اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

rentabzar3

مزایای اجاره اسکرابر برای سالن ورزشی

فهرست مطالب

سالن های ورزشی دارای کفپوش اپوکسی و یا کفپوش های مخصوص هستند که نظافت و شستشوی پیوسته آن ها به منظور ایجاد فضای سالم برای ورزشکاران و حفظ کیفیت کفپوش ها ضروری است. هنگامی که بازیکنان به زمین بازی قدم می گذارند، رو به رو شدن با کفپوش های پاکیزه برای آنان بسیار خوشایند خواهد بود. نصب کفپوش های ورزشی دارای هزینه های زیادی است و از همین رو حفظ و نگه داری آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد تا از صرف وقت، انرژی و هزینه بالا برای تعمیر و یا پوشش دهی دوباره جلوگیری به عمل آید.

یکی از مهم ترین روش های حفظ و نگه داری کفپوش مجموعه های ورزشی نظافت و شستشوی منظم و اصولی آن است که به وسیله دستگاه اسکرابر یا کفشوی صنعتی فراهم می شود. با اجاره اسکرابر می توان تجهیزات مناسب سالن ورزشی را انتخاب نمود و به تمیزی و پاکیزگی مطلوب و مورد نظر دست یافت.

اجاره اسکرابر برای سالن ورزشی

در نگاه اول تی کشیدن سطح زمین به صورت روزانه آسان ترین و سریع ترین راه برای نظافت کف سالن ورزشی به نظر می رسد، حال آن که سالن های ورزشی دارای وسعت بالایی هستند و عملیات تی کشی به امری دشوار و زمان گیر تبدیل می شود.

علاوه بر آن، تی کشیدن رطوبت زیادی روی سطح به جا می گذارد و برای محلی مانند سالن ورزشی مناسب نیست، زیرا ایمنی ورزشکاران را به مخاطره رو می کند و از طرف دیگر در بلند مدت به کفپوش آسیب می رساند.

بنابراین اجاره اسکرابر بهترین راهکار برای شستشوی کفپوش های ورزشی می باشد؛ دستگاه اسکرابر با برخورداری از سیستم برس زنی سطوح را باکیفیت و سرعت بسیار بالا شستشو می دهد و به دلیل داشتن سیستم مکش، سطوحی خشک و بدون رطوبت را فراهم می آورد.

مزایای اجاره اسکرابر برای شستشوی کفپوش ورزشی

دستگاه کف شوی صنعتی یک ابزار تخصصی و منحصر به فرد برای شستشو و خشک نمودن هم زمان سطح زمین است و بنابراین خرید و یا اجاره اسکرابر به منظور شستشوی حرفه ای کف سالن های ورزشی بهترین ایده برای حفظ و نگه داری آن ها خواهد بود. ورزشکاران در طول روز ساعت های زیادی را سپری می کنند و از همین رو گرد و غبار، چربی و … سطح کفپوش ها را فرا می گیرد.

تجمع این آلودگی ها بر روی زمین از کیفیت و کارایی کفپوش ها می کاهد، سبب لغزندگی آن می شود و برای سلامت ورزشکاران زیان آور است. در این شرایط شستشوی روزانه با اسکرابر مانع از انباشت آلودگی ها می گردد و در نتیجه بروز مشکلات مذکور به حداقل کاهش می یابد.

برخی دیگر از مزایای اجاره اسکرابر عبارت اند از:

کاهش خستگی و زحمت کاربران

طراحی و ساخت دستگاه های کف شوی صنعتی بر اساس اصول ارگونومیک صورت گرفته است که باعث می شود کار با دستگاه بسیار ساده باشد تا کاربر بتواند بدون احساس خستگی و فشار مضاعف برای مدت طولانی به کار با اسکرابر بپردازد.

هم چنین هنگام اجاره اسکرابر فرآیند شستشو با سرعت بالاتری انجام می پذیرد و حجم کاری کمتری پیش روی کاربران قرار می گیرد و علاوه بر آن لزومی به انجام حرکات تکرار شونده نخواهد بود. هنگام اجاره اسکرابر امکان درخواست اپراتور نیز وجود دارد.

امکان استفاده از مواد شوینده

یکی از ویژگی های دستگاه های کفشوی صنعتی قابلیت افزودن ماده شوینده به مخزن آب تمیز دستگاه می باشد؛ ماده شوینده غیر اسیدی و غیر خورنده و مورد تایید کارخانه سازنده اسکرابر صنعتی.

استفاده از مواد شوینده مناسب به تمیزی هرچه بیشتر و بهتر کفپوش های ورزشی کمک می نماید و سطح بالاتری از بهداشت و نظافت را برای مجموعه های ورزشی فراهم می سازد.

تناسب با وسعت

اجاره اسکرابر در رده های گوناگون امکان پذیر می باشد و به این ترتیب متناسب با وسعت سالن ورزشی می توان دستگاه مناسب را انتخاب نمود.

از مدل های کوچک دستی گرفته تا کفشورهای بزرگ سرنشین دار جهت شستشوی کفپوش های ورزشی کاربرد دارند که انتخاب آن ها به مساحت سالن بستگی دارد.