اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اسکرابر صنعتی برای اجاره

شستشو و خشک نمودن همزمان سطوح کف با اجاره اسکرابر

فهرست مطالب

 

شستشو و نظافت سطوح کف امری لازم و ضروری می باشد. چرا که تردد افراد بر روی سطوح موجب انتقال حجم بالایی از آلاینده ها به محیط شده ودر نتیجه موجب آلودگی این سطوح می شوند. همچنین ریزش مواد گوناگونی چون نوشیدنی ها و مواد غذایی نیز از جمله عوامل آلوده کننده سطوح کف می باشند. مسلما ماندگاری بلند مدت آلاینده ها بر روی سطوح کف، به واسطه خاصیت اسیدی اغلب آلاینده ها موجب آسیب کفپوش ها می گردند. از این رو شستشوی سطوح به منظور حذف آلاینده ها و حفاظت از کفپوش ها امری لازم و ضروری می باشد. بر خلاف باور عموم استفاده از تی و سطل آب قادر به شستشوی موثر آلاینده ها نمی باشد.

در چنین شرایطی استفاده از دستگاه اسکرابر راهکار مناسبی برای شستشو و حذف آلاینده ها از روی سطوح کف می باشد. با توجه به اینکه قیمت خریداری دستگاه اسکرابر بالا می باشد، اجاره اسکرابر می تواند راهکار مناسبی برای شستشو و خشک نمودن همزمان سطوح کف باشد.

 

ساز و کار دستگاه اسکرابر

اسکرابر یا کف شوی صنعتی دستگاهی کاملا مکانیزه می باشد که عملیات شستشو و حذف آلاینده ها را با استفاده از سیستم برس زنی انجام می دهد.در نتیجه عملیات شستشو با اسکرابر ها بدون دخالت دست انجام می گیرد. اسکرابر ها با استفاده از پاشش آب و سیستم برس زنی تمامی آلاینده های انباشته بر روی سطوح کف، داخل شیار ها و خلل و فرج کفپوش ها را بیرون کشیده و نظافت می نمایند. بزرگ ترین ویژگی دستگاه های اسکرابر، همزمانی عملیات شستشو و خشک می باشد.

اسکرابر ها یا کفشوی های صنعتی به منظور جمع آوری و خشک نمودن سطوح کف،‌ مجهز به سیستم مکنده و تی می باشند. تی دستگاه در بخش انتهایی دستگاه نصب شده و از این رو با یک عبور دستگاه، ‌سطوحی تمیز و عاری از آلودگی بر جای می ماند. اسکرابر ها به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط هایی با ابعاد گوناگون در دو نوع اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار طراحی و تولید می شوند، از این رو امکان اجاره اسکرابر با مدل های متنوع و متناسب با ابعاد محیط نظافتی امکان پذیر می باشد.

 

شستشوی موثر و با کیفیت سطوح کف با اجاره اسکرابر

استفاده از تی و سطل اب اگر چه تا حدودی آلایند های سطحی و ظاهری سطوح را بر طرف می نماید اما قادر به شستشوی موثر و با کیفیت آلاینده ها نمی باشد. اجاره اسکرابر راهکار مناسبی برای شستشوی موثر سطوح کف می باشد. چرا که الیاف ریز برس های دستگاه اسکرابر با نفوذ به داخل خلل و فرج کفپوش ها آلاینده های انباشته در این بخش ها را بیرون کشیده و نظافت می نماید.

علاوه بر این در استفاده از شیوه های سنتی نظافت،‌ اب بر روی سطوح باقی مانده و تا مادامی که سطوح خشک نشوند، احتمال سقوط افراد در اثر لغزندگی افزایش می یابد. این در حالی است که اسکرابر ها عملیات شستشو و خشک نمدن سطوح را هزمان انجام می دهد. از این رو با اجاره اسکرابر ضمن اینکه سطوح شستشو داده می شوند، با جمع آوری آب آلوده ناشی از شستشو هم مانع از تجمع آلاینده ها در محیط می شود هم سطوح به طور کلی خشک می گردد. از این رو اجاره اسکرابر ضمن فراهم نمودن بالاترین کیفیت شستشو و نظافت،‌ مخاطرات ناشی از لغزندگی سطوح را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

 

مزایای اجاره اسکرابر

مسلما هزینه اجاره اسکرابر بسیار پایین تر از هزینه خریداری دستگاه می باشد. از این رو اجاره اسکرابر امکان شستشو و نظافت بهینه سطوح کف را با حداقل هزینه فراهم می نماید. ضمن اینکه با اجاره اسکرابر علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها،  در مصرف آب و مواد شوینده نیز صرفه جویی می شود. امکان انتخاب اسکرابر مورد نیاز از میان طیف گسترده ای از دستگاه های اسکرابر از دیگر مزایای اجاره اسکرابر می باشد.