اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

شستشوی دوره ای سرویس های بهداشتی عمومی با اجاره دستگاه کارواش صنعتی

فهرست مطالب

فضاهای عمومی همانند مراکر تجاری و تفریحی، ماکن مذهبی و پارک ها به واسطه نوع کاربری  و زمینه فعالیت خود همواره مملو از جمعیت می باشند. سرویس های بهداشتی عمومی که برای رفاه حال مراجعه کنندگان در این بخش ها احداث شده و در دسترس عموم مردم قرار می گیرد به واسطه استفاده های مکرر و تردد بالای افراد آلوده و کثیف شده و منشایی برای رشد و تکثیر انواع عوامل بیماری زا می شوند.

این در حالی است که با توجه به تردد بالای افراد به این بخش ها، عوامل بیماری زای موجود در این محیط ها به راحتی می تواند در بین تمامی افراد جامعه انتقال یابد. از این رو به منظور ممانعت از انتقال آلودگی ها و عوامل بیماری زا و همچنین فراهم آوردن محیطی تمیز و عاری از آلودگی شستشو و نظافت سرویس بهداشتی های عمومی امری لازم و ضروری می باشد.

اگر چه در نظافت این مکان ها همواره از نیرو های خدماتی و شیوه های سنتی نظافت استفاده می شود اما با توجه به حجم بالای آلودگی در این محیط ها، استفاده تنها از این شیوه ها قادر به ایجاد فضایی تمیز و عاری از آلودگی نبوده و از این رو نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را آنگونه که لازم است تامین نماید. یکی از بهترین راهکار ها برای حذف موثر و با کیفیت لایه های عمیق الودگی از چنین فضاهایی شستشوی های دوره ای و تخصصی با اجاره دستگاه کارواش صنعتی می باشد.

ساز و کار دستگاه واترجت صنعتی

دستگاه واترجت صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات مکانیزه و صنعتی نظافتی می باشد که با استفاده از پاشش آب پر فشار تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را شستشو داده و نظافت می نماید. این دستگاه ها به واسطه نوع عملکردشان، کاربرد گسترده ای در نظافت و حذف آلاینده ها از روی انواع سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی دارند.

پمپ فشار قوی به کار رفته در این دستگاه ها وظیفه افزایش فشار آب و پاشش اب پر فشار بر روی سطوح هدف را بر عهده دارد. استفاده از نازل های متنوع در دستگاه های واترجت صنعتی، با جهت دهی به پاشش آب پر فشار، نقش بسزایی در تسریع عملیات شستشو و نظافت ایفا می نمایند.

دو فاکتور مهم ئر  دستگاه های وانرجت صنعتی شامل فشار پاشش و سرعت پاشش می باشد. هر چه فشار پاشش دستگاه واترجت صنعتی بیشتر باشد توان دستگاه در حذف لایه های عمیق آلودگی بیشتر بوده و هر چه سرعت پاشش آب بیشتر باشد، سرعت عملیات شستشو و نظافت افزایش می یابد.

دسته بندی دستگاه های کارواش صنعتی

دستگاه های کارواش صنعتی یا همان دستگاه های واترجت صنعتی، به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط های گوناگون و حذف انواع مختلف آلودگی ها به ویژه آلودگی های چرب و روغنی و همچنین ضد عفونی سطوح در مدل های آب سرد و آب گرم طراحی و تولید می شوند.

نمونه های آب گرم دستگاه کارواش صنعتی مجهز به سیستم گرم کن بوده و دمای آب پر فشار با ورود به داخل  گرمکن افزایش یافته و پس از آن به بیرون پاشش می شود. استفاده از حرارت های بالای آب نه تنها موجب تسریع در فرآیند حذف آلاینده ها می گردد بلکه به واسطه افزایش دما نقش بسزایی در ضد عفونی سطوح و حذف عوامل بیماری زا دارد.

مزایای اجاره دستگاه کارواش صنعتی برای شستشوی سرویس بهداشتی عمومی

از جمله مهم ترین مزایای اجاره دستگاه کارواش صنعتی برای شستشو و نظافت  سرویس های بهداشتی می توان به کیفیت بالای شستشو و نظافت ارائه شده توسط این دستگاه اشاره نمود.

با توجه به اینکه حجم آلاینده ها انباشته در این فضا بالا بوده و همین امر موجب انتشار بوی نامطبوع در محیط می شود استفاده از واترجت صنعتی راهکار مناسبی برای نظافت سریع، موثر و با کیفیت این فضا ها می باشد. اگر چه صرف هزینه برای خریداری و تهیه واترجت بالا می باشد، اما اجاره دستگاه کارواش صنعتی به ویژه مدل های آب گرم امکان نظافت های عمیق دوره ای را با حداقل هزینه فراهم می نماید. علاوه بر این اجاره دستگاه کارواش صنعتی موجب افزایش سرعت شستشو و نظافت شده و از این رو هیچ گونه مزاحمتی برای افراد ایجاد نمی نماید.

ضمن اینکه، اجاره دستگاه کارواش صنعتی با کاهش در زمان لازم برای نظافت و همچنین کاهش تعداد نیروی خدماتی در محیط های وسیعی چون اماکن مذهبی و تفریحی که تعداد بالایی سرویس بهداشتی دارند، موجب کاهش قابل ملاحظه هزینه ها و در نهایت افزایش بهره وری و سود آوری می گردد. از سوی دیگر اجاره دستگاه کارواش آب گرم علاوه بر شستشو امکان ضدعفونی سطوح را نیز فراهم نموده و در نتیجه ضمن مهار بوی نامطبوع مانع از تکثیر و نشر عوامل بیماری زا در محیط می گردد.