اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره مبل شوی

اجاره مبل شوی مناسب

فهرست مطالب

مبلمان در دسته تجهیزاتی است که در محیط های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. یک منزل مسکونی، یک محیط اداری، لابی هتل ها، اتاق انتظار در کلینیک ها و مراکز درمانی، باشگاه ها و سالن های ورزشی، برخی رستوران ها و کافی شاپ ها و بسیاری دیگر از محیط ها را می توان یافت که در آنها از مبلمان استفاده شده است.

این تجهیزات همه روزه به علت استفاده مداوم ممکن است دچار آلودگی های بسیاری شده و جلوه و زیبایی محیط را تحت تأثیر قرار دهند و یا به محلی برای انباشت و انتقال آلودگی ها تبدیل گردند. روش های مختلفی به منظور شست وشوی این تجهیزات و بازگرداندن جلای از دست رفته آنها وجود دارد. یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین این روش ها اجاره مبل شوی می باشد. در ادامه به برخی نکات در این باره می پردازیم.

چرا اجاره مبل شوی روش مناسبی برای شست وشوی مبلمان است؟

استفاده از روش های سنتی به ویژه برای شست وشوی مبلمان به دلایل متعدد روش مناسبی به شمار نمی آید. تهیه یک محلول شوینده با غلظت مناسب که بدون نفوذ به الیاف مبلمان و آسیب به آنها، آلودگی ها را جدا نمایند در روش های سنتی شست وشو دشوار خواهد بود. علاوه بر این عدم دسترسی به روشی مناسب برای خشک نمودن مبلمان پس از شست وشو می تواند موجب شود تا رطوبت به داخل الیاف نفوذ کرده و بوی نامطبوع ایجاد گردد،  همچنین باعث آسیب به مبلمان و کاهش عمر آن  گردد.

در نتیجه یکی از بهترین روش ها استفاده از تجهیزات تخصصی  در نظافت می باشد. این امر با در نظر گرفتن اینکه شست وشوی مبلمان امری دوره ای می باشد و می تواند در بازه های زمانی نسبتا طولانی متناسب با نیاز و میزان آلودگی صورت پذیرد موجب می گردد تا اجاره مبل شوی به عنوان یک روش مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت به شمار آید. 

عملکرد دستگاه مبل شوی

این دستگاه از یک مخزن آب تمیز و آب کثیف به طور مجزا تشکیل شده است. به این ترتیب شست وشو هربار با آب تمیز صورت پذیرفته و کیفیت حاصل به طرز چشم گیری افزایش می یابد.

تجهیز به یک موتور مکنده قوی موجب می شود تا جمع آوری آب های آلوده بلافاصله پس از شست وشو، سطحی خشک و تمیز برجای بگذارد و از آسیب به الیاف مبلمان جلوگیری گردد. امکان پاشش فوم توسط نازل دستگاه و شست وشوی سطوح عمودی در کنار سطوح افقی از دیگر امکانات به کارگیری این تجهیز مکانیزه می باشد. 

نکات مهم درباره تجهیزات مبل شویی

به هنگام اجاره مبل شوی با در نظر گرفتن ویژگی های دستگاه می توان با توجه به نوع و میزان آلودگی دستگاهی مناسب انتخاب نمود. اما برخی ویژگی ها درمیان اکثر این دستگاه ها مشابه می باشد. از جمله:

  • منبع تغذیه این دستگاه ها عموما برق است، در نتیجه دسترسی به تعداد کافی کابل برق از جمله نکات بسیار مهم می باشد.
  • هرچه دستگاه سبک تر و کوچک تر باشد به هنگام نظافت می تواند ساده تر جابه جا شده و مانورپذیری بالاتری داشته باشد در نتیجه فشردگی ابعاد دستگاه به هنگام اجاره مبل شوی می تواند از نکات حائز اهمیت به شمار آید.
  • به منظور دستیابی به بهترین کیفیت بهتر است ابتدا به وسیله جاروبرقی آلودگی های درشت و جامد از سطح، درز و شکاف های مبلمان جمع آوری شود.
  • ویژگی های ساختاری دستگاه می تواند در نحوه انجام عملیات تعیین کننده باشد. برای مثال قدرت موتور دستگاه از ویژگی های تعیین کننده در مکش آلودگی ها می باشد. هرچه قدرت بالاتر باشد امکان مکش آلودگی های عمیق تر آسان تر می شود. همچنین در صورت تجهیز دستگاه به مخازن بزرگ تعداد دفعات مورد نیاز برای پر و خالی کردن آنها کم شده در نتیجه سرعت انجام عملیات افزایش می یابد.