اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

نظافت داخلی خودرو ها با اجاره مبل شوی

فهرست مطالب

خودرو های شخصی یکی از وسیله های کاربردی در زندگی های روزمره بوده و موجب تسهیل و تسریع در رفت و آمده ها می شوند. مسلما استفاده بلند مدت از وسایل نقلیه شخصی و حضور طولانی این وسایل در هوای آلوده و ترافیک های سنگین نه تنها موجب آلودگی سطوح بیرونی می شود بلکه سطوح داخلی خودرو ها همانند سقف و صندلی ها نیز آلوده شده و کاهش در جلوه های بصری را به همراه دارد.

مسلما شستشو و حذف آلاینده ها از روئی سطوح سخت داخلی و خارجی خودرو ها به راحتی مقدور می باشد اما شستشو و نظافت سطوح نرم و منسوجاتی چون صندلی ها و سقف خودرو ها به واسطه نفوذ آب و مواد شوینده به سطوح و لایه های زیرین دشوار بوده و نیازمند استفاده از تجهیزات کاملا نوین و مکانیزه می باشد. دستگاه مبل شور تخصصی یکی از گزینه های مناسب برای شستشو و نظافت بخش های درونی خودرو ها به ویژه صندلی ها، سقف و سطوح داخلی درب ها می باشد.

اگرچه هزینه خریداری و تهیه دستگاه مبل شوی بالا می باشد اما اجاره مبل شور شیوه ای مقرون به صرفه و کارامد برای شستشو و نظافت سریع و موثر آلاینده های انباشته بر روی منسوجات به کار رفته در داخل خودرو ها می باشد.

ویژگی های دستگاه مبل شوی

دستگاه مبل شوی ابزاری مکانیزه برای شستشو و نظافت صندلی ها، مبل ها و سطوح روکش ده با منسوجات       می باشد. این دستگاه که در ان واحد قادر به اسپری و مکش مایعات می باشد ابزاری کارآمد برای شستشو و نظافت سطوح آلوده از جنس منسوجات می باشد. این دستگاه به منظور افزایش کیفیت شستشو و نظافت و حذف موثر آلاینده ها مجهز به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف می باشد. تجهیز این دستگاه به موتور مکنده قدرتمند با مکش کامل آب آلوده مانع از نفوذ مایعات به داخل بخش ها و لایه های زیرین گردیده و با مکش کامل مایعات آلوده زمان لازم برای خشک شدن را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

علاوه بر این ممانعت از نفوذ آلاینده ها به بخش های داخلی مانع از وارد آمدن آسیب به روکش ها و دیگر منسوجات به کار رفته در فضای داخلی خودرو ها می گردد. قابلیت استفاده از ترکیب مواد شوینده همراه با آب از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد. استفاده از مواد شوینده در این دستگاه ها موجب افزایش کیفیت کاری دستگاه می گردد.

مزایای استفاده از خدمات اجاره مبل شوی

شستشو و نظافت صندلی ها و سقف خودرو ها با استفاده از شیوه های سنتی بسیار زمان بر و دشوار بوده و در اغلب مواقع نیازمند جا به جایی و انتقال صندلی ها به فضای دیگر می گردد. از سوی دیگر در استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت توان لازم و کافی در حذف آلاینده ها را نداشته و نمی تواند مانع از نفوذ مایعات آلوده به داخل سطوح زیرین شود.

علاوه بر این با توجه به نفوذ کامل مایعات به بخش های داخلی، زمان زیادی لازم است تا رطوبت نفوذ کرده خشک شود. این در حالیست که استفاده از خدمات اجاره مبل شوی زمان لازم برای شستشو و نظافت را کاهش می دهد. اجاره مبل شوی صنعتی بدون نیاز به جا به جایی صندلی ها امکان شستشو و نظافت آنها را برای کاربر مهیا می نماید. ضمن اینکه موتور مکنده به کار رفته در دستگاه مبل شوی زمان لازم برای خشک شدن سطوح را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده است. لازم به ذکر است که هزینه اجاره مبل شوی در مقایسه با هزینه خرید دستگاه پایین تر بوده و از این رو کاهش در هزینه ها را نیز در پی دارد.