اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

شستشوی حیاط اجاره واترجت

بهترین راه برای نظافت و شستشوی حیاط

فهرست مطالب

سطوح کف در حیاط منزل و محوطه اداره ها و سازمان ها، در معرض آلودگی هایی هستند که موجب تغییر رنگ آن ها می شوند. با گذر از این معابر اصلی، آلودگی می تواند به سایر نقاط نیر پراکنده شود. به همین دلیل این گذرگاه ها در تمام محیط ها باید نظافت شوند و همیشه تمیز نگه داشته شوند. در این مقاله بهترین راه برای نظافت بالکن و حیاط توضیح داده می شود و تجهیزات مورد نیاز معرفی می گردند. برای نظافت و شستشوی حیاط مراحل مختلفی وجود دارد که در ادامه یک به یک شرح داده می شوند.

1-جارو کردن گذرگاه

اولین کار برای نظافت حیاط، بالکن و گذرگاه ها جارو زدن آن و برداشتن ضایعات بزرگ است. باید شاخه های شکسته درختان، لیوان یکبار مصرف یا کاغذ جمع آوری گردد سپس برگ ها، سنگ ریزه های درشت و ضایعاتی از این قبیل جارو شوند. بدین طریق سطح برای مراحل بعدی آماده می شود.

2- مرطوب کردن سطح زمین

نکته مهم در خصوص شستشوی سطح زمین این است که پس از جارو زدن و قبل از شستشو، حتما سطح مرطوب شود. بدین طریق می توان نتیجه بهتری به دست آورد و سطح را برای استفاده از مواد شوینده آماده سازی نمود.

3- آماده سازی مواد شوینده

برای شستشوی سطح مورد نظر باید متناسب با آلودگی که وجود دارد ماده شوینده ای را انتخاب نمود. از ماده شوینده برای از بین بردن لکه ها، آلودگی های روغنی، شستشوی گرد و خاک و غیره استفاده می شود. این ماده شوینده باید قابلیت استفاده بر روی انواع سطوح آجری، کاشی، بتنی و سنگ را داشته باشد. ماده شوینده را بهتر است قبل از استفاده حتما با آب ترکیب شود. در بسیاری از روش های نظافت و شستشوی حیاط و بالکن، از سودا، نوشابه یا سرکه استفاده می شود. با این حال ممکن است این مواد همیشه در دسترس نباشند، به همین دلیل شستشوی حیاط تا مدت ها به تعویق می افتد. اما انواع مواد شوینده به سادگی در همه جا در دسترس است و می توان متناسب با سطح و آلودگی آن ها را تهیه نمود.

4- شستشوی کامل پاسیو، راهرو، بالکن و حیاط

پس از ساخت محلول شوینده مورد نظر، زمان آن رسیده که ماده شوینده را بر روی سطح ریخته و آن را شستشو نمود. باید از پراکنده شدن ماده شوینده بر روی کل نقاط سطح اطمینان حاصل نمود. بهتر است برای شستشوی با کیفیت تر از برس یا فرچه نیز استفاده گردد که باعث می شود آلودگی ها و جرم ها به خوبی از سطح جدا شوند. حدود 20 دقیقه باید به مواد شوینده استراحت داد تا به خوبی بر روی سطح اثر کند و جرم و رسوبات را به خوبی در خود حل کند. در صورت استفاده از واترجت برای آبکشی می توان از برس استفاده ننمود.

5- آبکشی سطح و شستشوی مواد شوینده

پس از شستشو با مواد شوینده نوبت به آبکشی سطح می رسد، به طوری که باید سطح به طور کامل از مواد شوینده پاک شود. در موارد استثنایی در صورت لزوم می توان عملیات شستشو را تکرار نمود تا به نتیجه دلخواه رسید. برای آبکشی بهتر است از آب پرفشار استفاده شود تا به خوبی جرم ها و رسوبات از سطح جدا شوند و مواد شوینده به طور کامل پاک شوند. دستگاه واترجت یا کارواش خانگی آب با فشار بالا ایجاد می کند که علاوه بر این که شستشو را با کیفیت بی نظیری انجام می دهد در مصرف آب نیز به طور قابل توجهی صرفه جویی می نماید.

اجاره واترجت

واترجت یا کارواش خانگی دستگاهی است که با ایجاد آب پرفشار سطوح مختلف را شستشو می نماید و توانایی از بین بردن جرم و رسوبات را از سطح دارد. در صورتی که خرید یک دستگاه واترجت هزینه بر باشد، می توان با اجاره واترجت در هزینه ها به طور قابل توجهی صرفه جویی نمود. با اجاره واترجت در یک روز می توان در و پنجره ها، دیوار و نما، کف حیاط، سطل زباله و غیره را که خارج از ساختمان هستند می توان به راحتی شستشو نمود و آلودگی های آن ها را به طور کامل از بین برد.