اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره موکت شوی

مزایای اجاره موکت شوی

فهرست مطالب

فرش و موکت از متداول ترین کفپوش هایی هستند که در منازل مسکونی، مساجد، حسینیه ها، اماکن زیارتی، هتل ها، مهمان پذیرها و دیگر محیط ها وجود دارد. این پوشش ها به ویژه در اماکن عمومی همواره در معرض انواع آلودگی قرار دارند و بر اثر رفت و آمدهای زیاد و انتشار زباله ها خیلی زود کثیف می شوند. نظافت و شستشوی فرش و موکت یکی از چالش های نظافتی در محیط های گوناگون است و گاهی استفاده به تنهایی از جاروبرقی برای نظافت آن ها کافی است و فرآیند شستشو هم باید انجام پذیرد.

برای شستشوی فرش و موکت چند راهکار وجود دارد و شاید متداول ترین این روش ها استفاده از خدمات قالیشویی می باشد. اما در برخی مواقع زمان کافی برای جمع آوری فرش و موکت و انتقال آن به قالیشویی وجود ندارد و یا هزینه های بالایی به دنبال داشته باشد، در هنگام رویارویی با چنین شرایطی باید به اقدامات ساده تر و سریع تر اندیشید. اجاره موکت شوی یکی از راهکارهای ساده و موثری است که به تمیزی و بهداشت انواع فرش و موکت کمک می کند.

دستگاه فرش و موکت شوی چیست؟

دستگاه شستشوی فرش و موکت یک ابزار تخصصی و مکانیزه برای شستشوی فرش و موکت می باشد که به دلیل دارا بودن سیستم مکش یا خشک کن به عنوان یک ماشین نظافتی کارآمد و حرفه ای مطرح می شود. این دستگاه کارآمد برای شستشوی فرش و موکت در محل کاربرد دارد و نیازی به خروج فرش و موکت از محل نخواهد که در نوع خود یک مزیت بسیار بزرگ برای این دستگاه ها به شمار می آید.

ساختار و عملکرد موکت شوی

دستگاه های فرش و موکت شوی مکانیزه به دو سیستم شستشو و مکش تجهیز گردیده اند که سبب می شود عملیات شستشو و خشک شدن هم زمان انجام پذیرد. این دستگاه ها دارای یک یا دو برس رولی هستند که با چرخش خود و پاشش محلول شوینده آلودگی را به صورت عمقی از الیاف جدا می سازند.

هم زمان با آن سیستم مکش آب مصرف شده را از سطح فرش یا موکت جمع آوری نموده و به داخل مخزن آب کثیف انتقال می دهد. کار با دستگاه های فرش و موکت شوی ساده است و کاربر به راحتی می تواند در محیط مورد نظر به کار با دستگاه بپردازد.

اجاره موکت شوی

به منظور افزایش سرعت دسترسی کاربران به تجهیزات نظافتی مناسب و شستشوی فرش و موکت در سریع ترین زمان، امکان اجاره موکت شوی به صورت آنلاین فراهم گردیده است. برقراری بهداشت و نظافت لازمه هر محیطی است و با توجه به این که در محیط های عمومی و پر رفت و آمد سرعت انتشار و انتقال آلودگی بالاتر است، نظافت و شستشو باید به طور پیوسته و منظم انجام گیرد.

پخش یکباره آلودگی بر روی فرش و موکت مانند ریختن نوشیدنی ها و یا پیش رو داشتن مناسبت ها شستشوی سریع فرش و موکت را ضروری می سازد. در این شرایط اجاره موکت شوی بهترین راهکار به شمار می آید، چرا که می تواند کاربران را به هدف های نظافتی خود در زمینه شستشوی فرش و موکت برساند.

مزایای اجاره موکت شوی

دستگاه فرش و موکت شوی مکانیزه با شستشوی کامل فرش و موکت و خشک کردن سریع آن ها، تمیزی، زیبایی و بوی مطبوع را به فرش و موکت باز می گرداند. شستشوی فرش و موکت با روش دستی یا همان سنتی با صرف وقت، انرژی و هزینه فراوان همراه است و در کنار آن حجم بالایی از آب و مواد شوینده مصرف می شود.

این در حالی است که دستگاه موکت شوی دارای برس های رولی می باشد و به این ترتیب شستشو را به صورت مکانیکی یعنی با استفاده از نیروی برس به انجام می رساند که در نهایت لزومی به مصرف زیاد آب و مواد شوینده نخواهد بود. با اجاره موکت شوی سرعت فرآیند شستشوی موثر افزایش می یابد و با بهره مندی از نازل های مخصوص امکان شستشوی گوشه ها و بخش های دور از دسترس مانند زیر میزها، فراهم است. سیستم مکش دستگاه موکت شوی بخش زیادی از آب مصرف شده را جمع آوری نموده و به خشک شدن سریع فرش و موکت کمک نموده که سبب ارتقای بهداشت محیط و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع می شود.