اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره اسکرابر

دانستی هایی در مورد اجاره اسکرابر

فهرست مطالب

با توجه به اهمیت نظافت و استفاده از ابزار و تجهیزات مختلف، امروزه به جای بسیاری از تجهیزات سنتی از ابزار و دستگاه های جدید استفاده می شود. تی و سطل یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای شستشوی سطوح کف می باشد که به دلایل مشکلات زیادی که دارد به خصوص در محیط هایی با وسعت بالا مورد استفاده قرار نمی گیرد و با دستگاهی با نام اسکرابر جایگزین شده است.

دستگاه اسکرابر صنعتی که کفشوی نیز نامیده می شود دارای مزایای بسیار زیادی است که توانسته مشکلات نظافتی به روش های سنتی را به خوبی برطرف نماید. استفاده از اسکرابر در یک محیط بستگی به عوامل مختلفی دارد و ابتدا باید دستگاه مناسب با محیط و میزان آلودگی انتخاب گردد. سپس با توجه به میزان استفاده و بودجه مورد نظر می توان به اجاره اسکرابر و یا خرید آن فکر کرد.

 

مزایای اسکرابر

روش های سنتی شستشوی سطح زمین یعنی تی و سطل دارای مشکلات فراوانی از جمله کیفیت بسیار پایین شستشو، سرعت پایین و زمان بر بودن عملیات شستشو می گردد. انتقال آلودگی از ناحیه ای به ناحیه دیگر از جمله مشکلات مهم نظافت و شستشو به روش دستی می باشد.

تمامی این مشکلات با استفاده از دستگاه کفشوی برطرف شده است. با استفاده از اسکرابر می توان سطح زمین با کفپوش های صاف و هموار را به خوبی شستشو و خشک نمود. جمع آوری آب اضافی و خشک کردن سطح زمین یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر است. عدم خیس ماندن زمین پس از شستشو باعث می شود پس از شستشو نیازی به زمان برای خشک شدن نباشد و بلافاصله عبور و مرور می تواند جریان داشته باشد. کیفیت بالای شستشو، کاهش زمان شستشو و صرف انرژی پایین برای نظافت از مهمترین مزایای این نوع دستگاه ها به شما می رود.


مزایای اجاره اسکرابر

برای نظافت یک محیط با اسکرابر باید دستگاه متناسب با محیط، میزان استفاده و میزان آلودگی انتخاب شود زیرا مدل های مختلف کفشوی وجود دارد. همچنین باید با توجه به میزان استفاده از دستگاهبه این نکته رسید که آیا اجاره اسکرابر به صرفه تر است و یا خرید آن.

در صورتی که استفاده از کفشوی محدود به چند روز در سال باشد، اجاره اسکرابر بسیار به صرفه خواهد بود. زیرا علاوه بر هزینه پایین اجاره نسبت به خرید، هزینه های مربوط به نگهداری، تعمیر و همچنین لوازم مصرفی را نیز نخواهد داشت. از سوی دیگر در صورت استفاده روزانه از دستگاه کفشوی ، خرید بسیار به صرفه تر از اجاره اسکرابر خواهد بود.

 

آشنایی با اصطلاحات اسکرابر

با توجه به وجود انواع مختلف دستگاه اسکرابر باید با آشنایی نسبت به اصطلاحات آن بتوان بهترین دستگاه را انتخاب نمود. با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف می توان دستگاهی متناسب با محیط و میزان استفاده انتخاب نمود تا بیشترین کارایی را از خود نشان دهد.

 

منبع تغذیه

منبع تغذیه یا منبع تامین انرژی در اسکرابر ها می تواند کابلی و یا باتری باشد. برخی کفشوی های دستی می توانند به صورت مستقیم توسط کابل به برق وصل شوند و انرژی خود را تامین کنند.

اما برخی از زمین شوی های دستی و همچنین تمامی مدل های کفشوی خودرویی دارای باتری قابل شارژ برای تامین انرژی خود هستند. در هنگام انتخاب اسکرابر صنعتی باید توجه نمود که آیا در محیط دسترسی به پریز برق وجود دارد یا خیر تا بتوان مدل مناسب را انتخاب نمود.

 

مخزن آب تمیز و آب کثیف

دستگاه های کفشوی دارای دو مخزن مجزای آب تمیز و آب کثیف هستند که برای بالا بردن کیفیت شستشو تعبیه شده اند. ظرفیت این مخازن با توجه به نوع دستگاه متفاوت است.

در هنگام انتخاب دستگاه باید توجه داشت تا در صورتی که محیط وسیع است از دستگاه هایی با ظرفیت مخزن آب بالا استفاده شود.


نوع هدایت

دو نوع هدایت برای دستگاه های کفشوی وجود دارد: دستی و خودرویی. همانطور که از نام آن ها مشخص است کفشوی دستی توسط کاربر از پشت هدایت می شود و کفشوی سرنشین دار نیز به گونه ای است که کاربر همانند خودرو بر پشت آن نشسته و به آسانی شستشوی سطح زمین را انجام می دهد.


پهنای شستشو

برس در اسکرابر نقشی مهم در شستشو دارد. برس می تواند دیسکی و یا استوانه ای باشد. برس دیسکی به دلیل سطح مقطع بالا و شستشوی بهتر و با کیفیت تر، مرسوم تر است. کفشوی ها می توانند دارای یک و یا دو برس دیسکی می باشند. پهنای شستشو در کفشوی با یک برس برابر با قطر برس می باشد.


پهنای تی

تی لاستیکی آب و آلودگی ها را جمع می کند و توسط سامانه مکش به داخل منبع آب کثیف هدایت می کند. در صورتی که تی تنظیم نباشد و یا ضایعه ای در آن ایجاد شده باشد آب از سطح زمین به خوبی جمع آوری نمی شود و رد آب باقی خواهد ماند.