اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره اسکرابر

دلایل جایگزینی روش های شستشوی دستی با دستگاه کفشوی

فهرست مطالب

برای شستشوی سطوح کف از تجهیزات مختلفی استفاده می شود. به طور معمول از روش های دستی مانند سطل و تی برای این کار انجام می شود. اما روش های دستی با این که  ساده به نظر می رسند اما دارای مشکلات فراوانی می باشند. شستشوی سطوح کف به روش دستی علاوه بر این که بسیار کند انجام می شود و باعث هدر رفتن زمان زیادی می شود. همچنین خستگی زیادی را برای نیروی نظافتی به همراه خواهد داشت.

با شستشو به وسیله تی آب به خوبی از سطح زمین جمع آوری نمی شود و سطح پس از شستشو لغزنده خواهد شد. روش های سنتی مشکلات زیادی دارند که برخی از آن ها ذکر شد برای حل این مشکلات راه حل جدیدی ارائه شده و آن استفاده از دستگاه اسکرابر یا کفشوی می باشد.

اسکرابر راهکاری بهینه برای شستشوی سطوح

اسکرابر دستگاه تخصصی شستشوی سطوح کف می باشد و با شستشو و خشک کردن سطح، موجب تسریع در عملیات نظافت و بالا رفتن سطح بهداشت می گردد. دستگاه اسکرابر صنعتی دارای مدل ها و اندازه های متفاوتی است و در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها متناسب با شرایط هر محیط و مطابق با سلیقه های مختلف انتخاب می شوند. اسکرابر دستی برای محیط های کوچک و متوسط و اسکرابرسرنشین دار برای محیط ها و سالن های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید یا اجاره اسکرابر

در برخی محیط ها سطوح کف باید به صورت روزانه یا هفتگی به صورت حرفه ای با دستگاه کفشوی شستشو گردد، در چنین شرایطی خرید اسکرابر عملی به صرفه می باشد. اما در صورتی که نظافت یک محیط به صورت دستی انجام می شود و نیاز است که سالی یک بار برای از  بین بردن آلودگی های عمیق شستشو به وسیله اسکرابر انجام شود و یا محیط هایی که تازه تاسیس شده اند و نیاز به شستشو و کفسابی اولیه پس از عملیات ساختمان سازی دارند، در چنین شرایطی اجاره اسکرابر عملی بسیار به صرفه تر نسبت به خرید آن می باشد. در این حالت می توان دستگاه کفشوی را برای مدت چند روز اجاره نمود.

ویژگی های کلیدی اسکرابر

استفاده از اسکرابر برای شستشو و نظافت محیط توانسته بسیاری از مشکلات نظافتی را به خصوص در محیط های بزرگ برطرف نماید. اسکرابر با شستشو و خشک کردن سریع سطح زمین، خللی در رفت و آمد افراد ایجاد نمی نماید. سرعت و کیفیت بالای شستشو، کاربری آسان، عدم ایجاد خستگی برای نیروی خدماتی و بالا رفتن سطح بهداشت از جمله ویژگی های استفاده از این دستگاه ها می باشد.

کار با دستگاه اسکرابر بسیار آسان است و به راحتی با تعویض برس با پد می توان آن را به پولیشر تبدیل نمود. دستگاه کفشوی با داشتن دو مخزن مجزای آب تمیز و آب کثیف باعث می شود آلودگی ها از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال نیابند و در نتیجه موجب بالا رفتن سطح بهداشت در محیط می گردد. تی لاستیکی در اسکرابر به همراه سیستم مکش آب و آلودگی را به خوبی جمع آوری می نماید و در مخزن آب کثیف می ریزد. در نتیجه سطح به طور کامل خشک می شود و از لغزنده شدن زمین در هنگام عبور رهگذران جلوگیری می نماید.