اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره جاروبرقی صنعتی

نکات قابل توجه در اجاره جاروبرقی

فهرست مطالب

جاروبرقی یکی از پر کاربرد ترین و کارآمد ترین دستگاه های مکانیزه و صنعتی در امر نظافت و جمع آوری آلاینده ها می باشد. این دستگاه ها به واسطه داشتن خصوصیات منحصر به فرد و سرعت عمل بالایی که در جمع آوری آلاینده های ریز و درشت دارند از محبوبیت ویژه ای در بین کاربران برخوردار می باشند.

یکی از بزرگ ترین ویژگی های کاربردی دستگاه های جاروبرقی یا مکنده ها عدم انتشار ذرات ریز گرد و غبار در محیط می باشد که ضمن ارتقا کیفیت نظافت، کیفیت هوای پیرامون را نیز حفظ نموده و سلامت افراد حاضر در محیط را تضمین می نماید. با توجهبه کاربرد و مزایای استفاده از دستگاه های جاروبرقی داشتن شناخت کلی از دستگاه مکنده می تواند راهنمای مناسبی در اجاره جاروبرقی مناسب با نوع عملیات نظافتی باشد.

نکات مهم و قابل ملاحظه در اجاره جاروبرقی

اجاره جاروبرقی st7اجاره جاروبرقی راه حل مقرون به صرفه و ایده الی برای جمع آوری و حذف آلاینده های انباشته در محیط می باشد. با توجه به طیف گسترده دستگاه های جاروبرقی صنعتی داشتن شناخت کلی از ویژگی های دستگاه و نوع عملیات نظافتی راهنمای مناسبی در اجاره جاروبرقی مناسب می باشد. از این رو در ادامه این مقاله به بررسی و توضیح مختصر بخش های مهم دستگاه جاروبرقی می پردازیم:

فاکتور های مهم در دستگاه های جاروبرقی

اجاره جاروبرقی st11دستگاه های جاروبرقی صنعتی نیز همانند دیگر دستگاه های مکانیزه و صنعتی دارای فاکتور های مهم و کلیدی می باشند. دو فاکتور مهم و کلیدی در دستگاه جاروبرقی عبارتند از قدرت مکش و سرعت مکش دستگاه.

هرچه قدرت مکش دستگاه مکنده  بیشتر باشد توان دستگاه در مکش آلاینده های حجیم از فاصله دور تر بیشتر شده و هر چه سرعت مکش دستگاه بیشتر باشد، سرعت عملیات نظافت بیشتر می شود. از این رو در هنگام اجاره جاروبرقی توجه به قدرت و سرعت مکش دستگاه و ماهیت آلاینده ها نقش بسزایی در بهره وری و کارایی دستگاه ایفا می نماید.

موتور دستگاه جاروبرقی

دستگاه های جاروبرقی به منظور برآورید نیاز های نظافتی محیط های گوناگون در مدل های متنوعی تولید می شوند. دو نوع متداول موتور که در اغلب دستگاه های مکنده به کار می رود عبارتند از موتور توربینی و موتور کلکتوری. موتور های کلکتوری اغلب در دستگاه های جاروبرقی تجاری و خانگی به کار می روند در حالیکه موتور های توربینی به واسطه عدم نیاز به تعمیر و نگهداری و امکان عکملکرد 24 ساعته در مکنده های صنعتی به کار گرفته می شوند.

پمپ دستگاه مکنده

مکنده های صنعتی به واسطه نوع فعالیتشان در مقایسه با جاروبرقی های خانگی و تجاری به میزان خلا بیشتری نیاز دارند. از این رو پمپ های به کار رفته در مکنده های صنعتی از نوع ساید چنل کمی باشد در حالیکه پمپ های به کار رفته در نمونه های تجاری از نوع سانتریفوژال است. از آنجایی که قدرت مکش دستگاه مکنده ارتباط مستقیمی با میزان خلا ایجاد شده در داخل مخزن دارد، توجه به ماهیت و چگالی آلاینده ها و در نظر گرفتن قدرت مکش دستگاه در هنگام اجاره جاروبرقی می تواند نقش مهمی در کارآیی دستگاه اجاره شده داشته باشد.

سیستم فیلتراسیون دستگاه مکنده

اجاره جاروبرقی مناسبسیستم فیلتراسیون یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش های دستگاه های جاروبرقی می باشد که با توجه به نوع عملکرد دستگاه مکنده می تواند پیچیدگی های خاص خود را داشته باشد. سیستم فیلتراسیون دستگاه های مکنده با به دام انداختن ذرات ریز گرد و غبار مانع از بازنشر مجدد آنها در محیط پیرامون می شوند. سیستم فیلتراسوین در جاروبرقی های خانگی معمولا کیسه جاروبرقی می باشد در حالیکه در نمونه های تجاری و صنعتی دستگاه های مکندهبا توجه به ماهیت آلاینده ها و همچنین دامنه کاری دستگاه به انواع گوناگون فیلتر ها تجهیز شوند.

به عنوان نمونه دستگاه های مکنده صنعتی به منظور توانمند سازی دستگاه در جمع آوری و حذف آلاینده های تیز و برنده و همچنین محافظت و افزایش طول عمر فیلتر دستگاه، مجهز به سیستم سایکلون می باشند. علاوه بر این قابلیت تجهیز به فیلتر های ایمنی هپا از دیگر ویژگی های دستگاه های مکنده می باشد که بایستی در هنگام اجاره جاروبرقی صنعتی به منظور جمع آوری گرد و غبار ریز و خطرناک لحاظ شود.