند از یک فرچه با الیاف زبر یا برس چرخان برای دستیابی به نتیجه بهتر استفاده کنید.

5- اگر هنگام اجاره دستگاه کارواش واترجتی با قابلیت پاشش ماده شوینده تحت فشار بالا انتخاب کرده اید. می‌توانید از یک نازل کاردکی استفاده نمایید. لنس و نازل را در فاصله 30 سانتیمتری از سنگفرش قرار داده و لنس را به شکل یکنواخت به جلو و عقب حرکت دهید.

6- به ماده شوینده اجازه دهید تا به مدت 5 دقیقه بر روی سنگفرش باقی بماند. زمان دهی به ماده شوینده تضمین می‌کند که تمام آلودگی‌ها و چربی‌ها به نحو موثر از سنگفرش جدا شوند.

7- برای آبکشی نهایی مجددا از واترجت استفاده کنید و به شستشوی سنگفرش با دستگاه تا زمانی ادامه دهید تا هر گونه جرم، گریس، رسوبات چربی و … کاملا از بین برود. مجددا، با حرکت دادن یکنواخت لنس رو به جلو و عقب تمام قسمت‌ها را پوشش دهید.

8- اگر سنگفرش شما به آلودگی‌های بسیار سخت همانند لکه‌های رنگ آغشته شده است، فاصله نازل تا سطح را به 10 سانتیمتر کاهش دهید و با حرکات آهسته تری عملیات شستشو را انجام دهید.

9- ممکن است در انتها لازم باشد با استفاده از یک غلطک رنگ پوشش ضد آب به سنگفرش اعمال کنید تا از آن در برابر نفوذ اب و آلودگی‌ در مراحل بعدی جلوگیری نمایید.

10- بهتر است رفت و آمد بر روی سنگفرش در 24 ساعت آینده به حداقل کاهش یابد.

اجاره دستگاه کارواش با تجهیزات جانبی ویژه

در پایان لازم به ذکر است که مشاوره با کارشناس متخصص هنگام اجاره دستگاه کارواش می‌تواند برای شما بسیار سودمند واقع شده و به افزایش کارایی و بازده دستگاه کمک کند.

برای مثال ممکن است امکان اجاره دستگاه کارواش با نازل‌های مختلف و تجهیزات جانبی متنوع همانند نازل دوار یا نازل کفشوی تخصصی وجود داشته باشد. استفاده از این تجهیزات کیفیت و سرعت عملیات را افزایش خواهد داد.

نازل دوار نازلی است که در آن نقطه پاشش صفر درجه با سرعت بالا چرخانده می‌شود. این نازل نه تنها از قدرت کافی برای جدا نمودن آلودگی‌های سرسخت برخوردار است بلکه دارای سطح پوشش دهی بالا بوده و با داشتن حرکت دورانی شما را از جلو و عقب بردن لنس بی‌نیاز می‌کند.

در نازل کفشوی، دو نقطه پاشش صفر درجه چرخان در زیر یک محافظ استیل قرار گرفته اند. چرخش این دو نازل در یک محیط دایره‌ای باعث افزایش ناحیه پوشش دهی می شود و سری استیل از پاشش آب به اطراف جلوگیری می‌کند.