اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره جاروبرقی st7

صرفه جویی در هزینه با اجاره جاروبرقی

فهرست مطالب

ایجاد آلاینده ها در محیط های صنعتی، اداری و به طور کلی محیط کسب و کار امری متداول و اجتناب ناپذیر می باشد. ماندگاری آلاینده هادر محیط و انباشت آنها در فضای کسب و کار می تواند،‌تاثیرات نامطلوبی در فرآنید تولیدی داشته و از در نهایت سود آوری و بهره وری کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو نظافت و حذف آلاینده های انباشته در محیط، با هدف افزایش سود آوری کسب و کار، فراهم نمودن محیطی ایمن برای پرسنل و همچنین فزایش عمر مفید تجهیزات و دستگاه های موجود در محیط امری لازم و ضروری می باشد.

اگر چه استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت تا حدودی آلاینده های درشت و سطحی موجود در محیط را حذف می نماید اما از توان لازم و کافی برای حذف موثر و با کیفیت آلاینده های ریز و درشت بر خوردار نبوده و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را آن گونه که باید بر طرف نماید. در چنین شرایطی دستگاه جاروبرقی صنعتی گزینه ای ایده ال برای نظافت و حذف آلاینده های انباشته در مححیط می باشد. با تجه به اینکه صرف هزینه برای خریداری دستگاه بسیار بالا می باشد، اجاره جاروبرقی راهکار مناسب و مقرون به صرفه ای برای نظافت محیط کسب و کار می باشد.

ساز و کار دستگاه جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی دستگاهی مکانیزه و تخصصی برای نظافت و جمع آوری آلاینده های انباشته د رمحیط می باشد که با استفاده از سامانه مکش تمامی آلاینده های انباشته در محیط را جمع آوری نموده و از محیط حذف می نماید. دستگاه های مکنده صنعتی به منظور ایجاد هلا در داخل مخزن دستگاه و در نتیجه ایجاد مکش در داخل مخزن، مجهز به موتور و پمپ می باشند. نوع موتور و پمپم به کار رفته در دستگاه های مکنده به نوعی نمایانگر میزان قدرت و سرعت مکش دستگاه می باشد.

به گونه ای که در مکنده های صنعتی که نیازمند خلا بالا می باشند از پمپ های ساید چنل استفاده می شود در حالیکه در مدل های خانگی که برای حجم کم آلاینده ها به کار می رود از مدل های سانتریفوژال استفاده می گردد. دو فاکتور مهم و کلیدی در دستگاه های مکنده عبارتند از قدرت مکش و سرعت مکش. هر چه قدرت مکش دستگاه مکنده بیشتر باشد، توان دستگاه در مکش آلاینده های چگال از فاصله دورتر بیشتر شده و هر چه سرعت مکش دستگاه مکنده بیشتر باشد، سرعت نظافت افزایش می یابد.

مزایای استفاده از دستگاه جاروبرقی

همانطور که پیش تر اشاره شد، حضور آلاینده ها در محیط های کسب و کار و به ویژه محیط های تولیدی می تواند اثرات نامطلوبی را بر روند سود دهی کسب و کار داشته باشد. به عنوان نمونه نشست گرد و غبار بر روی محصولات تولیدی با کاهش کیفیت محصولات می تواند موجب کاهش سود اوری گردد . یا نفوذ گرد و غبار به بخش های داخلی دستگاه ها و تجهیزات عمر مفید آنها را کاهش می دهد . از این رو نظافت و حذف موثر و با کیفیت آلاینده ها امری لازم و ضروری می باشد.

اگر چه استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت تا حدودی می تواند آلاینده های سطحی را جمع آوری نماید اما از توان لازم و کافی برای حذف موثر آلاینده ها بر خوردار نبوده و موجب انتشار حجم بالایی از گرد و غبار در فضای پیرامون می گردد. این در حالی است که استفاده از شیوه های مدرن و استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی همانند دستگاه های جاروبرقی صنعتی تمامی آلاینده های خشک و تر انباشته در محیط را بدون انتشار کوچک ترین ذرات ریز گرد و غبار جمع آوری نموده و از محیط حذف می نماید. استفاده از سامانه مکش در این دستگاه ها مانع از انتشار ذرات ریز گرد و غباردر فضای پیرامون می گردد.

صرفه جویی در هزینه ها با اجاره جاروبرقی صنعتی

با توجه به نقش جاروبرقی صنعتی در جمع آوری و حذف موثر و با کیفیت آلاینده ها ، استفاده از آنها رواج بسیار یافته است. اما صرف هزینه برای خریداری دستگاه های مکنده صنعتی شاید مقرون به صرفه نبوده و هزینه های بالایی را بر دوش صاحبان و میران مجموعه ها تحمیل نماید. این در حالی است که اجاره جاروبرقی صنعتی از سایت ها و شرکت های معتبر امکان تهیه دستگاه را با هزینه ای مقرون به صرفه فراهم می نماید.

به عبارت دیگر اجاره جاروبرقی موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد. ضمن اینکه، در اجاره جاروبرقی صنعتی نیازی به در نظر گرفتن فضا برای نگهداری از دستگاه نبوده و بس از اتمام عملیات نظافت دستگاه به شرکت اجاره دهند عودت داده می شود.