اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره سوییپر مناسب

مزایای استفاده از خدمات اجاره سوییپر

فهرست مطالب

جمع آوری و حذف آلاینده های انباشته در محیط کسب و کار همواره به عنوان یکی از چالش های اصلی و اساسی مدیران و صاحبان کسب و کار ها مطرح بوده است. مسلما انباشت آلاینده ها در محیط کسب و کار علاوه بر اینکه جلوه های بصری محیط را کاهش می دهد بلکه به واسطه کاهش استاندارد های بهداشتی محیط می توان برای افراد شاغل و حاضر در محیط خطر آفرین باشد. با توجه به اینکه استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت در دنیای پیشرفته و مدرن امروزی قادر به تامین نیاز های نظافتی محیط به نحو مطلوبی نمی باشد استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی نظافت گزینه ای مناسب برای انجام هر چه بهتر امور نظافتی است.

اما با توجه به هزینه بالای تجهیزات مکانیزه و صنعتی چون دستگاه سوییپر خرید و تهیه این دستگاه ها به هزینه بالایی نیاز دارد. این در حالیست که استفاده از خدمات اجاره سوییپر امکان نظافت و جمع آوری موثر و با کیفیت آلاینده ها را در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت برای کاربر مهیا می نماید.

چگونگی عملکرد دستگاه سوییپر

اجاره سوییپر سوییپر صنعتی دستگاهی کاربردی برای نظافت و جمع آوری آلاینده های خشک انباشته در محیط می باشد که با استفاده از سیستم برس زنی فرآیند نظافت و جمع آوری آلاینده ها را انجام می دهد. دستگاه سوییپر مجهز به یک برس رولی مرکزی و یک تا دو برس دیسکی جانبی می باشد.

چرخش و پیوستگی در عملکرد برس های دستگاه با هدایت آلاینده ها به بخش میانی دستگاه سوییپر موجب انتقال موثر و با کیفیت آلاینده ها به داخل مخزن دستگاه می گردد. دستگاه های سوییپر به منظور ممانعت از انتشار ذرات ریز گرد و غبار ناشی از عملکرد دستگاه مجهز به سیستم فیلتراسیون و سیستم مکش می باشند. فیلتر های به کار رفته در دستگاه سوییپر صنعتی با ممانعت از خروج ذرات ریز گرد و غبار از مخزن دستگاه کیفیت هوای پیرامون را به نحو مطلوبی ارتقا می دهد. علاوه بر این تجهیز دستگاه سوییپر صنعتی به سیستم مکنده با مکش ذرات ریز گرد و غباری که در اثر حرکت چرخشی برس های جانبی در هوا معلق شده اند، مانع از انتشار آنها در هوای پیرامون می گردد.

انواع دستگاه های سوییپر صنعتی

جاره سوییپرسوییپر های صنعتی همانند دیگر تجهیزات نظافت صنعتی با هدف تامین نیاز های نظافتی محیط هایی با شرایط گوناگون در مدل های متنوعی تولید می شوند. یکی از اصلی ترین دسته بندی های دستگاه های سوییپر صنعتی ، دسته بندی آنها بر اساس نوع هدایت دستگاه می باشد.

سوییپر های صنعتی بر اساس نوع هدایت دستگاه در دو گروه دستی و خودرویی تقسیم بندی می شوند. نمونه های خودرویی سوییپر در مقایسه با نمونه های دستی ابعاد بزرگتری داشته و مجهز به صندلی بوده و برای نظافت محیط هایی با وسعت بالا گزینه ای مناسب می باشند در حالیکه نمونه های دستی ابعاد کوچکی داشته و برای نظافت معابر باریک و محیط های متراکم کارآیی بالایی از خود نشان می دهند. مسلما تناسب ابعاد دستگاه با ویژگی های محیط نظافتی، نقش به سزایی در بهره وری دستگاه دارد.

مزایای اجاره سوییپر

اجاره سوییپراز جمله مزایای استفاده از خدمات اجاره سوییپر می توان به کاهش قابل ملاحظه در هزینه های مرتبط با بخش نظافت اشاره نمود. علاوه بر این بر خلاف خرید دستگاه در هنگام اجاره سوییپر نیازی به اختصاص فضا برای نگهداری از دستگاه نمی باشد. اجاره سوییپر به مدت یک روز نه تنها هزینه های را کاهش داده و افزایش سودآوری و بهره وری را در پی دارد بلکه با ارتقا کیفیت نظافت، حفظ سلامت و بهداشت محیط را نیز تضمین می نماید.