اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره واترجت

کاربرد واترجت در عملیات های صنعتی

فهرست مطالب

دستگاه واترجت در صنایع مختلف برای امور متفاوتی قابل استفاده می باشد. این دستگاه با ایجاد آب پرفشار توانایی جداسازی انواع آلودگی های عمیق و سخت را از تمامی سطوح دارد. واترجت دارای انواع مختلفی می باشد که برای عملیات های مختلف صنعتی و غیر صنعتی به کار برده می شوند. فشار بالای آب توانایی در هم شکستن لایه های سخت بتنی را نیز دارد به همین دلیل از آن در کاربرد های سنگین صنعتی نیز استفاده می شود. در ادامه برخی از امور صنعتی که واترجت صنعتی توانسته نام معرفی می شوند.

با توجه به این که برخی از این عملیات های نظافتی تنها یکبار در سال و یا چند سال یکبار نیاز است، اجاره واترجت صنعتی عملی بسیار اقتصادی می باشد. اما در صورتی که نیاز به دستگاه زیاد باشد به جای اجاره واترجت می توان با خرید آن عملی به صرفه و اقتصادی انجام داد. بنابراین اجاره واترجت و یا خرید آن بستگی به میزان استفاده از آن دارد و باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

زنگ بری و جرم بری و بازسازی سطوح

آهن در طی زمان در مجاورت هوا با اکسیژن واکنش داده و دچار زنگ زدگی می شود. همچنین در صورتی که در معرض تماس با آب یا رطوبت قرار گیرد پس از مدتی جرم و رسوب سطح آن را می پوشاند.

زنگ زدگی و جرم و رسوبات در طی زمان باعث خوردگی سطح شده و در مواقعی می تواند بسیار خطرناک باشد. استفاده از دستگاه واترجت صنعتی راهکاری بسیار مناسب برای حذف زنگ و جرم ها و حفظ سطح از پوسیدگی می باشد. بدین طریق سطح احیا شده و برای رنگ آمیزی مجدد آماده می شود.

حذف رنگ از سطوح مختلف

سطوح رنگ شده ای که در فضای باز قرار دارند در طی زمان در معرض تابش آفتاب و تغییرات آب و هوایی، رنگ آن ها دچار آسیب می شود. رنگ کردن سطوح برای زیبا سازی محیط می باشد به همین دلیل هنگامی که آسیب ببیند باید رنگ آن تجدید شود.

در این صورت باید رنگ پوسیده قبلی برداشته شود تا مجددا بتوان آن را رنگ نمود. برای از بین بردن رنگ های قدیمی و یا رنگ پوسیده سطح، دستگاه واترجت صنعتی بسیار موثر واقع می شود. واترجت بدون آسیب رساندن به سطح، به خوبی رنگ را جدا می کند و آن را برای رنگ مجدد آماده می سازد.

حذف خطوط ترافیکی

علائم ترافیکی نقشی اساسی در راهنمایی رانندگان دارند بنابراین همیشه باید به گونه ای باشند که به خوبی دیده شوند. در صورتی که خیابان ها و جاده ها تغییر یابند و یا پهن تر شوند نیاز است که خطوط ترافیکی قبلی پاک شوند و خطوط جدید کشیده شوند و یا اگر خطوط قبلی کمرنگ شده باشند باید به طور کامل پاکسازی شوند تا بتوان خطوط جدیدی را کشید تا راهنمایی درست برای رانندگان باشند. با استفاده از واترجت صنعتی و نازل های مخصوص می توان خطوط ترافیکی را به راحتی بدون آسیب رساندن به آسفالت خیابان ها از پاک نمود.