اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره موکت شوی

نکات مهم در اجاره موکت شوی

فهرست مطالب

فرش و موکت از جمله اساسی ترین لوازم در اکثر محیط ها می باشند، بیشتر مکان هایی که  به آن پای می گذاریم با فرش و یا موکت پوشیده شده است، این پوشش ها علاوه بر مزایای زیاد در صورتی که به درستی و در موقع لزوم مورد نظافت قرار نگیرند می توانند به محلی برای انباشت آلودگی ها تبدیل گردند. امروزه به راحتی می توان از انواع دستگاه های پیشرفته و مکانیزه بهره گرفت تا این آلودگی ها به شیوه ای مؤثر از میان برداشته شوند. اجاره موکت شوی یکی از این روش ها می باشد که دلایل متعددی مبنی بر به کارگیری آن وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

مزایای اجاره موکت شوی

در بسیاری از مواقع نظافت عمیق  وسایلی همانند فرش و موکت به ویژه در مکان های پرتردد می تواند در طی بازه های مشخص صورت پذیرد تا ضمن حفظ پاکیزگی، امکان به کارگیری این تجهیزات در طولانی مدت فراهم شود. در این صورت است که شاید صرف هزینه برای دستگاهی که به دفعات محدود مورد استفاده قرار می گیرد چندان مقرون به صرفه نباشد. اما می توان با صرف هزینه ای به مراتب و عدم نیاز به صرف هزینه اضافی به منظور نگه داری و یا تعویض قطعات ناشی از به کارگیری طولانی مدت دستگاه از مزایای همان دستگاه بهره برد، این امر تنها با اجاره دستگاه امکان پذیر می باشد.

کاربرد های دستگاه موکت شوی

با اجاره  موکت شوی می توان در محیط های گوناگون به نظافت انواع موکت و فرش پرداخت. سالن فرودگاه ها، ادارات، مراکز و مجتمع های تجاری، اماکن مذهبی همچون مساجد و نمازخانه ها، سالن های اجتماع نظیر سالن سینما و اتاق های گردهمایی از جمله این موارد می باشند.

دلایل استفاده از دستگاه موکت شوی

 از جمله برخی از این مزایا عبارت اند از:

  • شست و شوی سریع، آسان و با کیفیت
  • امکان خشک نمودن و از میان برداشته شدن رطوبت پس از شست و شو
  • محافظت از الیاف فرش با به کارگیری مقدار و حجم مناسبی از مواد شوینده
  • صرفه جویی در میزان مصرف آب و مواد شوینده
  • امکان شست و شوی مساحت های وسیع بدون خستگی و نیاز به اعمال نیروی فیزیکی از جانب کاربر
  • سطح صدای تولیدی پایین و مناسب در به کارگیری محیط های حساس به صدا
  • بدنه از جنس پلی اورتان فشرده به منظور افزایش مقاومت بدنه

ویژگی های دستگاه موکت شوی

هر دستگاه موکت شوی دارای قابلیت های متفاوت می باشد که می تواند از عوامل مهم در انتخاب یک دستگاه موکت شوی مناسب باشند، برخی از این موارد عبارت اند از:

سرعت گردش، پهنای شست و شو و تعداد برس

سرعت گردش و پهنای شست و شوی برس  تعیین کننده  سرعت انجام عملیات می باشد، هرچه این دو فاکتور مقدار بیشتری را نشان دهند به این معناست که مساحت بیشتری از پوشش کف مورد شست و شو قرار گیرد. دستگاه می تواند از یک یا دو برس غلطکی برخودار باشد، حرکت این برس ها خلاف جهت یکدیگر بوده و به این ترتیب امکان شست و شوی عمیق تر سطوح فراهم می شود.

قدرت مکش موتور مکنده

موتور مکنده دستگاه موظف است تا آب و آلودگی های باقی مانده در الیاف فرش یا موکت را از میان برداشته و به مخزن آب کثیف هدایت نماید. هرچه قدرت مکش موتور بیشتر باشد، میزان رطوبت باقی مانده در الیاف کمتر می باشد.  

مجهز بودن به موتور حرکتی

در بسیاری از دستگاه های موکت شوی، موتور حرکتی به کاربر این امکان را می دهد تا بدون نیاز به وارد کردن نیرویی به منظور جلوبردن دستگاه فقط به هدایت آن در مسیر مورد نظر بپردازد، چرا که دستگاه به موتور حرکتی مجهز بوده و این امر حرکت روبه جلوی آن را آسان تر می نماید.