اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره اشکرابر

نحوه انتخاب دستگاه اسکرابر در هنگام اجاره اسکرابر

فهرست مطالب

اسکرابر یا کف شوی صنعتی دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشد. اجزای اصلی این دستگاه عبارتند از سیستم برس زنی و پاشش آب، مخازن مجزا برای آب تمیز و کثیف، موتور مکنده و تی می باشد. چرخش پر سرعت برس دیسکی دستگاه و پاشش آب موجب جداسازی آلاینده ها شده و در نهایت مایعات آلوده ناشی از شستشو، توسط تی نصب شده در انتهای دستگاه و موتور مکنده جمع آوری شده و به داخل مخزن آب کثیف منتقل می شود.

عملکرد پیوسته و منسجم هر یک از بخش ها، موجب حذف آلودگی ها و درخشش سطوح کف می گردد. با توجه به اینکه دستگاه های اسکرابر در مدل های متنوع و با ویژگی های متفاوتی طراحی و تولید می شوند، انتخاب و اجاره اسکرابر مناسب و منطبق با نیاز های نظافتی محیط نیازمند شناخت ویژگی های دستگاه می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا با بیان ویژگی های متنوع دستگاه اسکرابر، کاربران را در انتخاب و اجاره اسکرابر کارآمد و منطبق با محیط نظافتی یاری نماییم:

انواع دسته بندی اسکرابر ها

اجاره اسکرابر با توجه به مساحت محیططراحی و تولید اسکرابر ها بر اساس ویژگی های محیط صورت گرفته است.. مسلما شناخت دقیق و کافی از محیط مورد نظر، و همچنین ویژگی های دستگاه اسکرابر می تواند راهنمای مناسبی برای اجاره اسکرابر باشد. اسکرابر ها بر اساس تفاوت های ساختاری در گروه های متفاوتی دسته بندی می شوند.

دسته بندی اسکرابر ها بر اساس نوع هدایت

اجاره اسکرابر بر اساس نوع هدایتاسکرابر ها یا کفشوی های صنعتی بر اساس چگونگی و نحوه هدایت دستگاه به دو دسته اسکرابر های خودرویی و اسکرابر های دستی تقسیم بندی می شوند. نمونه های خودرویی اسکرابر در مقایسه با نمونه های دستی ابعاد بزرگتری داشته و از این رو برای شستشو و نظافت محیط هایی با وسعت متوسط به بالا مناسب می باشند.

علاوه براین مدل های خودرویی کفشوی صنعتی مجهز به صندلی بوده و کاربر با قرار گرفتن بر روی صندلی عملیات شستشو و نظافت سطوح کف را به انجام می رساند. مدل های دستی اسکرابر ابعاد کوچک تر و فشرده تری از نمونه های خودرویی داشته و از این رو برای شستشو و نظافت محیط های کوچک تا متوسط، معابر باریک و متراکم مناسب هستند. نمونه های دستی مجهز به دسته بوده و کاربر با قرار گرفتن در پشت دستگاه آن را هدایت می نماید. توجه به ابعاد محیط نظافتی و گذرگاه های موجود یکی از عوامل تعیین کننده در اجاره اسکرابر مناسب می باشد.

دسته بندی اسکرابر ها بر اساس منبع تغذیه

اجاره اسکرابر کابلیاسکرابر های صنعتی بر اساس چگونگی تامین انرژی لازم برای حرکت دستگاه به دو دسته اسکرابر های باتری دار و اسکرابر های کابلی تقسیم می شوند. کفشور های باتری دار به واسطه استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری، دامنه حرکتی بالایی داشته و به راحتی قادر به شستشو و نظافت بخش های دور از دسترس می باشند.. در حالیکه مدل های کابل دار انرژی لازم برای حرکت دستگاه را از طریق پریز و برق شهری تامین نموده و از این رو دامنه حرکتی دستگاه تا حدودی توسط متراژ کابل برق محدود می شود.

با توجه به اینکه برای استفاده از اسکرابر کابلی وجود پریز برق الزامی می باشد توجه به محیط نظافتی و چگونگی دسترسی به پریز برق امری ضروری برای اجاره اسکرابر مناسب می باشد. علاوه بر این مدت زمان لازم برای شارژ و میزان شارژ دهی اسکرابر باتری دار نیز از عوامل تاثیر گذار در انتخاب مدل های باتری دار می باشد. علاوه بر این اسکرابر هی باتری دار به واسطه تجهیز به باتری، وزن و ابعاد بزرگ تری از نمونه های کابلی داشته و از این رو برای نگهداری و جمل و نقل به فضای بیشتری نیاز دارند.