اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره سوییپر

اهمیت استفاده از سوییپر در کنترل گرد و غبار

فهرست مطالب

برای حفظ سلامت هر محیطی، نظافت اولین کاری است که باید انجام داد. نظافت در محیطه ای مختلف و برای سطوح مختلف شکل ها و ابزار گوناگونی دارد. اما در هنگام نظافت باید توجه داشت که باعث آلودگی نواحی دیگر نشویم. به طور مثال جمع آوری گرد و خاک و جارو زدن با به گونه ای باشد که گرد و خاک در هوا پراکنده نشود و بر روی سطوح دیگر ننشیند. استفاده از ابزار نظافت استاندارد و متناسب با آلودگی و سطح باعث می شود علاوه بر رسیدن به کیفیت نظافت مطلوب، مشکلات دیگری را ایجاد ننماید. یک ابزار مناسب برای نظافت سطح زمین دستگاه سوییپر می باشد. سوییپر برای جمع آوری گرد و خاک و سایر ضایعات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه سوییپر و مزایای استفاده از آن

سوییپر یک دستگاه مکانیزه است که برای جمع آوری گرد و خاک و ضایعات کوچک و خشک از سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. جاروب صنعتی دارای دو رده سوییپر دستی و سوییپر سرنشین دار می باشد. برس دیسکی جانبی گرد و خاک را در مرکز جمع کرده و سپس برس غلطکی به همراه سیستم مکش آلودگی را به داخل مخزن می ریزد. استفاده از سوییپر در نظافت باعث می شود نظافت با سرعت بالاتری انجام پذیرد و در زمان صرفه جویی نماید. همچنین یکی از ویژگی های استفاده از این دستگاه مکانیزه رسیدن به کیفیت بالای نظافت می باشد که با استفاده از سوییپر امکان پذیر می باشد. از سوییپر برای نظافت سالن ها، پارکینگ ها، سوله ها، محوطه های بیرونی و پارک ها استفاده می شود.

خرید یا اجاره سوییپر

برای استفاده از سوییپر باید دقت نمود که میزان استفاده استفاده از این دستگاه چقدر است. در صورتی که دستگاه برای نظافت سریع روزانه مورد استفاده قرار می گیرد قطعا خرید آن به صرفه خواهد بود. اما در صورتی که برای جمع آوری یک آلودگی مقطعی و یا نظافت سالانه نیاز به دستگاه نظافتی باشد، اجاره سوییپر بسیار به صرفه خواهد بود.

انواع سوییپر

سوییپر دارای انواع مختلفی می باشد که بسته به برخی ویژگی ها به چند دسته تقسیم می شوند. سوییپر ها از نظر نوع هدایت به دو دسته سوییپر دستی و سوییپر سرنشین دار تقسیم می شوند. سیستم محرک در سویپر ها متفاوت است و باعث شده این دستگاه ها به سه دسته مکانیکی، باتری دار و بنزینی یا دیزلی تقسیم می شوند و متناسب با محیط انتخاب می شوند. هریک از سویپر ها دارای مخزنی برای جمع آوری ضایعات جمع شده می باشند که ظرفیت آن با توجه به ابعاد جاروب صنعتی می تواند متفاوت باشد. تخلیه این مخزن ها در دستگاه های مختلف متفاوت می باشد که باعث شده سوییپر ها از این نظر نیز به دو دسته تخلیه دستی مخزن و تخلیه مکانیزه مخزن تقسیم شوند.