اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره جاروبرقی صنعتی

اجاره جاروبرقی صنعتی برای کارخانه سیمان

فهرست مطالب

هر مرحله از فرآیند تولید سیمان مقادیر زیادی پودرهای سمی و بسیار خطرناک را در تمام سطوح کارخانه (ماشین آلات ، ساختمانها ، کامیون ها ، کارگران) پراکنده می نماید، این امر می تواند بازده تولید را در معرض خطر جدی قرار دهد. علاوه بر این ، گرد و غبار سیمان برای سلامت کارگران به ویژه اگر برای مدت طولانی در معرض آن قرار بگیرند یک خطر جدی تلقی می شود، حتی استفاده صحیح از لوازم محافظتی نظیر دستکش و ماسک، در این محیط ها برای محافظت مؤثر از اپراتورها کافی نیست. با اجاره مکنده صنعتی و استفاده منظم از جاروبرقی های صنعتی می توان این مشکلات را به شیوه ای بهینه حل نمود.

به طور کلی دو مشکل عمده در کارخانه ای نظیر کارخانه سیمان وجود دارد که فرایند نظافت را به امری واجب تبدیل می نماید. اول پودری بودن مواد به وجوذد آمده در فرایند تولید که مومجب پخش آسان و سریع آنها می گردد و دوم مشکل اشتعال زا بودن این مواد که امر نظافت را به امری کاملا تخصصی تبدیل می نماید.

اجاره یا خرید

به هنگام به کارگیری یک دستگاه همواره دو راه پیش رو است; خرید یا اجاره. در صورتی که آلودگی تولید شده به صورت روزانه بوده و نظافت را به امری روزانه تبدیل نماید بدون شک خریداری دستگاه به صرفه تر از اجاره آن خواهد بود. اما در صورتی که استفاده از دستگاه به صورت دوره ای نیاز باشد اجاره می تواند یک تصمیم اقتصادی تر تلقی شود.

موارد و مزایای اجاره جاروبرقی صنعتی در کارخانه سیمان


اجاره جاروبرقی صنعتی مناسب می تواند برای کارخانه ها و کارگاه های تولید کننده مواد پودری نظیر سیمان راهکاری مناسب است تا به این وسیله با سرعت بالا به جمع آوری صحیح این مواد پرداخت. نگهداری مناسب تجهیزات کارخانه برای کاهش هزینه ها و به حداکثر رساندن راندمان تولید بسیار مهم است. از جمله برخی مزایای اجاره جاروبرقی صنعتی در کارخانه سیمان عبارتند از:

  • کاهش خرابی: تمیز کردن منظم سیستم از خرابی دستگاه ها و تجهیزات جلوگیری می کند و علاوه بر افزایش عمر مفید قطعات، هزینه خرید قطعات یدکی را نیز کاهش می دهد.
  • محیط سالم تر: یک محیط تمیز خطر تصادف ها و بیماری های تنفسی ناشی از حضور مداوم گرد و غبار سیمان در محیط را کاهش می دهد.
  • کاهش توقف های غیرمنتظره: هنگامی که تولید روزانه هزاران تن است ، حتی تنها یک ساعت توقف تولید نشان دهنده یک مشکل جدی پیش رو می باشد. استفاده منظم از مکنده صنعتی برای تمیز کردن محیط ها و ماشین آلات باعث کاهش چشمگیر توقف های غیر منتظره می شود.

نظافت انبار با استفاده از جاروبرقی صنعتی مناسب

از آنجایی که انبارها محیط هایی برای نگه داری و ذخیره سازی کالاها و محصولات می باشند عموما با رفت و آمد های مداوم و در تیجه آلودگی های زیادی روبه رو هستند. اگر انبار از وسعت بالایی برخوردار نباشد نظافت دوره ای می تواند در جمع آوری آلودگی ها نقش موثر ایفا نماید، از این رو با اجاره جاروبرقی صنعتی مناسب می توان آلودگی های جامد و مایع را از میان برداشت.

موارد قابل ملاحظه به هنگام استفاده از یک مکنده صنعتی

قدرت مکش و سرعت مکش دو عامل تعیین کننده و بسیار مهم به هنگام انتخاب یک جاروبرقی صنعتی است. هرچه قدرت مکش جاروبرقی بیشتر باشد مواد سنگین تر و چگال تر بیشتری را می توان با جاروبرقی از میان برداشت. هرچه سرعت مکش بالاتر باشد در هر بارمکش حجم بیشتری از آلودگی ها را می توان با استفاده از دستگاه مکش نمود. اما از جمله دیگر عوامل مهم در انتخاب یک جاروبرقی صنعتی مناسب دائم کار بودن آن است. جاروبرقی صنعی با موتور توربینی قابلیت کار به صورت پیوسته را دارد و این درحالی است که یک جاروبرقی کلکتوری را نمی توان به صورت مداوم مورد استفاده قرار داد.