اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره دستگاه کفسابی

اجاره دستگاه کفسابی برای جلابخشی پله

فهرست مطالب

از پر تردد ترین بخش ها در هر ساختمانی، پله ها می باشند که همواره در طول روز، به صورت مداوم با آلودگی های متفاوتی که کف کفش ها وجود دارد، سر و کار دارند. سنگ و سطوح این پله ها به دلیل تردد بالا به مرور زمان دچار آسیب شده و جلای خود را از دست می دهند.

شستشو و مراقبت مداوم از سنگ ها اثرات آسیب را تا حد زیادی کاهش می دهد اما برای بهبود جلای از دست رفته سنگ های پله،‌ بهتر است چند وقت یکبار از تجهیزات تخصصی کفسابی برای جلابخشی استفاده کرد. اجاره دستگاه کفسابی امکان انجام ساب سنگ با کمترین هزینه و زمان را فراهم می کند.

دستگاه های ساب مناسب جلادهی پله

با توجه به ویژگی های دستگاه های سنگ سابی، این دستگاه ها اغلب بزرگ بوده و پد هایی با قطر زیاد دارند. به همین دلیل نمی شود با دستگاه های روتین و رایج کفسابی، پله ها را نیز جلابخشی کرد. دستگاه های سابی وجود دارد که به صورت دستی استفاده می شوند و پد های کوچک دارند.

این دستگاه ها اغلب برای ساب زدن گوشه کنار ها به کار می روند؛ اما برای ساب پله نیز می توان از این دستگاه ها به صورت تخصصی برای حصول بهتری نتیجه استفاده کرد. به دلیل کاربری راحت این دستگاه ها، می توان سطوح رویی پله ها و سطوح عمودی را در هر پله به صورت منظم و روتین ساب زد تا نمای کلی پله ها جلای ظاهری زیبا را مجددا بدست آورند.

دو مدل کفساب مناسب برای ساب پله عبارت اند از: minipower و waterfire. این دو دستگاه امکان جلابخشی پله ها و همچنین گوشه و کنار های سطوحی که توسط دستگاه های کفساب بزرگ جلادهی می شوند را ارائه می دهند.

با اجاره دستگاه کفسابی کوچک می توان در مدت یک الی سه روز (بسته به حجم کار و تعداد دستگاه اجاره شده) همه سطوح پله ها را جلابخشی کرد. با اجاره دستگاه کفسابی کوچک، علاوه بر جلادهی راه پله ها، امکان بهبود سنگ در گوشه های سطوح کف نیز وجود دارد.

مزایای جلابخشی پله با اجاره دستگاه کفسابی

برخی از مزیت هایی که لازم است در این بخش تشریح گردد برمی گردند به برتری های اجاره دستگاه کفسابی نسبت به خرید این دستگاه ها و برخی دیگر از ویژگی های این بخش مربوط به استفاده از دستگاه کفساب در نظافت و بهبود سطوح پله ها می باشد.

در ادامه ویژگی های هر بخش به صورت جداگانه تشریح شده است تا با اطلاع از مزایای هر بخش، انتخابی درست در بهبود سطوح سنگ در راه پله ها انجام شود.

چرا جلابخشی با کفساب؟

  1. سهولت کاربری
  2. سرعت عمل در انجام کار
  3. نتیجه مطلوب
  4. شفافیت کامل سطوح پس از انجام کفسابی
  5. بهبود جلوه های بصری
  6. افزایش مشتریان و پاخور در مجتمع های تجاری
  7. رضایت ساکنین در مجتمع های مسکونی

چرا اجاره دستگاه کفسابی؟

  1. کاهش هزینه های ناشی از خرید تجهیزات
  2. امکان تعویض دستگاه در صورت عدم تناسب با محیط
  3. امکان درخواست کاربر نخصصی با دستگاه
  4. جلوگیری از تخصیص انبار به دستگاه کفساب