اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره اسکرابر

اسکرابر ؛ اجاره یا خرید

فهرست مطالب

در صورتی که در یک مجموعه آموزشی، ورزشی، تفریحی، پزشکی، تجاری یا مسکونی و حتی صنعتی، تصمیم بر نظافت حرفه ای و بسیار اصولی باشد، استفاده از دستگاه های نظافتی تخصصی گزینه بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود.

استفاده از ابزار تخصصی و دستگاه های مدرن نظافتی علاوه بر بالا بردن کیفیت شستشو و نظافت، در زمان نیز به میزان قابل توجهی صرفه جویی می نماید. یک سطح تمیز نشان دهنده یک عملیات حرفه ای نظافت می باشد. بنابراین باید برای انجام یک نظافت حرفه ای، از ابزار و تجهیزات حرفه ای متناسب با محیط، سطح و آلودگی استفاده نمود.

شستشوی سطوح کف با دستگاه اسکرابر

اجاره اسکرابربرای شستشوی سطح زمین در یک محیط باید برخی ویژگی های محیط مورد بررسی قرار گیرد و پس از آن دستگاه مورد نظر انتخاب و استفاده گردد. وسعت محیط مورد نظر، تراکم موانع محیطی، دسترسی به پریز برق و جنس سطح مورد نظر از جمله مواردی هستند که در هنگام انتخاب اسکرابر باید توجه نمود.

برای شستشوی منطقه های وسیع و سالن های بزرگ از اسکرابر سرنشین دار و برای مناطق کوچکتر و یا دارای راهرو کفشوی دستی بسیار مناسب خواهد بود. از سوی دیگر در صورتی که امکان دسترسی به پریز برق در کل محیط وجود داشته باشد، می توان از کفشوی کابلی استفاده نمود در غیر این صورت کفشوی باتری دار بهترین گزینه خواهد بود.

خرید یا اجاره اسکرابر

اجاره اسکرابرخرید یا اجاره دستگاه های نظافتی به میزان استفاده از آن ها بستگی دارد. در صورتی که نیاز به دستگاه زیاد باشد و هزینه کردن برای اجاره آن به هیچ عنوان به صرفه نخواهد بود. اما در صورتی که نیاز به دستگاه برای یک بازه زمانی معین مثلا چند روز یا یک ماه باشد، بهترین انتخاب، اجاره دستگاه می باشد.

با توجه به اینکه اسکرابر یک دستگاه نظافتی برای سطوح کف می باشد و در همه جا کاربرد دارد و یکی از دستگاه های اصلی در نظافتی به شمار می رود. خرید یا اجاره اسکرابر بسیار موضوع قابل اهمیتی است. در صورتی که نظافت یک بخش بر عهده افراد پیمانکار باشد، و یا نیاز به نظافت یک ساختمان قبل از استقرار در آن باشد، اجاره اسکرابر راه مناسبی است. اما در صورتی که نیاز به نظافت روزانه یا هفتگی در یک محیط باشد، اجاره اسکرابر از نظر اقتصادی مناسب نیست و بهتر است یک دستگاه را خریداری نمود.