اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

شستشوی موکت تالار پذیرایی با اجاره موکت شوی صنعتی

فهرست مطالب

تالار ها و سالن های پذیرایی به واسطه نوع فعالیت همواره مملو از جمعیت می باشند. در این محیط ها به منظور کنترل و کاهش صدای محیط و همچنین افزایش جلوه های بصری همواره از پوشش موکت بر روی سطوح کف استفاده می شود. حضور چندین ساعته مدعوین و مهمانان در این سالن ها و تردد آنها در محیط اصلی ترین عامل در آلوده سازی موکت ها می باشد. ضمن اینکه تردد افراد در این محیط ها با کفش صورت گرفته و همین امر موجب انتقال حجم بالایی از آلاینده ها از فضای بیرون به فضای داخلی می گردد.

علاوه بر این سرو انواع گوناگون خوراکی ها و نوشیدنی ها و ریزش ناخواسته این خوراکی ها و مایعات بر روی زمین موجب آلودگی دو چندان محیط می گردد. با توجه به اینکه ماندگاری آلاینده ها بر روی سطوح موکت شده علاوه بر کاهش جلوه های بصری محیط می تواند، منشایی برای انتشار بوی نا مطبوع در محیط گردد، شستشو و حذف آلاینده های انباشته بر روی این سطوح از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. یکی از راهکار های مناسب برای شستشو و نظافت موکت ها در سالن ها و تالار ها اجاره موکت شوی می باشد.

ساز و کار دستگاه موکت شوی صنعتی چگونه است؟

دستگاه موکت شوی صنعتی دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت سطوح موکت و فرش می باشد. این دستگاه با استفاده از سیستم برس زنی تمامی آلاینده های نفوذ کرده به داخل الیاف فرش و موکت را بیرون کشیده و در نهایت به واسطه تجهیز به موتور مکنده تمامی آلاینده ها و مایعات آلوده ناشی از شستشو را جمع آوری نموده و به داخل مخزن آب کثیف منتقل می نماید.

دستگاه های موکت شوی صنعتی مجهز به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و از این رو همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده می نمایند. برس به کار رفته در ساختار دستگاه های موکت شوی صنعتی به منظور حفاظت از بافت و الیاف موکت ها و فرش ها در حین شستشو،‌ از نوع استوانه ای می باشد.

مزایای استفاده از موکت شوی صنعتی

اهمیت شستشو و نظافت فرش ها و موکت های به کار رفته در سالن ها و تالار های پذیرایی بر کسی پوشیده نیست. اما آنچه که اهمیت دارد چگونگی شستشو و نظافت می باشد. استفاده از شیوه های سنتی و متداول برای شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها دشوار می باشد. زیرا استفاده در این شیوه ها فرش ها و موکت ها نیاز به جا به جایی و انتقال داشته و مدت زمان لازم برای خشک شدن زیاد می باشد.

این در حالی است که سالن ها و تالار ها نیاز مند آماده سازی و تدارک برای استقبال و میزبانی از مهمانان هستند، استفاده از شیوه های سنتی و متداول امکان پذر نمی باشد. در چنین شرایطی استفاده از دستگاه های مکانیزه و تخصصی چون دستگاه موکت شوی صنعتی راهکار مناسب وایده آلی برای شستشو و نظافت سطوح موکت شده می باشد. زیرا این دستگاه ها عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح را همزمان انجام داده و از این رو زمان لازم برای خشک شدن را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

علاوه بر این در استفاده از دستگاه موکت شوی صنعتی نیازی به جا به جایی و نقل و انتقال فرش و موکت به فضای دیگر نبوده و عملیات نظافت در فضای تالار انجام می گیرد.

ویژگی های اجاره موکت شوی صنعتی

با توجه به مزایای استفاده از دستگاه موکت شوی صنعتی در شستشو و حذف آلاینده های انباشته بر روی سطوح فرش ها و موکت ها، مسلما تمایل به استفاده از این دستگاه ها بالا می باشد. اما از آنجایی که خریداری دستگاه موکت شوی به هزینه بالایی نیاز دارد، اجاره موکت شوی می تواند گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای ارائه نظافتی ایده آل باشد. هزینه اجاره موکت شوی بسیار پایین تر از خریداری دستگاه بوده و همین امر موجب کاهش قابل ملاحظه هزینه ها می گرد.

ضمن اینکه شرکت های اجاره دهنده دستگاه امکان استفاده از دستگاه درخواستی را در هر زمان برای کاربران فراهم می نمایند.علاوه بر این در اجاره موکت شوی هیچ گونه دغدغه ای برای نگهداری از دستگاه وجود نداشته و پس از اتمام عملیات، دستگاه به شرکت اجاره دهنده ارجاع داده می شود.