اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره پولیشر

فواید استفاده از پولیشر صنعتی

فهرست مطالب

سطوح کف در محیط های مختلف نسبت به سطوح دیگر، در معرض آلودگی بیشتری قرار دارد. این سطوح پس از مدتی شفافیت خود را از دست می دهند و حتی پس از شستشو و نظافت، شفافیت و درخشندگی اولیه را نخواهند داشت. برای برگرداندن درخشندگی سطح برخی افراد عمل ساب زنی را انتخاب می کنند. اما این عمل موجب آسیب رساندن به سطح می گردد و پس از چند بار ساب زنی، کیفیت اولیه را از دست می دهد. بهترین روش برای نظافت و شستشوی سطوح کف استفاده از دستگاه پولیشر می باشد که موجب درخشندگی و شفافیت سطح زمین می گردد.

کاربرد های دستگاه پولیشر

سطوح مختلف روش های نگهداری متفاوتی دارند. دستگاه هایی مانند جاروبرقی صنعتی و سوییپر مخصوص نظافت و دستگاه هایی مانند اسکرابر و واترجت صنعتی برای شستشوی سطح می باشند. همچنین دستگاه هایی نیز  مانند پولیشر صنعتی برای لایه برداری سطوح و ایجاد شفافیت و درخشندگی  به کار می رود. پولیشر دستگاهی است که دارای یک برس می باشد. با توجه به نوع برس که می تواند استاندارد، زبر و یا نرم باشد، دستگاه کارایی های مختلفی از جمله ساب زنی، ترمیم و مراقبت از سطوح دارد.

به دلیل عدم وجود سامانه مکش در دستگاه پولیشر باید به همراه یک جاروبرقی آب و خاک قدرتمند استفاده شود تا آب و آلودگی سطح زمین را به خوبی جمع آوری نماید. برخی از پولیشر ها دارای مخزن آب می باشند که می توان در مخزن آن ها از مواد جلا دهنده نیز استفاده نمود تا بتوان این دستگاه را برای لایه برداری و ترمیم سطوح به کار برد تا درخشندگی سطح نیز بیشتر شود.

در محیط های مختلف سطوح گوگاگونی وجود دارد که جنس آن ها و عمق ناهمواری ها با هم متفاوت می باشد و نمی توان برای تمامی آن ها از یک نوع برس یا پد استفاده نمود. ناهمواری ها می توانند به صورت سطحی و یا عمیق باشند، به همین دلیل باید پد و یا برس متناسب با آن ها را انتخاب نمود. پد بیشتر برای لایه برداری به کار می رود و برس به دلیل نفوذ در داخل لایه ها برای شستشوی عمیق مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع پد و برس پولیشر

از پد و برس در پولیشر ها برای شستشو و لایه برداری استفاده می شود. پد و برس ها از نظر زبری و نرمی به سه دسته زبر، نرم و استاندارد تقسیم می شوند. برای شستشو و لایه برداری بهتر، باید برس و پد مناسب با سطح انتخاب گردد زیرا سطوح دارای ناهمواری هایی با عمق های متفاوت می باشند.

پولیشر با پد و برس زبر

برخی سطوح دارای خراش ها و ناهمواری های عمیقی هستند که باید با استفاده از پولیشر با پد و برس، لایه برداری آن ها را انجام داد. برس های زبر قدرت بالا تری در لایه برداری دارند اما باعث کدر شدن سطوح می شوند. به همین دلیل پس از استفاده از این برس ها باید سطح را یک بار با برس نرم نیز پولیش نمود تا شفافیت خود را به دست آورد. با توجه به قدرت فوق العاده برس زبر در لایه برداری، باید به میزان استفاده از آن دقت نمود، زیرا استفاده زیاد می توان موجب از بین رفتن مقاومت سطح گردد.

پولیشر با پد و برس نرم

این نوع برس و پد که در کفساب صنعتی به کار می رود برای لایه برداری و شستشوی سطوحی است که ظرافت و حساسیت بالایی دارند و نیاز به لایه برداری عمیق نمی باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این برس و پد می توان برای از بین بردن لکه های روغن و شیره نیز استفاده نمود.

پولیشر با پد و برس استاندارد

از پد و برس استاندارد برای سطوح معمولی استفاده می شود. سطوح که حساسیت و ظرافت بالایی ندارند و ناهمواری های آن ها در حد معمول است از ابزار استاندارد استفاده می شود. این نوع برس برای 90 درصد از محیط ها مناسب می باشد و به کار می رود.