اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره مبل شوی

اجاره مبل شوی صنعتی

فهرست مطالب

مبلمان از جمله پر استفاده ترین وسایل در محیط های گوناگون می باشند. همه روزه در خانه ها، محیط های اداری، رستوران ها، هتل ها، اتومبیل ها و اتوبوس ها و دیگر موارد از این وسیله استفاده می گردد. از این رو مبلمان همواره در معرض آلودگی های متعدد و گسترده ای قرار دارند و می توانند به عنوان منبعی برای ذخیره و نگه داری آلودگی ها به شمار آیند. از طرف دیگر این وسایل می توانند در ایجاد ظاهری زیبا در محیط بسیار مؤثر باشند. مبلمان دارای انواع لکه و آلودگی می توانند ذهنیت بسیار منفی در افراد راجع به آن محیط به وجود آورند.

به کمک دستگاه مبل شوی می توان به راحتی به شست وشوی مبلمان در انواع محیط ها پرداخت. امروزه نکته مثبت در به کارگیری دستگاه های نظافت صنعتی امکان اجاره دستگاه ها می باشد. اجاره مبل شوی این امکان را برای مصارف گوناگون فراهم می آورد تا در صورت نیاز به بکارگیری دستگاه برای دفعات محدود از این طریق اقدام نمود.

مزایای به کارگیری دستگاه مبل شوی بر روش های قدیمی

خوشبختانه امروزه دیگر برای شست و شوی مبلمان نیازی به بکارگیری روش های سنتی پرزحمت و بعضا بی فایده نمی باشد و می توان به راحتی و با بالاترین کیفیت به نظافت تعداد بالایی از این تجهیزات پرداخت.

در روش های سنتی برای شست و شوی مبلمان ابتدا باید محلولی از آب و مواد شوینده با غلظت مناسبی تهیه نمود، در این مرحله افراد به علت نداشتن دانش کافی ممکن است در تولید یک محلول با غلظت مناسب با مشکل روبه رو شوند. همچنین هنگام انجام عملیات شست و شو، به علت نفوذ آب به الیاف مبل علاوه بر باقی ماندن رطوبت در آن موجب ایجاد بوی نامطبوع و رشد میکروب ها در داخل الیاف می گردد.

علاوه بر این در بسیاری موارد از میان برداشته شدن آلودگی های تثبیت شده و قدیمی و یا لکه های رنگی، روغنی و چربی با این روش عملا غیر ممکن می باشد و یا با کیفیت مطلوب امکان پذیر نخواهد بود.

نحوه عملکرد دستگاه مبل شوی

این دستگاه مجهز به یک مخزن آب تمیز، یک مخزن آب کثیف، موتور مکنده، یک کمپرسور برای تولید کف و یک نازل می باشد.

این تجهیزات این امکان را فراهم می آورند تا کف و فوم پاشش شده  به وسیله موتور مکنده، مکش شود تا از نفوذ آب و مواد شوینده به داخل الیاف جلوگیری گردد و سطحی عاری از رطوبت تحویل داده شود. همچنین فوم پاشش شده دارای غلظت مناسبی بوده و از آسیب به روکش مبلمان جلوگیری می گردد.

همچنین به وسیله این دستگاه می توان سطوح عمودی و افقی مبلمان با روکش های گوناگون از جمله روکش های پارچه ای و چرمی را شست. 

موارد قابل توجه هنگام به کارگیری و اجاره مبل شوی  

  • منبع تغذیه دستگاه های مبل شوی، برق می باشد هنگام اجاره مبل شوی و یا به کارگیری از این دستگاه به امکان دسترسی به کابل برق باید توجه نمود.
  • ساختار کوچک و وزن مناسب دستگاه می تواند در به کارگیری آسان و مانورپذیری بالاتر دستگاه تأثیر گذار باشد.
  • قدرت و سرعت مکش دستگاه از دیگر عوامل تعیین کننده می باشد. هر چه قدرت دستگاه بالاتر باشد امکان از میان برداشتن آلودگی های عمیق تر آسان تر می گردد. و سرعت مکش بالا از انجام عملیات در زمان کوتاه تر حکایت می کند.
  • پیش از استفاده از هرگونه دستگاه برقی بهتر است تا دفترچه راهنمای دستگاه مطالعه گردد و یا از شرکت ارائه دهنده محصول به این منظور کمک گرفت.
  • در به کارگیری دستگاه بهتر است تا ابتدا به کمک جاروبرقی با سری مناسب گرد و غبار از روی مبلمان برداشته شود تا شست و شو به وسیله مبل شوی با کیفیت بهتری انجام گردد.