اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره دستگاه کفسابی

آیا تنها دلیل اجاره دستگاه کفسابی افزایش جلا و زیبایی سنگفرش است؟

فهرست مطالب

سنگ بعنوان کفپوشی شیک و کلاسیک شناخته می‌شود که می‌تواند زیبایی و جلا را برای هر محیطی به ارمغان بیاورد. اگرچه این ماده بسیار مقاوم است اما همچون هر کفپوش دیگری در طول زمان فرسوده شده و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد. نفوذ آلودگی‌های مختلف به داخل خلل و فرج سطحی سنگ، رفت و آمد پیوسته بر روی آن، برخورد اجسام سخت و بسیاری عوامل دیگر می‌تواند بتدریج و در طول زمان جلا و زیبایی سنگ را از بین برده و موجب کدر شدن آن شود.

در چنین شرایطی انجام عملیات کفسابی بهترین و مقرون‌به صرفه‌ترین راهکار برای بازگرداندن زیبایی اولیه سنگ است. اما افزایش زیبایی سنگ تنها یکی از مزایای بی‌شمار اجاره دستگاه کفسابی و انجام عملیات ساب است. برای آگاهی از دیگر مزایای این عملیات در این مقاله با ما باشید.

عملیات کفسابی

دستگاه کفساب یک دستگاه مکانیزه تخصصی مجهز به بخش ساینده قدرتمند همانند لقمه یا پدهای الماس است که مشابه با کاغذ سمباده عمل نموده و با از بین بردن زبری و ناهمواری سطح، جرم گیری و لکه زدایی موجب صیقلی شدن کفپوش می‌شوند. کفسابی عملیاتی کاملا حرفه‌ای و تخصصی است و نیازمند مهارت، دانش و تجربه می‌باشد. بنابراین توصیه می‌شود اجاره دستگاه کفسابی همراه با کاربر متخصص انجام شود تا عملیات به بهترین شکل و با بالاترین بازده انجام شود.

مزایای اجاره دستگاه کفسابی

اجاره دستگاه کفسابی و انجام عملیات ساب به شکل حرفه‌ای مزایای زیر را به همراه دارد:

افزایش طول عمر کفپوش

اجاره دستگاه کفسابی و صیقلی کردن کفپوش سنگی موجب افزایش مقاومت و پایداری سنگ می‌شود. سطوح صیقلی شده حتی در محیط‌های پر ترافیک کیفیت اولیه خود را بخوبی حفظ می‌کنند. میزان لک پذیری، پوسته شدن و رنگ دهی کفپوش با کفسابی درست و اصولی به حداقل کاهش می‌یابد زیرا این عملیات موجب حذف تخلخل‌ها و عیوب سطحی می‌شود که عامل اصلی لک‌پذیری و پوسته پوسته شدن سنگ هستند.

نیاز به سرویس و نگهداری کمتر

صیقلی کردن سنگ‌ با اجاره دستگاه کفسابی موجب افزایش مقاومت و طول سنگ می‌شود. پس از انجام عملیات ساب، نظافت روزانه ساده شامل جاروب کردن و تی کشی در محیط‌های کم رفت و آمد و استفاده از اسکرابر در محیط‌های پرتردد برای رفع گرد و غبار و نگهداری و مراقبت از کفپوش سنگی کفایت می‌کند. به عبارت دیگر اجرای خدمات کفسابی موجب تسهیل فرآیند نظافت و شستشوی سطوح کف در مراحل بعدی می‌گردد. همچنین انجام این عملیات سنگ را از پولیشنگ حرفه ای و واکس زنی مکرر بی‌نیاز می‌کند.

افزایش سطح بهداشت محیط

اجاره دستگاه کفسابی و انجام عملیات ساب زنی نه تنها زیبایی محیط را افزایش می‌دهد بلکه سطح بهداشت و سلامت آن را نیز افزایش خواهد داد. عملیات ساب صحیح هر گونه خط و خش، درز و شیار و تخلخل موجود بر روی سطح را به صورت کامل حذف می‌کند. درزها، شیارها و تخلل‌های سطحی بعنوان مراکز انباشت آلودگی و رشد و تکثیر انواع باکتری، میکروب و قارچ و کپک عمل می‌کنند و حذف آنها سطح بهداشت محیط به میزان چشمگیر ارتقاء می‌دهد.

کاهش هزینه‌ها

انجام عملیات کفسابی با اجاره دستگاه کفسابی جلای از دست رفته سنگ را به آن باز می‌گرداند و این عملیات ماهیتا با رفع نیاز به تعویض کفپوش و خرید و نصب سنگ جدید موجب صرفه‌جویی مالی قابل توجه می‌شود.

اما مزایای مالی این عملیات محدود به این مورد نبوده و کفسابی با تسهیل عملیات نظافت و شستشو در مراحل بعدی موجب کاهش هزینه‌های مرتبط با نیروی کار ، هزینه مواد شوینده و هزینه مواد جلادهی و واکس زنی می‌شود. از سوی دیگر با انجام عملیات کفسابی، سطوح کف از جلاء و درخشش بالا بهره مند شده و نور را به زیبایی منعکس می‌نمایند. بنابراین با یک کفسابی درست می‌توان هزینه های نورپردازی را به ویژه در ساختمان های بزرگ، انبارها و کارخانه ها کاهش داد.