اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

ویژگی های منحصر به فرد اجاره واترجت

فهرست مطالب

واترجت صنعتی یک دستگاه کاربردی جهت پاشش آب تحت فشار بالا و به وسیله نازل و تفنگی مخصوص می باشد. فشار بالای آب می تواند آلودگی ها و لکه های ماندگار بر روی سطح را از بین ببرد. امروزه اجاره واترجت که یک دستگاه مکانیزه نظافتی محسوب می گردد در میان کاربران و کارفرمایان متداول شده است. این دستگاه به سبب کارایی بالا در محیط های صنعتی گوناگون و ویژگی های منحصر به فرد توانسته جایگاه برجسته ای در میان صنایع مختلف پیدا کند. اجاره واترجت می تواند گزینه بسیار مناسب تری نسبت به خرید آن باشد، زیرا در برخی از صنایع و مکان ها نیاز مقطعی به این ابزار صنعتی وجود دارد و خرید دائمی آن برای کارفرما به صرفه نخواهد بود. در ادامه به معرفی برخی ویژگی های اجاره واترجت اشاره خواهد شد.

صرفه جویی در زمان

اجاره واترجتدر دستگاه واترجت از نیروی بالای آب تحت فشار برای انجام عملیات شستشو استفاده می شود که سرعت انجام عملیات را بسیار افزایش می دهد. به همین منظور با اجاره واترجت می توان با زمانی در حدود 5 برابر کمتر از شلنگ باغبانی به نظافت محیط پرداخت.

کاهش هزینه های نیروی انسانی

اجاره واترجت صنعتیشستشو و نظافت به روش های سنتی به سبب آن که یک عملیات کند و زمان بر است، استفاده از چند نیروی انسانی برای انجام امور نظافت ضرری خواهد بود. با اجاره واترجت می توان به راحتی با یک اپراتور به اندازه حجم کاری چند نیروی انسانی نظافت کرد. همچنین، کیفیت انجام عملیات به وسیله دستگاه کارواش صنعتی به مراتب از روش های سنتی بهتر و کارآمد تر می باشد.

صرفه جویی در مصرف آب

اجاره کارواش صنعتیدستگاه واترجت صنعتی به سبب آن که در مکانیزم خود از فشار بالای آب برای شستشو استفاده می نماید، نیازی به مقدار بسیار بالای آب جهت حذف لکه ها و آلاینده های سطح نداشته و در نتیجه مصرف آب به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کند. با اجاره واترجت می توان در هزینه های ناشی از مصرف آب صرفه جویی نمود. همچنین، این دستگاه کمک بسیار زیادی در حفظ و نگهداری محیط زیست خواهد کرد.

اجاره واترجت مناسب

انتخاب واترجتدستگاه های واترجت صنعتی از تنوع و مدل های زیادی برخوردار هستند که انتخاب و اجاره واترجت مناسب و مطابق با نیاز های کاربر اندکی دشوار خواهد بود. به همین منظور پاسخ به چند پرسش ساده می تواند به کاربر کمک به سزایی در انتخاب مناسب ترین کارواش صنعتی کند.

نوع استفاده کاربر از دستگاه به چه منظوری است؟

اجاره واترجت در صنایعدستگاه های واترجت صنعتی به دو گروه آب گرم و آب سرد تقسیم می شود که متناسب به کاربرد های گوناگون در بازار عرضه می شوند. واترجت آب گرم به منظور شستشو و نظافت سطوح چرب و روغنی مانند قسمت های مختلف بدنه و موتور خودرو ها و دستگاه های صنعتی یا هر سطحی که آغشته به روغن و گریس باشد. از سوی دیگر به منظور پاک نمودن خاک، گل و لای و حذف رنگ از روی سطوح می توان از واترجت آب سرد استفاده نمود. اکثر کارواش های صنعتی که در بازار موجود هستند و به طور مداوم خریداری می شوند از مدل های آب سرد می باشند. یک شوینده فشار قوی آب سرد در کنار یک ماده شوینده مناسب قادر است تا اکثر مشکلات نظافتی را پاسخگو باشد.

تعیین مکان مورد استفاده واترجت

واترجت آب گرمنوع مکانی که کاربر می خواهد از واترجت در آن استفاده کند تاثیر مستقیمی در مدل انتخابی توسط کاربر دارد. استفاده از دستگاه کارواش صنعتی در مکان های مسقف و فضاهای خارجی متفاوت است. در محیط های خارجی وسیع نیاز به حمل واترجت خواهد بود، در این صورت اجاره واترجت چرخ دار در اولویت خواهد بود.

دسترسی به پریز برق یکی از مواردی است که باید در مکان های گوناگون در نظر گرفته شود. واترجت های برقی به دلیل سبک و قابل حمل بودن از اولویت بالاتری در محیط هایی با دسترسی به پریز برق برخوردار هستند. اما در فضاهای باز و مکان هایی که به پریز برق دسترسی وجود ندارد می توان از واترجت های بنزینی و دیزلی استفاده نمود که نقطه ضعف آن ها تولید صدا و آلاینده های محیطی بسیار زیاد می باشد اما در سمت مقابل از فشار و دبی جریان بالاتری نیز برخوردار خواهند بود.