اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

4 دلیل برای اجاره اسکرابر به منظور نظافت محیط کسب و کار

فهرست مطالب

ترددو انجام فعالیت ها در محیط کسب و کار امری بدیهی می باشد که موجب آلوده شدن سطوح کف در این محیط ها می گردد. با توجه به اینکه ایجاد آلودگی در محیط اجتناب ناپذذیر می باشد،‌شستشو و حذف آلانیده ها به منظور حفظ جلوه های ظاهری محیط و همچنین فراهم نمودن محیط سالم و بهداشتی برای کارکنان امری لازم و ضروری می باشد. اگر چه بیشتر کسب و کار ها به منظور نظافت از شیوه های سنتی و دستی استفاده می نمایند. اما استفاد از چنین شیوه هایی قادر به تامین نیاز های نظافتی به نحو مطلوبی نبوده و نمی تواند آلانیده های موجود در محیط را به نحو موثری حذف نماید.

اسکرابر صنعتی به عنوان یک دستگاه تخصصی و حرفه ای جهت شستشو و نظافت آلاینده های انباشته بر روی سطوح کف، از توان بالایی در نظافت بر خوردار بوه و امکان دسترسی به بالاترین کیفیت شستشو و نظافت را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن برای کاربر مهیا می نماید. اگرچه هزینه خریداری دستگاه اسکرابر بالا بود ه و به هزینه زیادی نیاز دارد اما اجاره اسکرابر می تواند امکان یک نظافت موثر و با کیفیت را با حداقل هزینه مهیا نماید. در ادامه به بررسی 4 دلیل اجاره اسکرابر برای نظافت محیط کسب و کار می پردازیم:

1-صرفه جویی قابل ملاحظه در زمان نظافت با اجاره اسکرابر

استفاده از شیوه هی سنتی و دستی نظافت ، بسیار زمان بر می باشد. به عبارت دیگر شیوه های سنتی از سرعت لازم و کافی برای یک نظافت سریع بر خوردار بوده و موجب اتلف وقت می شوند. این در حالی است که اجاره اسکرابر برای شستشو و نظافت سطوح کف موجب کاهش قابل ملاحظه در زمان نظافت می گردد.

دستگاه های اسکرابر از سیستم های کانیزه و بدون دخالت دست برای شستشو و نظافت استفاده می نمایند. همین امر موجب صرفه جویی  در زمان لازم برای شستشو شده و در نتیجه می توان از این زمان برای انجام فعالیت های دیگر مرتبط با کسب و کار استفاده نمود. ضمن اینکه وقفه ایجاد شده در محیط به واسطه عملیات شستشو با دستگاه های مکانیزه ای چون اسکرابر کهش یافته و همین امر موجب افزایش راندمان کاری می گردد.

2- ارتقا سطوح استاندارد و بهداشت محیط

یکی از مزایای مهم اجاره اسکرابر برای محیط کسب و کار ارتقا سطوح بهداشتی و استاندارد های سلامتی می باشد. دستگاه های کفشوی صنعتی مجهز به مخازن مجزا برای اب تمی زو اب کثیف هستند از این رو بر خلاف شیوه های سنتی نظافت همواره از پاشش اب تمیز برای شستشو استفاده می کنند. همین امر مانع از توزیع و انتشار آلاینده ها به بخش های دیگر شده و در نتیجه موجب ارتقا کیفیت شستشو و نظافت می شوند. همچنین استفاده از سامانه برس زنی در این دستگاه ها و نفوذ الیاف برس ها به داخل شیار ها و خلل و فرج کف پوش ها تمامی آلاینده های انباشته و تثبیت شده در این بخش ها را بیرون کشیده و نظافت می نمایند.

3- ارتقا ایمنی محیط

استفاده از دستگاه های اسکرابر نه تنها جلوه های ظاهری محیط را ارتقا می دهند،‌ بلکه موجب افزایش ایمنی محیط می شوند، بر خلاف شیوه های سنتی نظافت که قادر به خشک نمودن سطوح نمی باشند،‌دستگاه های اسکرابر به واسطه تجهیز به موتور مکنده، تمامی آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو را به نحو مطلوب و موثری جمع آوری نموده و موجب خشک شدن سطوح می گردند. همین امر موجب احتمال سر خوردن افراد می شود.

4-نظافت موثر با حداقل هزینه

با توجه به ویژگی های کاربردی دستگاه های اسکرابر مسلما هزینه خریداری و تهیه این دستگاه بسیار بالا می باشد. اجاره اسکربر یکی از راهکار های موثر برای کاهش هزینه ها می باشد. علاوه بر این اجاره اسکرابر امکانی دستیابی به بالاترین سطح بهداشت و نظافت را با حداقل هزینه فراهم می نماید.