اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

نظافت مراکز تجاری با دستگاه های نظافت تخصصی

نظافت مراکز تجاری با اجاره دستگاه های نظافت تخصصی

فهرست مطالب

مراکز تجاری همواره در دسته محیط های پر رفت و آمد قرار داشته اند، تردد مداوم افراد موجب می شود محیط در معرض آلودگی های متعدد و گسترده ای قرار گیرد در نتیجه انجام عملیات نظافتی باید به شکل دوره ای، مستمر و با برنامه ریزی انجام پذیرد تا علاوه بر رعایت و حفظ تمیزی این قبیل محیط ها، بر جذب مراجعه کنندگان نیز اثری مثبت بگذارد. اما امروزه با امکان اجاره دستگاه های نظافت تخصصی می توان به شیوه ای کاملا مؤثر و به صرفه، به نظافت محیط هایی نظیر مراکز و مجتمع های تجاری و فروشگاهی پرداخت.

کدام بخش ها در مراکز تجاری به نظافت تخصصی نیاز دارند؟

به منظور ایجاد محیطی مطلوب برای مراجعه کنندکان در مراکز تجاری و با در نظر گرفتن بعد بازاریابی، بهتر است تمامی بخش ها از ابتدای درب ورودی، درخشان و عاری از آلودگی باشند. اما بعضی قسمت ها لازمه توجه بیشتر و صرف زمان ویژه تری برای انجام عملیات نظافتی می باشند. بعضی از این بخش ها عبارتند از:

  • سطوح کف
  • پله برقی ها
  • پارکینگ ها
  • نمای ساختمان
  • سرویس های بهداشتی
  • درب و پنجره ها

خرید یا اجاره دستگاه های نظافت تخصصی

همواره هنگام تصمیم برای به کارگیری دستگاه های نظافتی دو راه پیش رو می باشد؛ اجاره و یا خرید دستگاه. اما دانستن مزایا و معایب هریک می تواند در گرفتن تصمیمی مناسب مؤثر باشد.

از آنجایی که انجام عملیات نظافتی در مراکز تجاری در بیشتر محیط ها به صورت دوره است، در نتیجه به کارگیری دستگاه های نظافت تخصصی در فواصل زمانی نسبتا طولانی نیاز می شود، ضمن آن که در صورت اجاره دستگاه نیازی به اختصاص محیطی دائم به منظور نگه داری و انبارسازی دستگاه ها وجود ندارد و به علاوه هزینه ای به منظور تعویض قطعات دستگاه به علت استهلاک پرداخت نمی گردد.

اجاره اسکرابر و شست و شوی سطوح کف

در بدو ورود به هر محیطی اولین نکته ای که می تواند نظر افراد را جلب نماید تمیزی و درخشندگی سطوح کف است. یک محیط تمیز و عاری از هر نوع آلودگی با سطوحی درخشان در مقایسه با مرکزی که پوشیده از آلودگی ، گرد و غبار و لکه های گوناگون می باشد بدون شک می تواند تأثیر مثبتی را در ذهن افراد و مراجعه کنندگان باقی گذارد.  با اجاره دستگاه اسکرابر می توان به راحتی و به شیوه ای کاملا مقرون به صرفه به شست و شوی سطوح کف مراکز تجاری پرداخت.

عموما مساحت بالای این قبیل محیط ها در کنار تردد مداوم افراد ممکن است در انجام امورد نظافتی خلل وارد نماید، اما با استفاده از دستگاه مکانیزه اسکرابر می توان به راحتی به شست و شوی سطوح کف محیط های با وسعت بالا پرداخت و به جهت کارکرد کم صدای این دستگاه امکان استفاده از آن حتی در زمان های رفت و آمد افراد نیز ممکن می باشد.

دستگاه پولیشر و درخشان نمودن سطوح کف

در مواقعی که جلا دادن و پولیش زدن سطوح کف مد نظر باشد، دستگاه پولیشر همواره می تواند انتخابی مناسب باشد این دستگاه با مجهز بودن به یک برس که به صورت دورانی حرکت می کند، ضمن ایجاد حرارت به پولیش زدن سطح می پردازد. پولیش زدن سطوح می تواند با ایجاد یک لایه محافظ از واکس، از قرار گرفتن گرد و غبار بر روی سطوح جلوگیری کرده در نتیجه تعداد دفعات  نیاز به شست و شو را کاهش می دهد.

دستگاه پله برقی شوی

نظافت پله برقی از دو جهت حائز اهمیت می باشد؛ یکی به جهت حفظ نکات بهداشتی و جلوه ظاهری و دوم به منظور کمک به افزایش طول عمر دستگاه. آلودگی های گوناگون می توانند در کناره های پله برقی جمع شده و با گذشت زمان به بخش های داخلی دستگاه رفته و موجب نقص و اشکال در کارایی سیستم شوند. با استفاده از دستگاه پله برقی شوی می توان به راحتی، با صرف کمترین زمان و حداقل میزان آب و مواد شوینده به بهترین و بالاترین کیفیت دست یافت. 

نظافت پارکینگ با اجاره دستگاه های نظافت تخصصی

از آنجایی که اغلب مراکز تجاری بزرگ دارای پارکینگ های اختصاصی می باشند، نظافت محیط پارگینگ ها نیز می باید در دستور کار قرار داده شود. لکه روغن و رد لاستیک ها از معمول ترین انواع آلودگی در محیط پارکینگ ها می باشند. استفاده از دستگاه اسکرابر به منظور شست و شوی سریع و آسان سطوح کف و همچنین به کارگیری دستگاه واترجت صنعتی به منظور از میان برداشتن لکه های روغنی قدیمی می تواند بسیار مؤثر باشد.