اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره اشکرابر

پاسخ به سوالاتی درباره اجاره اسکرابر

فهرست مطالب

امروزه نظافت به امری کاملا تخصصی در محیط های مختلف تبدیل شده است. به ویژه محیط های با تردد بالا، مراکزی که می توانند با به وجود آوردن محیطی درخشان و عاری از آلودگی به جذب بیشتر مشتری و مراجعه کننده بپردازند و یا محیط هایی همانند بیمارستان ها، آشپزخانه ها و مهدکودک ها که نظافت صحیح، تعیین کننده سلامت طیف وسیعی از افراد جامعه خواهد بود. در این میان دستگاه های نظافت تخصصی بسیاری طراحی و تولید شده اند که ویژگی های منحصربه فرد آنها این دستگاه ها را برای نظافت محیط های مختلف مناسب می سازد.

دستگاه های زیادی که استفاده از آنها امروزه بسیار رایج شده است و افراد ترجیح می دهند کارفیزیکی طولانی و بعضا خسته کننده را جایگزین نظافتی آسان و بی دغدغه با استفاده از این دستگاه ها نمایند. دستگاه اسکرابر یکی از معروف ترین و البته پرکاربردترین این دستگاه های است که در ادامه به برخی نکات در رابطه با اجاره اسکرابر خواهیم پرداخت.

اجاره اسکرابر یا خرید آن

همواره هنگام صحبت درباره انجام عملیات نظافت با استفاده از دستگاه های نظافت تخصصی این سؤال مطرح می شود که اجاره این دستگاه ها توجیه اقتصادی بیشتری دارد و یا خرید آنها. برای پاسخ به این سؤال باید چند نکته ساده را در نظر گرفت، که مهم ترین آنها تعداد دفعات استفاده از دستگاه است.

اگر محیط به نظافت دائم احتیاجی نداشته باشد و یا تنها نیاز است تا به ندرت با استفاده از دستگاه، به شیوه ای تخصصی نظافت گردد، بدون شک اجاره کردن مقرون به صرفه تر از اختصاص بودجه برای خرید دستگاه می باشد. به علاوه اجاره دستگاه مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

مزایا اجاره اسکرابر

به هنگام اجاره اسکرابر در کنار صرف هزینه کمتر، نیاز به اختصاص فضایی دائم برای نگه داری دستگاه وجود نخواهد داشت. به این ترتیب مراکز با محدودیت فضا برای نگه داری و انبارداری اجاره کردن را می توانند به عنوان یک گزینه مناسب و در دسترس در نظر داشته باشند.

به علاوه با اجاره دستگاه می توان از مزایای استفاده از آخرین و جدید ترین نوع دستگاه ها بهره گرفت. نکته مهم دیگر نکات و شرایطی نگه داری دستگاه می باشد. به منظور افزایش بهره بری و طول عمر دستگاه ها لازم است تا تعمیر و تعویض برخی قطعات و اجزا به طور دوره ای صورت پذیرد چرا که برخی قطعات با گذشت زمان و استفاده مداوم دچار استهلاک و آسیب می گردند. عدم توجه کافی به این امر می تواند کارایی دستگاه را کاهش دهد. در صورت اجاره اسکرابر دیگر نیازی به صرف هزینه های مربوط تعویض قطعات نخواهد بود.

توجه به ویژگی های محیط در اجاره اسکرابر مناسب

در میان انواع و مدل های متنوع دستگاه های کفشوی صنعتی، به منظور انتخاب دستگاهی که مناسب ترین نوع به شمار آید توجه به برخی نکات اهمیت ویژه ای دارد. این نکات عبارتند از:

  • وسعت محیط

اولین نکته توجه به ابعاد محیط مورد نظافت می باشد. زمین شوی صنعتی در دو مدل دستی و سرنشین دار قابل اجاره بوده که در محیط های بزرگ عمدتا به علت کاهش زمان نظافت استفاده از دستگاه سرنشین دار انتخاب مناسب تری خواهد بود این درحالی است که برای محیط های با وسعت محدود نوع دستی نیز می تواند توصیه شود.

  • موانع مسیر

هنگام شست وشوی سطوح کف با استفاده از دستگاه اسکرابر بهتر است تا محیط از موانع مختلف خالی شود تا دستگاه امکان حرکت و مانور بیشتری داشته باشد. این درحالی است که همواره می توان از دستگاهی با ابعاد فشرده استفاده نمود تا در این صورت بتوان بخش های با دسترسی محدود را به شیوه ای بهینه نظافت نمود.

  • دسترسی به کابل برق

امکان دسترسی به کابل برق از دیگر موارد مهم به هنگام اجاره اسکرابر مناسب می باشد. در نوع سرنشین دار تمامی دستگاه های اسکرابر به باتری مجهز بوده که این امر بی نیازی به اتصال و دسترسی به کابل برق را به دنبال دارد. اما در مواردی که اجاره دستگاه دستی و کابلی مدنظر باشد باید حتما به این نکته توجه کرد که در محیط به تعداد کافی پریز برق وجود داشته باشد.

  • سطح صدا و میزان آلودگی

در برخی موارد با توجه به شرایط ویژه محیط باید از آلودگی صوتی به دور باشد. برای مثال هنگام نظافت خانه سالمندان و یا بیمارستان ها و مهد کودک ها. در این صورت استفاده از دستگاهی که سطح صدای پایینی به هنگام استفاده داشته باشد و در کنار آن فضا را آلوده ننماید باید در نظر گرفته شود. دستگاه های باتری دار عمدتا این دو ویژگی را در مقایسه با نوع کابلی بیشتر پوشش داده و می توانند با توجه به شرایط موجود انتخاب مناسب تری باشند.