اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

استقبال از نوروز با اجاره موکت شوی

فهرست مطالب

با آغاز سال نو و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، سفر های زیارتی و سیاحتی با استقبال دو چندان افراد جامعه قرار می گیرد. مسلما تمامی گردشگران و مسافران پس از رسیدن به مقصد مورد نظر نیازمند مکانی مناسب برای گذران ایام تعطیلات می باشند. از این رو هتل ها در این ایام مورد توجه خاص مسافران نوروزی می باشند. از این رو فراهم آوردن محیطی مناسب، تمیز و اراسته برای مسافران و مراجعه کنندگان تاثیر بسزایی در جلب نظر آنها داشته و در نهایت می تواند افزایش بهره وری و سود آوری کسب و کار را نیز در پی داشته باشد.

با توجه به اینکه استفاده از پوشش موکت و فرش در هتل ها بسیار متداول می باشد نظافت و تمیزی این سطوح می تواند تاثیرات مطلوبی در نظر مراجعه کنندگان داشته باشد. از سوی دیگر تردد مداوم و مستمر بر روی این سطوح موجب انتقال انواع آلودگی ها و در نهایتت کثیف شدن این سطح می شود. ماندگاری آلاینده ها بر روی سطوح فرش و موکت و نفوذ آنها به داخل ایلاف فرش و موکت ها نه تنها عمر مفید این کفپوش ها را کاهش می دهد بلکه به واسطه فراهم آوردن محیطی مناسب برای رشد و تکثیر انواع عوامل بیماری زا و قارچ ها موجب انتشار بوی نامطبوع در محیط می شود. از این رو شستشو و نظافت سطوح موکت شده حائز اهمیت می باشد. اجاره موکت شوی گزینه ای مناسب برای شستشو و نظافت موثر و با کیفیت سطوح موکت شده می باشد.

اهمیت شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها

استفاده از پوشش فرش و موکت در هتل ها شیوه ای متداول برای افزایش زیبایی محیط و ممانعت از انعکاس و اکو صدا در محیط متداول می باشد. مسلما تردد مسافران بر روی این سطوح موجب انتقال حجم بالایی از آلاینده ها بر روی این سطوح می گردد. نفوذ ؟الاینده ها به داخل سطوح زیرین فرش و موکت ها و مادگاری آنها در این بخش ها محیط مناسبی را برای رشد و تکثیر انواع باکتری ها و قارچ ها فراهم نموده و در نهایت موجب انتشار بوی نامطبوع در محیط می گردد.

علاوه بر این حضور آلاینده ها در بین الیاف فرش و موکت با از بین بردن الیاف فرش و موکت می تواند آسیب های پر هزینه و بعضا جبران ناپذیری را بر فرش ها و موکت ها وارد نماید. از این رو شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها به منظور افزایش عمر مفید آنها و ممانعت از انتشار بوی نامطبوع در محیط ضروری می باشد.

مشکلات پیش رو در شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها

با توجه به گستردگی پوشش فرش و موکتی که در اماکن وسیعی مانند هتل ها استفاده می شود شستشو و نظافت آنها با استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت بسیار دشوار و زمان بر می باشد. ضمن اینکه در استفاده از شیوه های سنتی نیاز به جابه جای فرش و موکت می باشد. از آنجایی که هتل ها همواره در معرض آمد و شد افراد قراردارند، جمع آوری و انتقال فرش ها و موکت ها به منظور شستشو و نظافت غیر ممکن می باشد. از سوی دیگر شستشو و نظافت با استفاده از شیوه های سنتی و دستی به زمان زیادی برای خشک شدن نیاز دارد.

راهکار مناسب برای شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها

با توجه به دشواری های پیش رو در شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها با استفاده از شیوه های سنتی و دستی، استفاده از شیوه های مدرن و به کار گیری دستگاه های مکانیزه و صنعتی همانند دستگاه موکت شوی راهکار مناسب و ایده آلی برای شستشو و حذف موثر آلاینده ها می باشد.

ساز و کار دستگاه مکت شوی

دستگاه موکت شوی صنعتی دستگاهی مکانیزه و صنعتی برای شستشوو نظافت فرش ها و موکت ها می باشد. این دستگاه ها  به منظور شستشو و حذف آلاینده ها از سطوح زیرین فرش ها و موکت ها مجهز به برس هی رولی و سیستم پاشش فوم می باشند. مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف از دیگر بخش های اصلی در دستگاه موکت شوی می باشد.

استفاده مداوم از اب تمیز مانع از انتشار آلاینده ها به دیگر بخش ها شده و در نتیجه کیفیت شستشو و نظافت را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. موتور مکنده دیگر بخش دستگاه موکت شوی صنعتی می باشد که به مکش و جمع آوری مایعات آلوده ناشی از شستشو مانع از باقی ماندن آب و رطوبت بر روی فرش ها و موکت ها شده و در نتیجه زمان لازم برای خشک شدن فرش ها و موکت ها را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

مزایای اجاره موکت شوی

با توجه به اینکه دستگاه موکت شوی تجهیزی کاربردی و تخصصی برای شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها می باشد، استفاده از ان راهکار مناسبی برای شستشو و نظافت می باشد. اگر چه صرف هزینه برای خریداری دستگاه موکت شوی بسیار بالا می باشد اما اجاره موکت شوی صنعتی امکان شستشو و نظافت سریع فرش ها و موکت ها را با حداقل هزینه فراهم می نماید. ضمن اینکه در اجاره موکت شوی نیازی به در نظر گرفتن فضا برای نگهداری از دستگاه نبوده و پس از اتمام فعالیت دستگاه به شرکت اجاره دهنده عودت داده می شود. از سوی دیگر در اجاره موکت شوی نیازی به صرف هزینه برای نگهداری و سرویس سالانه ندارد.

علاوه براین اجاره موکت شوی به منظور شستشو و نظافت در مقایسه با شیوه های سنتی از سرعت عمل بالایی بر خوئردار بوده و در نتیجه زمان لازم برای شستشو را به مراتب کاهش می دهد. ضمن اینکه با توجه به گستردگی و وسعت فرش ها و موکت ها اجاره موکت شوی بسیار مقرون به صرفه تر از شیوه های سنتی و دستی می باشد.