اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

شستشو و نظافت بهینه در هتل ها با اجاره دستگاه کارواش

فهرست مطالب

هتل ها و مراکز اقامتی وظیفه اسکان مسافران و مراجعان به شهر ها را بر عهده دارند. مسلما در بازار داغ و رقابتی این مجموعه ها رعایت اصول بهداشتی و نظافت و فراهم نمودن محیطی ارام بخش ودلپذیر برایمسافران اصلی ترین عامل در جلب نظر مشتریان بوده و افزایش بهره وری و سود آوری کسب و کار را در پی خواهد داشت. از این رو در کنار خدمات ارائه شده، رسیدگی به امورات نظافتی در بهترین شکل ممکن می تواند تاثیرات مطلوبی در رسیدن این مجموعه ها به حداکثر بازده ممکن و کسب سود حداکثری داشته با شد.

با توجه به اهمیت نظافت در این محیط ها، مسلما استفاده از شیوه های سنتی و دستی قادر به تامین نیاز های نظافتی محیط نمی باشد. این در حالی است که استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی راهکار مناسب و ایده الی برای شستشوی و نظافت سطوح می باشد. یکی از پر کاربردترین دستگاه های مکانیزه نظافتی دستگاه کارواش می باشد که با استفاده از پاشش آب پر فشار تمامی آلاینده ها را شستشو داده و نظافت می نماید. اجاره دستگاه کارواش راهکار مناسب و ایده الی برای شستشو و حذف آلاینده های انباشته در بخش هایی همانند ورودی، پارکینگ، نمای ساختمان،‌ آشپزخانه و آبنمای مجموعه ها باشد.

کاربرد اجاره دستگاه کارواش برای شستشو در هتل ها

همانطور که پیش تر اشاره شد شستشو و نظافت در هتل ها و مجموعه های اقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به اینکه سرعت عمل و کیفیت بالای نظافت ردراین محیط ها مهم است استفاده از شیوه های سنتی نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را بر طرف نماید. این در حالی است که اجاره دستگاه کارواش عملیات شستشو و نظافت را تسریع نموده و در نهایت نظافتی با کیفیت و موثر را در حداقل زمان فراهم می نماید. از جمله کاربرد های اجاره دستگاه کارواش در هتل ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شستشوی فضای آشپزخانه

فضای آشپز خانه ها به واسطه نوع فعالیت این محیط ها، همواره سرشار از آلاینده های چرب و روغنی می باشد. از آنجایی که حفظ سطوح بهداشتی و استاندارد در این محیط ها از اهمیت بالایی بر خوردار است، شستشو و حذف آلانیده ها دراین محیط ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از آنجایی که شستشو و نظافت سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی موجود در این فضا ها همانند سیگ ها، فر ها، کابینت ها و ترولی ها، با استفاده از شیوه های متداول بسیار زمان بر و دشوار می باشد،  اجاره دستگاه کارواش راهکار مناسبی برای شستشو و نظافت این محیط ها می باشد. با توجه بهتوان بالای آب داغ در حذف آلودگی های چرب و روغنی، اجاره دستگاه کارواش آب گرم به واسطه استفاده از پاشش آب گرم پر فشار کیفیت نظافت و شستشو در این محیط ها را دو چندان می کند.

شستشوی فضای بیرونی

فضای بیرونی مجتمع های اقامتی و هتل ها به طور معمول به واسطه مجاورت با فضای بیرون آلوده می شود. ضمن اینکه تردد در این بخش ها حجم آلودگی ها را دو چندان کرده و تاثیرات نامطلوبی بر جلوه های بصری محیط می گذارد. تردد افراد در ورودی ، تردد خودرو ها در فضای پارکینگ، رسوبات ایجاد شده در آبنما از جمله عواملی هستند که موجب آلودگی فضای بیرونی می شوند.

با توجه به گستردگی فضای بیرونی این مجموعه ها استفاده از شیوه های متدوال نظافت بسیار زمان بر بوده و به تعداد زیادی نیروی کار نیاز دارد. همین امر موجب افزایش هزینه ها در بخش نظافت می گردد. در چنین شرایطی اجاره دستگاه کاروا ش امکان شستشوی سریع و نظافت تمامی بخش های بیرونی اعم از سطوح کف و دیوار های پارکینگ، نمای ساختما ها ، پله ها و گذرگاه های ورودی و همچنین سطوح داخلی و خارجی آب نما ها را به راحتی فراهم می نماید.

مزایای اجاره دستگاه کارواش

از جمله مهم ترین مزایای اجاره دستگاه کارواش می توان به کاهش قابل ملاحظه در هزینه ها اشاره نمود. چرا که هزینه اجاره دستگاه کارواش از یک سو از هزینه لازم برای خریداری دستگاه کمتر بوده و از سوی دیگر به واسطه کاهش در تعداد نیروی خدماتی موجب کاهش قابل ملاحظه در هزینه های مرتبط با بخش نظافت می گردد. از این رو اجاره دستگاه کارواش موجب افزایش بهره وری و سود آوری کسب و کار می گردد. افزایش سرعت و کیفیت شستشو و نظافت و همچنین کاهش در مصرف آب از دیگر مزایای اجاره دستگاه کارواش می باشد.