اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره جاروبرقی صنعتی

نکات قابل توجه در هنگام انتخاب جاروبرقی صنعتی

فهرست مطالب

دستگاه های جاروبرقی صنعتی با مدل های مختلفی که دارند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. گرچه نحوه عملکرد کلی جاروبرقی ها یکسان می باشد اما نوع اجزای به کار رفته در آن ها موجب تفاوت کارکرد آن ها می گردد. این تفاوت ها باعث می شود هریک از دستگاه ها دارای ویژگی های منحصر به فردی باشند و در محیطی متناسب با کارایی دستگاه مورد استفاده قرار گیرند. در هنگام خرید و یا اجاره جاروبرقی صنعتی ، توجه به برخی نکات در انتخاب دستگاه ضروری می باشد.

معیارهای انتخاب جاروبرقی صنعتی

موتور جاروبرقی، فلیتر و ساختار بدنه سه ویژگی اصلی هستند که تعیین کننده کارایی دستگاه می باشند. موتور جاروبرقی می تواند کلکتوری، توربینی و یا هواکار باشد که هریک متناسب با یک محیط می باشند. در مورد فیلتر نیز متناسب با نوع آلودگی باید مشخصه هایی از جمله شکل ظاهری، جنس، سطح مقطع و کلاس مد نظر قرار گیرند. جنس بدنه جاروبرقی می تواند پلی اورتان فشرده، استیل و یا فولادی باشد بنابراین با توجه به میزان ضخامت و استقامت دستگاه در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل در انتخاب جاروبرقی صنعتی باید به محیط، نوع موادی که باید جمع آوری شود، مدت زمان استفاده از دستگاه، ابعاد و ظرفیت مکنده و مشخصات فیلتر توجه نمود.

1- توجه به محیط

انتخاب جاروبرقی صنعتیاستفاده از جاروبرقی صنعتی در محیط های مختلف برای امور مختلفی از جمله نظافت، جمع آوری مواد، انتقال مواد، غبار گیری، جمع آوری مواد پودری و یا مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. باید در استفاده از هر دستگاه جاروبرقی دقت نمود تا مناسب با محیط کاری باشد در صورتی که این انتخاب به درستی صورت نگیرد علاوه بر این که دستگاه بهره وری کافی را نخواهد داشت، در طی زمان باعث کاهش طول عمر دستگاه می گردد.

2- نوع عملیات

جاروبرقی صنعتیدر هنگام تهیه جاروبرقی به اولین نکته ای که باید توجه نمود نوع عملیات می باشد. در این مرحله باید نوع مواد مورد نظر که باید به وسیله جاروبرقی صنعتی جمع آوری شوند مشخص گردد، مواد جامد، مایع، پودری هریک به یک نوع دستگاه نیاز دارند. برخی مواد ممکن است سمی یا خطرناک باشند، در این صورت نیز از دستگاه تخصصی و حرفه ای استفاده می شود.

3- مدت زمان استفاده از دستگاه

جارو برقی صنعتیبرخی فرایند های انتقال یا جمع آوری مواد باید به طور پیوسته انجام پذیرد، در این صورت از جاروبرقی صنعتی دائم کار با موتور توربینی استفاده می شود. اما در صورتی که کار با دستگاه جاروبرقی صنعتی به صورت متناوب نباشد، می توان از سایر دستگاه های مکنده نیز استفاده نمود.

4- ابعاد و ظرفیت دستگاه

جاروبرقی مناسبجاروبرقی در رده های صنعتی و نیمه صنعتی دارای ابعاد و ظرفیت های مختلفی هستند که متناسب با حجم آلودگی و موادی که در محیط وجود دارد، انتخاب می شود. باید توجه داشت که همیشه انتخاب جاروبرقی با ظرفیت بالا، از نظر کارایی بهتر نخواهد بود و جاروبرقی با ظرفیت کم، کم هزینه نیست. بنابراین باید طبق شرایط یک دستگاه مناسب را انتخاب نمود.

5- فیلتر

انتخاب جاروبرقی مناسبیک بخش بسیار مهم در مکنده های صنعتی، سیستم فیلتراسیون است. فلیتر جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی از نوع ستاره ای کلاس L یا M و یا کارتریجی می باشد. در برخی موارد نیز می توان دستگاه را به فیلتر هپا تجهیز نمود. بنابراین در خصوص مکش مواد پودری و ذرات ریز باید دقت نمود که سیستم فیلتراسیون دستگاه جوابگوی عمل مورد نظر باشد.

با در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده می توانید برای اجاره جاروبرقی صنعتی اقدام بفرمائید.