اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره سوییپر مناسب

راهکارهای اجاره سوییپر مناسب

فهرست مطالب

دستگاه سوییپر یکی از رایج ترین دستگاه ها در نظافت محیط ها و محوطه های باز می باشد. این قبیل محیط ها عموما در معرض آلودگی های متنوع و بسیار گسترده ای قرار دارند. این آلودگی ها شامل انواع آلودگی های خشک و جامد و گرد و غبارهای کوچک و بزرگ می باشند. در یک محیط با وسعت بالا نظیر انبارها، پارکینگ ها، محوطه بیرونی کارخانه ها و مراکز گوناگون می توان از این دستگاه برای جمع آوری آلودگی ها استفاده نمود. نکته قابل ملاحظه امکان استفاده از امکانات این دستگاه مکانیزه با اجاره سوییپر مناسب می باشد. 

اجاره سوییپر و مزایای آن

اجاره یک دستگاه جاروب شهری مناسب می تواند برای مواردی که تعداد دفعات استفاده از دستگاه زیاد نبوده و به ندرت و یا به صورت دوره استفاده از آن لازم می باشد، تصمیم مناسب و مقرون به صرفه ای باشد. به علاوه با استفاده از مزایای اجاره می توان در هربار به روزترین و جدیدترین دستگاه را اجاره نمود و از مزایای آن استفاده کرد. این امر در صورت خرید دستگاه وجود نداشته و کاربر ملزم به استفاده از یک مدل دستگاه می باشد. نکته مهم دیگر عدم نیاز به اختصاص هزینه ای برای انبار و نگه داری از دستگاه و یا تعویض قطعات است که به ویژه در مورد کسب و کارهای کوچک و یا تازه تاسیس با بودجه محدود، نکته قابل ملاحظه ای می باشد.

انواع دستگاه جاروب شهری

این دستگاه ها در سه مدل باتری دار، فسیلی و مکانیکی طراحی شده اند. هریک از آنها در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می  گیرند. برای مثال یک دستگاه باتری دار عموما دستگاهی کوچک، کم صدا و با تولید آلودگی بسیار کم در هنگام روشن بودن می باشد. از مدل باتری دار عموما به منظور نظافت محیط های کوچک و سربسته استفاده می شود. مدل فسیلی به منظور نظافت محیط های با وسعت بالا و از میان برداشتن حجم بالایی از آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه ها به علت کارکرد با سوخت های فسیلی عموما سطح تولید صدا و آلودگی بیشتری در مقایسه با نوع باتری دار دارند. دستگاه مکانیکی بدون استفاده از باتری و یا سوخت و صرفا با نیروی وارد از طرف کاربر حرکت می نماید. این دستگاه ها نیز برای محیط های کوچک مناسب می باشند. به طور کل اجاره سوییپر مناسب باید با در نظر گرفتن شرایط محیطی، نوع آلودگی، وسعت فضا و سرعت مدنظر در به انجام رساندن عملیات نظافت صورت پذیرد.

نحوه عملکرد جاروب شهری

این دستگاه ها عموما از یک یا دو برس دیسکی و یک برس مرکزی تشکیل شده است. با شروع حرکت دستگاه برس های دیسکی با هدایت آلودگی ها به سمت برس مرکزی، نقش مهمی در جمع آوری آلودگی ها ایفا می نمایند.

در برخی انواع سوییپر پاشش آب بر روی برس ها از طریق نازل های تعبیه شده، از انتشار آلودگی به هنگام نظافت جلوگیری می نماید. این دستگاه ها همگی به فیلتر مجهز بوده تا با جلوگیری از ورو ذرات و گرد و غبار به داخل موتور و یا ورود مجدد به هوا در افزایش کیفیت نظافت انجام شده کمک نماید.  

 موارد قابل ملاحظه به هنگام اجاره سوییپر مناسب

سوییپر صنعتی دستگاهی با امکانات بسیار می باشد که می تواند به طور گسترده به منظور جمع آوری آلودگی های خشک و جامد استفاده شود. اما توجه به برخی نکات می تواند به انتخاب مدل مناسب کمک نماید.

برای مثال استفاده از یک دستگاه با بدنه مقاوم در محیط های سخت صنعتی، به کارگیری دستگاه با ابعاد فشرده و با مانورپذیری بالا برای محیط های کوچک، قدرت موتور و توان مکش، ظرفیت مخزن و نحوه تخلیه آن و نوع فیلتر همگی از ویژگی های بسیار مهم در اتخاب دستگاه مناسب می باشد.