اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره ابزار

اجاره ابزار برای کاربردهای گوناگون

فهرست مطالب

انجام عملیات صنعتی و نیمه صنعتی بدون بکارگیری ابزار و تجهیزات مخصوص عملا غیر ممکن می باشد. این ابزار انواع و گستردگی زیادی داشته که هریک به منظور دستیابی به هدف خاصی به کار گرفته می شوند. ازجمله مهم ترین و پرکاربردترین ابزارها می توان به دستگاه فرز، سشوار صنعتی و دستگاه شیار زن اشاره نمود. در کسب و کارهای کوچک و تازه تأسیس و یا در مواردی که از دستگاه ها به ندرت استفاده می شود اجاره ابزار به صرفه تر از خرید آنها می باشد. اما شناختن این ابزار پیش از هر گونه اقدام برای به کارگیری آنها از ملزومات می باشد.

مزایای اجاره ابزار گوناگون

از آنجایی که همه ابزار در تمامی موارد کاربرد نداشته، در بسیاری از مواقع می توان صرفا با اجاره این ابزار به انجام عملیات مورد نظر پرداخت. همچنین کارگاه های کوچک و تازه تأسیس که سرمایه اولیه محدودی دارند می توانند از امکان اجاره ابزار گوناگون بهره ببرند.

از جمله موارد مهم در به کارگیری و اجاره ابزارها می توان به شناخت دقیق ویژگی ها و نحوه عملکرد دستگاه ها اشاره نمود. در ادامه به معرفی برخی از این تجهیزات پرداخته می شود:

اجاره سشوار صنعتی

سشوار صنعتی عملکردی دقیقا مشابه سشوارهای خانگی دارد با این تفاوت که می تواند درجه حرارتی تا ده ها برابر نوع خانگی تولید نماید. برای مثال این سشوارها قادر به تولید درجه حرارتی در حدود 500 تا 700 درجه سانتی گراد می باشد، در نتیجه به منظور انجام عملیات صنعتی و نیمه صنعتی در صنوف نجاری، بسته بندی، رنک کاری و… در عملیاتی نظیر خشک کردن و رنگ زدایی، جدا نمودن روکش پلاستیکی از سطوح مختلف، صیقلی کردن و… به کار گرفته می شود.

این ابزار دارای یک موتور و یک المنت هستند. گرمای تولید شده به وسیله المنت، توسط موتور دمنده به بیرون هدایت می گردد. مجهز بودن به سیستم تنظیم دما و عدم وجود شعله از دیگر ویژگی های این وسیله کاربردی می باشد. اجاره سشوار صنعتی همواره یکی از گزینه های در دسترس در موارد متفاوت می باشد.

اجاره فرز

فعالیت در حوزه های صنعتی و نیمه صنعتی در صورت مجهز نبودن به ابزارهای تخصصی امکان پذیر نمی باشد. دستگاه فرز ابزاری کاربردی و رایج بوده که در انجام عملیاتی همچون برش قطعات با جنس های مختلف از جمله کاشی، سنگ، سرامیک و فلز، سوراخ کاری، قاب زنی، شیار زنی، منبت کاریی، کنار تراشی و… مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به یک دیسک برشی مجهز بوده که به محض فشار دکمه تعبیه شده روی دستگاه این دیسک شروع به حرکت می نماید.

در مصارف خانگی و هنگام استفاده از مینی فرزها قدرتی در حدود 800 وات برای انواع برش ها کافی می باشد، اما در مورد کاربردهای صنعتی قدرتی بیش از حدود 1000 وات لازم است. در مواردی که استفاده از دستگاه به ندرت اتفاق می افتد، صرف هزینه به منظور خرید آن چندان مقرون به صرفه نخواهد بود. برای مثال در مورد کارگاه های کوچک اجاره دستگاه می تواند صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد.

اجاره شیار زن

شیار زن از جمله دستگاه های پرکاربرد در برش زنی می باشد. به منظور ایجاد شیار در مناطق مختلف از این دستگاه استفاده می شود. ایجاد شیار در دیوار و تعبیه فضایی به منظور قراردهی لوازمی از جمله کابل ها و لوله ها به هنگام انجام عملیات ساختمان سازی شاید از جمله رایج ترین کاربردهای این دستگاه باشد.

دسته دی شکل و ساختار ارگونومیک دستگاه موجب شده تا کاربر امکان کنترل کامل دستگاه را داشته و به علاوه در حین استفاده از آن احساس خستگی نکند. دقت پایین و زحمت زیاد در استفاده از روش های قدیمی همانند چکش و قلم  را می تواند از جمله دلایل مهم طراحی و تولید دستگاه شیار زن دانست.