اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره جاروبرقی صنعتی

نظافت پس از نوسازی خانه با اجاره جاروبرقی صنعتی

فهرست مطالب

احتمالا پس از پایان عملیات تغییر دکوراسیون یا بازسازی خانه، نشستن بر روی مبلمان و لذت بردن از فضای جدید منزلتان تنها چیزی است که می‌خواهید، اما متاسفانه هنوز زود است و پیش از آن باید وارد ماراتن دشوار عملیات نظافت و شستشوی پس از پایان عملیات ساختمانی شوید و برای انجام این کار باید بر جمع آوری کامل گرد و غبار و پسماند و آلودگی باقی‌مانده تمرکز کنید که بسته به متریال مورد استفاده می‌تواند تکه‌های کوچک و بزرگ گچ، سیمان، خاک اره، قطعات بریده شده سیم و … باشد.

بسیار خوب، اگر قصد دارید یک جاروبرقی نو را دارید می‌توانید از جاروبرقی خانگی خود استفاده کنید! در حقیقت مدل‌های جارو برقی خانگی به هیچ عنوان برای جمع آوری حجم بالای گرد و خاک و آلودگی پس از عملیات ساختمانی مناسب نیستند و استفاده از آنها در چنین عملیاتی موجب آسیب دیدگی جدی دستگاه شده و حتی ممکن است باعث خراب شدن کامل آن شود. در پایان کار نیز نتیجه چندان رضایت بخشی حاصل نخواهد شد. از سوی دیگر با توجه به حجم گرد و خاک و ضایعات بر جای مانده بهتر است استفاده از روش‌های سنتی و ابزار دستی را فراموش کنید و به فکر اجاره جاروبرقی صنعتی باشید.

چرا اجاره جاروبرقی صنعتی ؟

جاروبرقی های خانگی از هر لحاظ برای نظافت محیط‌های کوچک با حجم آلودگی کم و متداول طراحی شده اند. بنابراین حتی اگر جاروبرقی شما تولید یک کمپانی معتبر بوده و هیچ وقت شما را در نظافت عالی منزلتان ناامید نکرده باشد برای استفاده در عملیات نظافت پس از ساخت و ساز مناسب نیست. جمع آوری حجم بالای آلودگی که گاها می‌تواند ساینده و برنده باشد باید توسط ابزار تخصصی آن یعنی یک جاروبرقی صنعتی انجام شود. یک جاروبرقی صنعتی در مقایسه با یک مدل خانگی دارای مزایای زیر است:

سیستم فیلتراسیون قدرتمندتر

گرد و غبار و ذرات ریز ایجاد شده در عملیات ساخت و ساز و نوسازی وارد هر نوع درز و شکاف موجود در فضایی می‌شوند که هزینه زیادی برای بازسازی آن نموده‌اید. حجم بالای این گرد و غبار و ذرات ریز می‌تواند باعث خفگی جاروبررقی خانگی شما شود و حتی اگر این مشکل پیش نیاید، در مدل‌های خانگی از فیلترهای طبقه بندی نشده استفاده می‌شود که بخشی از گرد و غبار از آنها عبور کرده و مجددا به فضا باز می‌‎گردند.

بنابراین اگر نمی‌خواهید لایه‌ای از گرد و غبار منزل نوسازی شده شما را کهنه و قدیمی نشان دهد و همچنین به خطرات وجود این ذرات ریز برای سلامت خود و افراد خانواده‌تان آگاه هستید، با اجاره جاروبرقی صنعتی مجهز به فیلتر طبقه بندی شده و سیستم نظافت فیلتر از عدم بازگشت ذرات ریز به محیط اطمینان حاصل کنید.

مقاومت بالاتر

تقریبا اغلب پروژه‌های نوسازی حتی اگر در بخش کوچکی از ساختمان انجام شوند در کنار گرد و خاک، پسماند و ضایعاتی همچون تکه‌های گچ، سیمان خشک شده، چوب و قطعه سیم و … بر جای می‌گذارند. مکش این مواد با جاروبرقی خانگی می‌تواند باعث آسیب دیدگی خرطومی، فیلتر و سایر بخش‌های دستگاه شود. با اجاره جاروبرقی صنعتی می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی بابت آسیب دیدگی دستگاه انواع آلودگی‌ها را جمع آوری کنید.

سرعت و قدرت مکش بالاتر

استفاده از پمپ های مکش قوی تر و بزرگتر در مدل های صنعتی، قدرت و مکش بالاتری در مقایسه با مدل‌های خانگی به آنها می‌بخشد. در نتیجه با اجاره جاروبرقی صنعتی می‌توانید در مدت زمان کوتاه تر و بدون نیاز به چند باره کاری تمامی آلودگی‌ها را جمع آوری کنید.

امکان مکش مایعات

دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی غالبا دارای قابلیت مکش همزمان مواد جامد و مایع و گرد و غبار بدون نیاز به تعویض یا برداشتن فیلتر هستند. بنابراین اجاره جاروبرقی صنعتی بدون هیچ مشکلی به شما در نظافت بخش‌های مرطوب و جمع آوری آب یا سایر مایعات ریخته شده نیز کمک خواهد کرد که انجام این کار با مدل‌های خانگی امکان پذیر نمی‌باشد.

ظرفیت مخزن بزرگتر

با اجاره جاروبرقی صنعتی دستگاهی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به دلیل دارا بودن مخزن بزرگ امکان نظافت کل فضا را بدون نیاز به تعویض پاکت یا تخلیه مخزن برای شما فراهم می‌نماید. حال آنکه در صورت استفاده از یک جاروبرقی خانگی شاید مجبور شوید چند بار پاکت دستگاه را عوض کرده یا مخزن آن را خالی کنید.

تجهیزات جانبی متنوع تر

اجاره جاروبرقی صنعتی امکان استفاده از تجهیزات جانبی متنوع‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید در کنار نازل سرتخت برای نظافت گوشه‌ها و زوایا، برس سر گرد برای نظافت مبلمان و سایر سطوح ناهموار، پارویی برای نظافت کف و … از تجهیزات جانبی کارآمد دیگر همانند نازل خراش دهنده برای جدا کردن لکه‌های سیمان و گچ چسبیده استفاده کنید که قطعا با یک دستگاه جاروبرقی خانگی امکان پذیر نیست.

توضیحات فوق مشخص می‌کند که جاروبرقی‌های صنعتی از لحاظ قدرت و سرعت مکش، مقاومت و دوام، قدرت فیلتراسیون، ظرفیت مخزن و … بر مدل‌های کوچک خانگی برتری دارند. اما توجه نمایید که این دستگاه‌ها ابعاد بزرگتری داشته و به دلیل استفاده از موتورهای قدرتمندتر دارای سطح صدای بالاتری می‌باشند.

از همه مهم‌تر هزینه خرید دستگاه‌های رده صنعتی در مقایسه با مدل‌های تجاری و خانگی بسیار بسیار بیشتر است. بنابراین اگر به دنبال نظافت عالی بعد از ساخت و ساز با یک هزینه معقول و مقرون به صرفه هستید بهترین گزینه برای شما اجاره جاروبرقی صنعتی است.