اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

یک خانه تکانی کامل و حرفه ای با اجاره مبل شوی

فهرست مطالب

با فرارسیدن روز های پایانی سال و نزذیک شدن به سال نو، اصلی ترین دغدغه خانواده ها، خانه تکانی و غبار روبی از بخش های مختلف خانه می باشد. این رسم از دیر باز تا کنون دراقصی نقاط ایران رواج داشته و در ماه های پایانی سال تمامی خانواده ها به نوعی درگیر نظافت و شستشو و می باشند. اگر چه استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت راهکار عامه پسندی برای نظافت و شستشو می باشد اما اسفاده از این شیوه ها بسیار دشوار و زمان بر بوده و از سوی دیگر از توان لازم و کافی در حذف موثر و با کیفیت تمامی بخش ها برخوردار نمی باشد.

مبلمان و صندلی ها از جمله بخش هایی می باشند که شستشو و نظافت آنها با استفاده از شیوه های سنتی و دستی دشوار می باشد.  به منظور ارتقا کیفیت شستشو و نظافت  و همچنین نظافت تمامی بخش های خانه از جمله مبلمان و صندلی ها، استفاده از دستگاه های مکانیزه و صنعتی راهکار بسیار ایده آلی می باشد. اما با توجه به اینکه صرف هزینه برای خریداری دستگاه هایی چون دستگاه مبل شوی بالا می باشد، اجاره مبل شوی می تواند راهکار مناسب و مقرون به صرفه ای برای شستشو و نظافت سطوح مبلمان و صندلی ها باشد.

لزوم شستشو و نظافت مبلمان و صندلی ها

مبلمان و صندلی های که در خانه ها استفاده می شوند، به واسطه نشستن و استفاده مداوم و مستمر در طول سال کثیف و آلوده می شوند. از آنجایی که جنس رو کش اغلب صندلی ها و مبل ها پارچه ای می باشد آلاینده ها به راحتی به داخل خلل و فرج و تار و پود منسوجات نفوذ کرده و جلوه ظاهری آنها را کاهش می دهد.

عدم نظات و شستشوی مناسب آلاینده های انباشته بر روی این سطوح، ضمن اینکه عمر مفید آنها را کاهش می دهد می تواند موجب انتشار بوی نامطبوع در محیط شده و در نتیجه موجب نا مناسب شدن فضای زندگی گردد. از این رو شستشو و حذف موثر و با کیفیت آلاینده های انباشته در این بخش ها امری لازم و ضروری می باشد.

اجاره مبل شوی راهکار مناسب برای شستشو و نظافت مبلمان

شستشو و نظافت مبلمان ها با هدف حذف آلاینده های انباشته در در تار و پود روکش ها و سطوح زیرین آنها امری لازم و ضروری می باشد. با توجه به ساختار مبلمان ها و صندلی ها شستشو و نظافت آنها با استفاده از شیوه های سنتی و دسیت مقدور نبوده و نیازمند استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی می باشد. امکا با توجه به اینمکه صرف هزینه برای خریداری دستگاه مبل شوی مقرون به صرفه نمی باشد، از این رو اغلب خانواده ها به منظور شستشو و نظافت مبلمان و صندلی ها از خدمات ارائه شده توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافتی استفاده می نمایند.

همین امر نیز هزینه بر بوده و با توجه به ترافیکک و ازدحام کاری این شرکت ها در روز های پایانی سال نیازمند هماهنگی های قبلی می باشد. در چنین شرایطی اجاره مبل شوی راهکار بسیار ایده آل و مقرون به صرفه ای برای شستشو و نظافت مبلمان ها و صندلی ها با حداقل هزینه و با بالاترین کیفیت ممکن می باشد.

ساز و کار دستگاه مبل شوی

دستگاه مبل شوی دستگاهی مکانیزه و صنعتی برای شستشو و نظافت سطوح سخت و نرم می باشد. این دستگاه ها مجهز به سیستم پاشش فوم بوده و در نهایت به واسطه تجهیز به سیستم مکنده قدرتمند تمامی آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو را از داخل تار و پود و الیاف روکش مبلمان بیرون کشیده و مانع از نفوذ آنها به داخل سطوح زیرین می گردد. همین امر زمان لازم برای خشک شدن را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

مزایای اجاره مبل شوی

از جمله مهم ترین و کلیدی ترین مزایای اجاره دستگاه مبل شوی صنعتی می توان به این نکته اشاره نمود که هزینه اجاره مبل شوی از خرید مبل شوی صنعتی  و یا واگذاری عملیات شستشو به شرکت های خدماتی پایین تر می باشد. ضمن اینکه اجاره مبل شوی امکان شستشو و نظافت را در هر زمان و کوتاه ترین زمان ممکن برای خانواده ها و کاربران فراهم می نماید.

علاوه بر این در اجاره مبل شوی نیازی به جا به جایی مبلمان نبوده و عملیات شستشو و نظافت در داخل منزل انجام می گیرد. ضمن اینکه نظافت ارائه شده توسط دستگاه های مکانیزه از کیفیت بالاتری از شیوه های سنتی و دستی نظافت برخوردار می باشد.