اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره جاروبرقی صنعتی

استفاده از جاروبرقی صنعتی در عملیات کفسابی

فهرست مطالب

حفظ جلوه ظاهری در کنار حفظ بهداشت و نظافت محیط بسیار قابل اهمیت است. یکی از امور مربوط به جلوه دهی به محیط، رسیدگی به سطوح کف می باشد. برای براق شدن و درخشندگی سطوح کفی که با بتن، سنگ، گچ و یا موارد مشابه از عملیات کفسابی استفاده می شود.

کفسابی علاوه بر ساب زنی و ایجاد درخشندگی در سطح، برای پرداخت نهایی قبل از نصب کفپوش ها نیز کاربرد دارد. عملیات کفسابی، گرد و غبار زیادی را ایجاد می کند که ممکن است سمی و خطرناک باشد و برای کاربر و افراد حاضر در محل مضر باشد.

به همین دلیل این غبارها باید سریعا از منشا ایجاد جمع آوری شوند. به همین منظور می توان از دستگاه جاروبرقی صنعتی  در کنار دستگاه های کف سابی استفاده نمود تا بتوان ایمنی کافی را برای انجام این کار ایجاد نمود.

چگونگی استفاده از جاروبرقی صنعتی در کف سابی

برای کنترل آلودگی های مضر تولید شده در عملیات کفسابی، حفظ نظافت و ایمنی در محل کار می توان از دستگاه جاروبرقی صنعتی استفاده نمود. دستگاه مکنده را می توان به صورت مستقیم به دستگاه ساب متصل نمود تا بتوان گرد و غبار و ذرات جامد را از منبع تولید جمع آوری نمود و از انتشار آن در محیط جلوگیری کرد.

این روش بهداشتی ترین و ایمن ترین راهکار برای کنترل آلودگی های دستگاه ساب زنی می باشد. جاروبرقی صنعتی را می توان هم به صورت مستقیم به دستگاه کفساب متصل نمود و هم می توان با استفاده از مخزن رابط این کار را انجام داد.

انتخاب دستگاه مکنده می تواند متناسب با حجم آلودگی و مدت زمان استفاده از دستگاه کفساب باشد و می تواند جاروبرقی صنعتی یا نیمه صنعتی باشد.

اجاره کفساب

انجام عملیات کفسابی معمولا چند سال یک بار در یک محیط انجام می شود. به همین دلیل خرید دستگاه کفسابی برای یک بار استفاده به صرفه نیست. دستگاه کفساب را معمولا شرکت های خدماتی و کفسابی خریداری می نمایند.

بنابراین برای یک محیط می توان با اجاره کفساب و یا درخواست از یک شرکت خدماتی برای انجام این عملیات بسیار به صرفه تر خواهد بود. می توان با اجاره کفساب همراه با نیروی متخصص عملیات کف سابی را در یک محیط انجام داد.

اجاره جاروبرقی صنعتی

دستگاه کفساب با برداشتن لایه های سطحی از کفپوش ها، همراه با ایجاد آلودگی فراوانی خواهد بود. به همین دلیل در کنار این دستگاه ها از یک جاروبرقی صنعتی برای کنترل آلودگی های تولید شده استفاده می شود.

با توجه به اینکه دستگاه کفساب به صورت محدود در یک محیط استفاده می شود می توان با اجاره جاروبرقی صنعتی در کنار آن، گرد و خاک را به خوبی جمع آوری نمود و ایمنی کافی را در محل مورد نظر ایجاد کرد.

با توجه به وسعت محیط و حجم آلودگی تولیدی می توان مدل جاروبرقی را انتخاب نمود که می تواند جاروبرقی نیمه صنعتی و یا صنعتی باشد. قدرت بالای مکش در این دستگاه ها به همراه سیستم فیلتراسیون قوی باعث می شود غبار های ریز نیز به خوبی توسط دستگاه مکش شوند و به محیط بازنگردند.

در هنگام انتخاب دستگاه باید به سیستم تخلیه مخزن نیز توجه نمود. ابعاد و ظرفیت نیز از نکاتی است که در هنگام اجاره جاروبرقی به آن توجه نمود. سیستم فیلتراسیون نیز یکی از بخش های مهم یک دستگاه جاروبرقی می باشد.

تمامی دستگاه های جاروبرقی صنعتی  و نیمه صنعتی مجهز به فیلتر های کلاس L یا M هستند که برخی نیز امکان تجهیز به فیلتر ایمنی هپا (HEPA) را نیز دارند. فیلتر هپا توانایی به دام انداختن ذراتی0.3 میکرونی را نیز دارند به همین دلیل برای غبار های بسیار ریز به کار می روند.