اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

آشنایی با انواع اسکرابر به منظور اجاره اسکرابر مناسب

فهرست مطالب

اسکرابر یا کفشوی صنعتی دستگاهی مکانیزه می باشد که به طور خاص و تخصصی برای شستشو و حذف آلاینده های انباشته بر روی سطوح کف طراحی و تولید شده است. اسکرابر ها به منظور شستشو و حذف آلاینده های انباشته بر روی سطوح کف مجهز به برس بوده و با استفاده از پاشش آب و چرخش پر سرعت برس دستگاه تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را شستشو داده و از سطح جدا می نمایند.

بزرگترین ویژگی دستگاه های اسکرابر یا کفشور های صنعتی همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح کف می باشد که به واسطه تجهیز این دستگاه ها به موتور مکنده و لاستیک تی نصب شده در بخش انتهایی دستگاه محقق می گردد. سیستم مکنده این دستگاه ها با جمع آوری آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو، آنها را به داخل مخزن آب کثیف منتقل نموده و در نتیجه سطوحی خشک و عاری از آلودگی را ایجاد می نماید.

با توجه به ویژگی های تخصصی دستگاه اسکرابر، این دستگاه ها عملکرد ویژه ای در شستشو و نظافت سطوح کف دارند. با توجه به اینکه خریداری و تهیه دستگاه اسکرابر نیازمند هزینه بالایی می باشد، در چنین شرایطی اجاره اسکرابر راهکار مناسب و مقرون به صرفه ای برای شستشو و نظافت سطوح کف با حداقل هزینه می باشد.

ساز و کار دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی با استفاده از سیستم برس زنی و پاشش آب تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را شستشو داده و نظافت می نمایند. این دستگاه ها به منظور جمع آوری و خشک نمودن سطوح کف مجهز به سیستم مکنده می باشند. مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف از دیگر بخش های دستگاه های اسکرابر می باشد که تاثیر بسزایی در ارتقا کیفیت شستشو و نظافت دارد.

دسته بندی دستگاه های اسکرابر بر اساس نوع هدایت

اسکرابر ها یا کفشوی های صنعتی دستگاه های مکانیزه و صنعتی می باشند که به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط های گوناگون در ابعاد متنوعی طراحی و تولید می شوند. این دستگاه ها، از نظر نوع هدایت دستگاه به دو دسته اسکرابر دستی و اسکرابر خودرویی تقسیم بندی می شوند. نمونه های خودرویی اسکرابر مجهز به صندلی بوده و کاربر با نشستن بر روی صندلی دستگاه ، آن را هدایت می نماید.

در حالیکه نمونه های دستی مجهز به دسته بوده و کاربر با قرار گرفتن در پشت دستگاه وظیفه هدایت آن را بر عهده می گیرد. اسکرابر های خودرویی در مقایسه با نمونه های دستی ابعاد بزرگ تر و در نتیجه پهنای کاری بالاتری داشته و در نتیجه برای شستشو و نظافت محیط های وسیع گزینه ای مناسب می باشد در حالیکه نمونه های دستی به واسطه داشتن ابعاد کوچک و فشرده برای شستشو و نظافت محیط های کوچک و معابر باریک و متراکم گزینه ای مناسب می باشند.

دسته بندی دستگاه های اسکرابر بر اساس نوع منبع تغذیه

اسکرابر ها بر اساس نحوه تامین انرژی الکتریکی به دو دسته اسکرابر های باتری دار و اسکرابر های کابلی دسته بندی می شوند. نمونه های باتری دار برای محیط هایی مناسب می باشند که دسترسی به پریز برق مقدور نبوده و یا حضور کابل برق در محیط برای افراد مزاحمت ایجاد می نماید.

مزایای اجاره اسکرابر

اجاره اسکرابر در مقایسه با خرید دستگاه به هزینه کمتری نیاز دارد. از سوی دیگر در اجاره اسکرابر نیازی به در نظر گرفتن، فضای برای نگهداری از دستگاه وجود نداشته و به راحتی پس از اتمام عملیات شستشو دستگاه به شرکت اجاره دهنده ارجاع داده می شود. شناخت کافی از انواع دستگاه های اسکرابر امکان اجاره اسکرابر مناسب و متناسب با نیاز های نظافتی را برای کابر فراهم می نماید.