اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

تمیز کردن انبار با اجاره جاروبرقی صنعتی

فهرست مطالب

تمیز کردن انبار به ویژه نظافت سطوح کف آن چه زیرزمین بخانه باشد چه یک سوله وسیع، عملیاتی سخت و زمان‌بر است که غالبا مورد بی‌توجهی قرار گرفته و افراد تا حد امکان از انجام آن شانه خالی می‌کنند. کوتاهی در نظافت کامل انبار خود موجب انباشت آلودگی گردیده و تمیز کردن آن را در مراحل بعدی دشوارتر می‌سازد. اگر در حال حاضر با چالش تمیز کردن یک انبار پر از گرد و غبار مواجه هستید یا به دنبال روشی بهینه برای نظافت انبار خود در فواصل زمانی می‌باشید، به گزینه اجاره جاروبرقی صنعتی حتما فکر کنید.

اجاره جاروبرقی صنعتی یا سوییپر؟

جارو کردن زمین یک انبار با ابزارهای قدیمی همانند جاروی دستی بسیار زمان بر و خسته‌کننده است و در نهایت نتیجه‌ای مطلوب به همراه نخواهد داشت. در حقیقت جارو کردن دستی تنها موجب انتشار گرد و غبار در هوا شده و آلودگی‌ها را از بخشی به بخش دیگر منتقل می‌کند. شاید به دستگاه تخصصی نظافت سطوح کف یعنی سوییپر فکر کنید. اگرچه سوییپر دستگاهی بسیار کارآمدتر از جاروی دستی است اما متاسفانه در هر محیطی نمی‌توان از این دستگاه استفاده کرد.

سوییپرها معمولا برای محیط‌های بسیار وسیع طراحی شده ‌اند و به دلیل برخورداری از ابعاد بزرگ، فاقد قدرت مانور کافی برای عملکرد مناسب در محیط‌های کوچک و متوسط می‌باشند. انتقال سوییپر به محیط مورد نظر خود مشکل دیگری است. از سوی دیگر عملکرد نظافتی این دستگاه محدود به سطوح کف بوده و از سوییپر نمی‌توان برای نظافت بخش‌ دیگری جز زمین استفاده کرد. در چنین شرایطی تنها راهکار نجات دهنده شما اجاره جاروبرقی صنعتی همراه با نازل کفشوی است.

سهولت انتقال و قدرت مانور بالا

با اجاره جاروبرقی صنعتی ابزاری در اختیار شما قرار می‌گیرد که ضمن برخورداری از کارایی بالا به سهولت قابل انتقال به محیط مورد نظر شماست. این امر به شاسی چرخ دار دستگاه و ابعاد مناسب آن باز می‌گردد. از سوی دیگر دو فاکتور ذکر شده قدرت مانور کافی را برای حرکت دستگاه در انبارهای کوچک و متوسط فراهم می‌کنند بطوریکه از این دستگاه در نظافت راهروهای باریک بین قفسه‌ها نیز می‌توان استفاده نمود.

نظافت پیوسته و سریع

پهنای کفی پارویی یک جاروبرقی صنعتی قطعا از مجموع پهنای عملیاتی برس مرکزی و برس‌های جانبی یک سوییپر کمتر است. اما سرعت مکش بالای پمپ‌های سانتریفیوژال یا ساید چنل یک جاروبرقی صنعتی انجام عملیات را در یک بازه زمانی منطقی و معقول تضمین می‌نماید.

اگر به دنبال افزایش سرعت نظافت زمین هستید، هنگام اجاره جاروبرقی صنعتی با تأمین کننده آن در خصوص امکان تجهیز دستگاه به نازل کفشوی مشورت کنید. این نازل پهنای نظافتی وسیع‌تری در مقایسه با کفی پارویی داشته و سرعت نظافتی را تا چندین برابر افزایش می‌دهد.

عدم انتشار گرد و غبار در هوا

هر گونه عملیات برس زنی بدون استفاده از آب موجب انتشار گرد و غبار در فضا می‌شود حال آنکه عملکرد یک جاروبرقی صنعتی صرفا مبتنی بر مکش است. همچنین دستگاه های جارو برقی صنعتی مجهز به فیلترهای طبقه بندی شده قدرتمند هستند که از بازگشت مجدد ذرات ریز به فضا جلوگیری می‌کنند.

اجاره جاروبرقی صنعتی نگرانی شما پیرامون انتشار گرد و غبار در هوا را کاملا برطرف می‌نماید و شرایط کاری ایمن و سالم را برای کاربر یا نیروی خدماتی فراهم می‌کند.

امکان استفاده بر روی سطوح مرطوب

دستگاه‌های سوییپر تنها برای جمع آوری آلودگی‌های خشک و جامد طراحی شده‌اند. بطوریکه در دفترچه راهنمای این تجهیزات تاکید ویژ‌ه‌ای بر خاموش کردن موتور مکنده دستگاه هنگام حرکت بر روی سطوح مرطوب صورت گرفته است. با اجاره جاروبرقی صنعتی نه تنها مشکلی از لحاظ حرکت بر روی سطوح مرطوب ندارید بلکه می‌توانید از این دستگاه برای مکش همزمان آلودگی‌های جامد، مایع و گرد و غبار بصورت همزمان استفاده کنید.

انعطاف پذیری بالا

علاوه بر سطوح کف، قفسه‌ها و سایر سطوح ناهموار موجود در انبار شما نیز نیاز به نظافت دارند. استفاده از سوییپر را فراموش کنید. با اجاره جاروبرقی صنعتی می‌توانید از این دستگاه برای نظافت سطوح ناهموار نیز علاوه بر سطوح کف استفاده کنید.

امکان تجهیز این دستگاه به نازل‌های متنوع مزیت دیگری است که نظافت کامل و موثر تمام بخش‌ها اعم از فضاهای دارای محدودیت دسترسی، گوشه‌ها و زوایا را تضمین می کند.
مزایای ذکر شده مشخص می‌نماید که استفاده از یک جارو برقی صنعتی در عملیات نظافت انبار تا چه اندازه می‌تواند سودمند باشد.

بنابراین تردید را کنار گذاشته و برای بهره‌مندی از مزایای این دستگاه با هزینه‌ای معقول و مقرون به صرفه هر چه سریعتر نسبت به اجاره جاروبرقی صنعتی اقدام کنید.