اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

شستشوی ماشین آلات سنگین با اجاره دستگاه کارواش صنعتی

فهرست مطالب

انجام امور و عملیات های صنعتی چون حفاری و ساخت و ساز نیازمند استفاده از تجهیزات و ماشین آلات سنگین کار صنعتی می باشد. مسلما تماس مستقیم این تجهیزات و ماشین آلات با عوامل الوده کننده ای چون خاک و رسوبات،‌ موجب آلوده شدن این تجهیزات می گردد. ماندگاری آلانیده ها بر روی بدنه و نفوذ آنها به بخش های داخلی خودرو ها و ماشین آلات سنگین کاراز یک سو،‌ موجب کاهش عمر مفید تجهیزات و ماشین آلات شده و از سوی دیگر عملکرد بهینه آنها را مختل می نماید.

با توجهبه هزینه بالای خریداری و نگهداری از این ماشین آلات،‌ شستشو و نظافت آنها امری لازم و ضروری می باشد که نیازمنداستفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی چون دستگاه های کارواش صنعتی می باشد. با توجه به اینکه شستشو و نظافت اینگونه خودرو ها و تجهیزات هر روزه نیم باشد،‌ مسلما اجاره دستگاه کارواش  راهکار مقرون به صرفه و ایده آلی برای شستشوی موثر خودرو های سنگین کار می باشد.

ساز و کار دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی دستگاهی مکانیزه و کاربردی برای شستشو و حذف آلانیده ها از روی انواع سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی می باشد که با استفاده از پاشش آب پر فشار تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را حذف می نماید. دستگاه های کارواش صنعتی به منظور حذف آلانیده های چرب و روغنی دردو نوع اب گرم و اب سرد طراحی و تولید می شوند. دو فاکتور مهم و کلیدی در دستگاه های کارواش صنعتی عبارتند از،‌ سرعت پاشش و فشار پاشش. هر چه دبی آب خروجی از دستگاه بیشتر باشد، شرعت عملیات شستشو و نظافت بیشتر بوده و هر چه فشار پاشش دستگاهی بالاتر باشد، از توان بالاتری برای شستشو و حذف لایه های عمیق تر آلودگی برخوردار می باشد.

اهمیت شستشوی خودرو ها و ماشین آلات سنگین کار

تماس مستقیم ماشین آلات سنگین کار با انواع آلودگی ها موجب آلوده شدن آنها می گردد. در چنین شرایطی ماندگاری طولانی مدت آلودگی ها بر روی سطوح بدنه موجب از  بین رفتن رنگ بدنه خودرو ها می گردد. از آنجایی که هر گونه آسیب به پوشش رنگ بدنه خودرو ها سطوح فلزی زیرین را در معرض تماس مستقیم با رطوبت هوا داده و از این رو موجب افزایش احتمال خوردگی دراین سطوح می گردد.

خوردگی ایجاد شده در سطوح بدنه ماشین آلات عمر مفید آنها را به شت کاهش داده و با توجه به اینکه هزینه تهیه و خریداری این تجهیزات بالا می باشد،‌ هزینه های هنگفتی را بر دوش صاحبان و مدیران مجموعه ها تحمیل می نماید. از این رو انجام یه شستشوی ساده به شیوه ای موثر و با کیفیت تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری دارد.

لزوم استفاده از واترجت صنعتی

شستشو و نظافت سطوح هموار و ناهموار با استفاده از شیوه های سنتی بسیار دشوار می باشد. این درحالی است که دستگاه واترجت صنعتی با استفاده از سامانه های مکانیزه عملیات شستشو و حذف آلاینده ها را انجام می دهد. استفاده از شیوه های مکانیزه و صنعتی در شستشو و نظافت نه تنها کیفیت شستشو را ارتقا می دهد بلکه به واسطه استفاده از سامانه های مکانیزه موجب تسریع در عملیات شستشو می گردد.

مزایای اجاره دستگاه کارواش صنعتی

بدون شک هزینه خریداری و تهیه دستگاه کارواش صنعتی بالا می باشد. این در حالی است که اجاره دستگاه کارواش صنعتی با حداقل هزینه ممکن امکان پذیر است. علاوه بر این اجاره دستگاه کارواش صنعتی در هر زمان امکان پذیر بوده و هیچ گونه نگرانی از بابت چگونگی نگهداری از دستگاه اجاره شد در مراحل بعدی و در دراز مدت وجود ندارد،‌ چرا که پس از اتمام مدت اجاره دستگاه کارواش صنعتی دستگاه به شرکت اجاره دهنده عودت داده می شود. از این رو در اجاره کارواش صنعتی شستشو و نظافت موثر و با کیفیت با حداقل هزینه برای کاربر امکان پذیر می باشد.