اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

راهنمای اجاره دستگاه کارواش صنعتی مناسب با نیاز نظافتی

فهرست مطالب

دستگاه کارواش صنعتی دستگاهی کاربردی و تخصصی برای شستشو و حذف لایه های عمیق آلودگی از روی انواع سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی می باشد. این دستگاه ها با استفاده از پاشش آب پر فشار تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را سشتشو  داده و از محیط حذف می نماید.

دستگاه های واترجت صنعتی به منظور افزایش فشار آب وارد شده به داخل دستگاه مجهز به پمپ فشار قوی می باشند. در نتیجه آب با ورود به داخل پمپ دستگاه، افزایش فشار یافته و در نهایت به صورت پر فشار بر روی سطوح هدف پاشش می گردد. مسلما داشتن اطلاعات کافی و جامع از دستگاه واترجت صنعتی می تواند راهنمای مناسبی برای اجاره دستگاه کارواش صنعتی باشد.

ویژگی های دستگاه های کارواش صنعتی

دستگاه های کارواش صنعتی دستگاه های مکانیزه برای نظافت و حذف انواع آلانیده ها می باشند. اصولا این دستگاه ها در فشار های کاری متفاوتی تولید و عرضه می شوند. نمونه هایی  که فشار کاری پایینی دارند اغلب برای نظافت محیط های مسکونی و تجاری مناسب می باشند در حالیکه دستگاه هایی که دارای فشار کاری بالا می باشند، برای  عملیات های سننگین صنعتی همانند تخریب بتن، رنگ بری، لایه برداریاز روی سطوح و زنگ بری استفاده می شوند.

از این رو شناخت کافی از دامنه کاری دستگاه های واترجت صنعتی و همچنین نوع عملیات، می تواند راهنمای مناسبی در اجاره دستگاه کارواش کاربردی باشد.

دسته بندی دستگاه های واترجت صنعتی

دستگاه های واترجت صنعتی به منظور حذف انواع آلانیده های چرب و روغنی و دیگر آلانیده ها در دو نوع کارواش صنعتی آب گرم و کارواش صنعتی آب سرد طراحی و تولید می شوند. توان بالای آب داغ در حذف آلاینده های چرب و روغنی بر کسی پوشیده نیست. از این رو برای شستشو و حذف آلاینده های چرب و روغنیاز اجاره دستگاه کارواش آب گرم استفاده می شود. نمونه های آب گرم دستگاه کارواش صنعتی برای افرایش دمای آب وارد شده به داخل دستگاه، مجهز به سیستم گرمکن می باشند.

در این دستگاه ها آب با دما و فشار معمولی وارد دستگاه شده و پس از عبور از پمپ دستگاه، فشار آن افزایش می یابد، پس از آن آب با فشار بالا به منظور افزایش دما وارد سیستم گرمکن  شده و در نهایت پس از افزایش دما از طریق شیلنگ فشار قوی، لنس و نازل بر روی سطوح هدف پاشش می گردد.  از آنجایی که دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم مجهز به سیستم گرمکن می باشند، در مقایسه با نمونه  های اب سرد ابعاد بزرگ تر و وزن بیشتری دارند.

در نتیجه جا به جایی و حمل و نقل آنها در مقایسه با نمونه های آب سرد دشوار تر می باشد. از ین رو در هنگام اجاره دستگاه کارواش صنعتی، توجه به وزن و ابعاد دستگاه به منظور جا به جایی دستگاه در بین بخش های مختلف محیط نظافتی می تواند تاثیر مثبتی در بهره وری دستگاه داشته باشد.

اهمیت انتخاب نازل مناسب در اجاره دستگاه کارواش

نازل به عنوان یکی از بخش های اصلی و کلیدی در دستگاه واترجت صنعتی با جهت دهی با آب پر فشار خارج شده از دستگاه، تاثیر بسزایی در تسریع فرایند شستشو دارند. استفاده از نازل مناسب با نوع عملیات می تواند موجب تسریع در فرایند نظافت شده ودر نهایت صرفه جویی در زمان و آب را نیز به همراه داشته باشد. از این رو  نازل های واترجت صنعتی در مدل های متنوعی طراحی و تولید می شوند.

از جمله نازل های واترجت های صنعتی می توان به نازل سوزنی، نازل دوار،‌نازل زمین شوی و  نازل کارد کی اشاره نمود. با توجه به اینکه هر چه زاویه پاشش اب پر فشار خروجی از دستگاه، به صفر نزدیک تر باشد توان نظافتی دستگاه در حذف الاینده ها بیشتر می شود. اما از سوی دیگر به واسطه کاهش سطح مقطع آب خروجی زمان نظافت افزایش می یابد. در اجاره دستگاه کارواش صنعتی به منظور استفاده بهینه از دستگاه و اب پ فشار خروجی توجه به نوع عملیات و سازگاری نازل انتخاب شده با ان اهمیت زیادی دارد.