اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره واترجت صنعتی

نکات قابل توجه در هنگام اجاره دستگاه کارواش صنعتی

فهرست مطالب

دستگاه کارواش صنعتی دستگاهی مکانیزه و کاربردی برای شستشو و نظافت لایه های عمیق آلودگی از روی انواع سطوح افقی و عمودی می باشد که ب واسطه استفاده از فشار های بالای آب از توان ویژه ای در حذف آلاینده ها برخوردار می باشد. از آنجایی که صرف هزینه برای خریداری و تهیه دستگاه واترجت صنعتی بسیار بالا می باشد اجاره دستگاه کارواش صنعتی گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای تامین با کیفیت نیاز های نظافتی محیط با حداقل هزینه ممکن می باشد.

با توجه به عملکرد ایده آل دستگاه های کارواش صنعتی در حذف آلاینده ها و به منظور تامین نیاز های نظافتی تمامی محیط ها، از فضا های خانگی گرفته تا عملیات های سنگین نظافتی، این دستگاه ها در مدل های خانگی، صنعتی و فوق فشار قوی طراحی و تولید می شوند. داشتن اطلاعات کلی در زمینه واترجت های صنعتی می تواند راهنمای مناسبی برای اجاره دستگاه کارواش مناسب با نیاز کاربران باشد.

ساز و کار واترجت های صنعتی

اجاره دستگاه کارواشواترجت های صنعتی دستگاه های مکانیزه و تخصصی هایی برای شستشو و نظافت سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی می باشد. دستگاه های واترجت صنعتی به منظور افزایش فشار آب ورودی به داخل دستگاه مجهز به پمپ های فشار قوی بوده و در نهایت آب وارد شده به داخل پمپ پس از افزایش فشار به صورت پر فشار پس از عبور از شیلنگ فشار قوی، تفنگی، لنس و نازل بر روی سطوح هدف پاشش می شود.

دو فاکتور مهم و کلیدی در دستگاه های واترجت صنعتی عبارتند از فشار پاشش و سرعت پاشش. هر چه فشار پاشش آب بیشتر باشد توان دستگاه در حذف لایه های عمیق آلودگی بیشتر بوده و هر چه سرعت پاشش یا همان دبی آب بیشتر باشد سرعت عملیات شستشو و نظافت بیشتر می گردد.

انواع دستگاه های واترجت صنعتی

اجاره دستگاه کارواشواترجت های صنعتی بر اساس فشار کاری دستگاه در سه دسته واترجت های خانگی، واترجت های صنعتی و واترجت های فوق فشار قوی دسته بندی می شوند.

نمونه های خانگی دستگاه کارواش صنعتی در مقایسه با دیگر نمونه ها فشار کاری کمتری داشته و از این رو برای انجام عملیات هایی چون شستشوی نمای ساختمان ها، سطوح کف پارکینگ ها و شستشوی سطوح بدنه خودرو ها به کار می روند در حالیکه نمونه های فوق فشار قوی دستگاه های کارواش صنعتی قار به انجام عملیات های سنگین صنعتی چون رنگ بری، زنگ بری، کندن پوست درختان و تخریب بتن عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده و موجب تسریع در فرآیند عملیات می شوند.

با توجه به طیف گسترده دستگاه های واترجت صنعتی ارزیابی نوع عملیات و سازگاری ان با فشار کاری دستگاه واترجت تاثیر بسزایی در بهره وری دستگاه ایفا می نماید. قابلیت تنظیم فشار آب خروجی از دیگر ویژگی های کاربردی دستگاه های کارواش صنعتی می باشد که امکان انتخاب فشار کاری مناسب با جنس سطوح و نوع عملیات شستشو و نظافت را در بازه فشار کاری دستگاه، برای کاربر مهیا نموده و از این رو ارائه نظافتی موثر و با کیفیت را تضمین می نماید.

مزایای اجاره دستگاه کارواش صنعتی

اجاره واترجتاز جمله مزایای اجاره کارواش صنعتی می توان به کاهش قابل ملاحظه در هزینه ها اشاره نمود که در نهایت موجب افزایش سود آوری و بهره وری کسب و کار می گردد.

با توجه به اینکه اجاره دستگاه کارواش صنعتی به صورت موقت انجام می گیرد هیچ گونه نگرانی برای فراهم نمودن فضای لازم برای نگهداری از دستگاه وجود ندارد. علاوه بر این در اجاره دستگاه کارواش صنعتی، دیگر نیازی به در نظر گفتن هزینه های جانبی برای نگهداری و سرویس سالانه دستگاه ها نمی باشد.