اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

فرش و موکت شوی

شستن فرش در منزل

فهرست مطالب

استفاده از فرش ها و موکت ها در خانه ها و منازل مسکونی یکی از رایج ترین و مرسوم ترین شیوه ها در چیدمان و دکوراسیون منازل می باشد. مسلما تردد بر روی فرش ها و موکت ها، نشست گرد و غبار و ذرات ریز معلق در هوا و ریزش ناخواسته انواع مواد خوراکی و غیر خوراکی در طول ایام سال بر روی این سطوح موجب آلودگی سطوح فرش و موکت ها می گردد.

ماندگاری بلند مدت آلاینده ها بر روی فرش ها و موکت ها ضمن اینکه، جلوه های ظاهری محیط را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد، موجب انتشار بوی نامطبوع و ناخوشایند در محیط نیز می گردد. از این رو شستن فرش ها و موکت ها و همچنین حذف آلاینده ها از روی این کفپوش ها امری لازم و ضروری بوده و تاثیر بسزایی در افزایش عمر مفید فرش ها و موکت ها ایفا می نماید. اگرچه شستن فرش در منزل به شیوه سنتی بسیار دشوار و زمان بر می باشد اما استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری تجهیزات مکانیزه و تخصصی نظافتی گامی موثر در راستای تسهیل و تسریع شستن فرش در منزل می باشد.

مزایای شستن فرش در منزل

شستن فرش در منزلمسلما شستن فرش در منزل با استفاده از شیوه های مرسوم و متداول سنتی بسیار دشوار و زمان بر می باشد. استفاده از خدمات شستشوی فرش و واگذاری عملیات شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها به قالیشویی ها نیز نیازمند جا به جایی و نقل و انتقال فرش می باشد. همین نقل و انتقال ها و عدم نگهداری مناسب از فرش ها نیز می تواند موجب وارد آمدن آسیب های جبران ناپذیر و پر هزینه ای به فرش ها گردد. بهترین گزینه برای شستشوی موثر، با کیفیت و ایمن فرش ها شستن فرش در منزل با استفاده از تجهیزات مکانیزه و تخصصی نظافت می باشد.

از جمله دستگاه های کاربردی ئ تخصصی برای شستن فرش در منزل می توان به دستگاه فرش و موکت شوی و دستگاه اسپری مکش اشاره نمود. شستن فرش در منزل و با استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی چون دستگاه فرش و موکت شوی به واسطه استفاده از سامانه های مکانیزه سرعت و کیفیت بالایی داشته و از این رو موجب تسریع در فرآیند شستشو و نظافت می گردد. ضمن اینکه نمش کامل و حداکثری آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو در این شیوه، زمان لازم برای خشک شدن را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده و از این رو آسایش و آرامش منزل را در کوتاه ترین زمان ممکن برای ساکنین فراهم می نماید. عدم نیاز به جا به جایی فرش و موکت نیز از دیگر مزایای برجسته و قابل ملاحظه استفاده از دستگاه های مکانیزه می باشد.

ویژگی های دستگاه فرش و موکت شوی

شستن فرش در منزل با استفاده از دستگاه فرش و موکت شویدستگاه فرش و موکت شوی دستگاهی کاربردی و تخصصی برای شستشو و نظافت فرش ها و موکت ها در منزل می باشد. این دستگاه ها مجهز به برس رولی بوده و با استفاده از پاشش آب و مواد شوینده بر روی سطوح و چرخش برس رولی تمامی آلاینده های نفوذ کرده به داخل سطوح زیرین فرش و موکت را بیرون کشیده و نظافت می نماید.

دستگاه فرش و موکت شوی مجهز به مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و از این رو همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده می نماید. از دیگر اجزای کاربردی این دستگاه ها می توان به موتور های مکنده قدرتمند اشاره نمود که با مکش کامل آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو تمامی آلودگی ها را جمع آوری نموده و  ضمن اینکه از تجمع آلودگی ها در محیط ممانعت می نمایند، زمان لازم برای خشک شدن فرش ها و موکت ها را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهند.

ویژگی های دستگاه اسپری مکش

شستن فرش در منزل با استفاده از دستگاه اسپری مکشدستگاه اسپری مکش نیز از جمله دستگاه های کاربردی و تخصصی برای شستشو و لکه بری از روی فرش ها و موکت ها می باشد. این دستگاه با استفاده از پاشش فوم بر روی سطوح موجب انحلال آلاینده های چسبیده بر روی سطوح شده و در نهایت با مکش کامل آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو زمان لازم برای خشک شدن سطوح را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.