اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

چه اشتباهاتی موجب هدر رفتن پول شما هنگام اجاره اسکرابر می‌شود؟

فهرست مطالب

کفپوش بخش مهمی از هر محیط است و یکی از نخستین بخش‌هایی است که افراد هنگام ورود به آن توجه می‌کنند. کفپوش می‌تواند جو یک محیط خاص را ارتقاء داده و به ویژه در محیط‌های تجاری سطح حرفه‌ای بودن شما را نشان دهد. یک کفپوش تمیز و بخوبی نگهداری شده حس خوشایندی در افراد ایجاد می‌کند حال آنکه یک زمین کثیف و آلوده می‌تواند مشتریان بالقوه شما را فراری دهد. بنابراین تمیز کردن باکیفیت کفپوش‌ها دارای اهمیت بالایی است. با توجه به اینکه دوره نظافت و شستشوی زمین با استفاده از یک سطل آب و تی دیگر گذشته است، باید به دنبال راهکارهای مدرن برای تمیز کردن موثرتر، ساده‌تر و سریع‌تر زمین بود.

در این میان اجاره اسکرابر گزینه مناسبی است که می‌تواند نیازهای نظافتی کفپوش شما را بخوبی برطرف کند. اما با توجه به طیف گسترده مدل‌های کفشوی قابل اجاره، انتخاب یک مدل مناسب غالبا دشوار بوده و افراد هنگام اجاره اسکرابر مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که موجب اتلاف سرمایه آنها می‌گردد. آگاهی از این اشتباهات به اجاره اسکرابری متناسب با نیازهای نظافتی خاص شما کمک می‌کند.

بی توجهی به جنس کفپوش هنگام اجاره اسکرابر

اجاره اسکرابر می تواند عملیات نظافت و شستشوی زمین را ساده‌تر و باکیفیت‌تر کند فقط و فقط اگر دستگاه انتخاب شده با نوع کفپوش شما متناسب باشد.

برای مثال اگر اسکرابرهای مجهز به برس‌های زبر برای تمیز کردن سطوح بتنی مناسب هستند زیرا می‌توانند حتی تخلخل‌های سیمان را بخوبی تمیز کنند. حال آنکه چنین برسی ممکن است بر روی کفپوش لمینت یا وینیل خط و خش ایجاد نماید و برای شستشوی این نوع کفپوش‌ها اجاره اسکرابر با برس نرم‌تر مناسب است.

وسعت محیط

هزینه اجاره اسکربر های دستی کوچک در مقایسه با دستگاه‌های کفشوی خودرویی کمتر است و بسیاری از افراد دچار اشتباه انتخاب دستگاه کوچک تر به دلیل هزینه کمتر می‌شوند.

دستگاه کوچکتر پهنای عملیاتی و مخازن کوچکتری خواهد داشت و ممکن است قادر به پوشش دهی کل محیط در زمان شارژدهی مفید خود نباشد. همچنین استفاده از مدل‌های دستی برای نظافت و شستشوی یک محیط وسیع موجب خستگی کاربر شده و کارایی وی را کاهش می‌دهد که خود به اتلاف زمان بیشتر منجر می‌شود.

زمان شارژدهی باتری‌ها

اجاره اسکرابر کابلی نگرانی شما در خصوص اتمام شارژ باتری را به صورت کامل برطرف می‌نماید. اما اگر به هر دلیل گزینه انتخاب شده توسط شما یک کفشوی باتری دار است، حتما به زمان شارژدهی آن توجه کنید. دستگاه‌های اسکرابر جدید معمولا مجهز به باتری‌های ژل می‌باشند.

این باتری‌ها نسبت به باتری‌های اسیدی سالم‌تر وایمن‌تر هستند و نگهداری آنها ساده‌تر می‌باشد. اما زمان شارژدهی آنها در مقایسه با مدل‌های اسیدی مشابه اندکی کمتر می‌باشد. باتری‌های ژل معمولا پس از شارژ کامل بسته به ظرفیت خود قادر به شارژدهی بین 2 تا 4 ساعت می‌باشند.

توجه کنید که با اتمام شارژ باتری دیگر قادر به استفاده از اسکرابر نمی‌باشید و باید در حدود 8 ساعت برای شارژ کامل باتری و استفاده مجدد از دستگاه صبر کنید. این وقفه کاری به معنای افزایش تعداد روزهای اجاره و تحمیل هزینه بالاتر به شما خواهد بود.

امکان جایگزینی قطعات مصرفی و یدکی

اگر می‌خواهید دستگاه را برای مدت طولانی اجاره کنید بخصوص اگر محیط شما محیطی با حجم آلودگی و میزان رفت و آمد بالاست حتما پیش از اجاره اسکرابر مسأله تعمیر و نگهداری آن را مورد توجه قرار دهید.

اگرچه اجاره دستگاه از یک شرکت معتبر و شناخته شده خیال شما را در خصوص عملکرد بهینه دستگاه در طولانی مدت تضمین خواهد کرد اما تعویض قطعات مصرفی یک اسکرابر اجتناب ناپذیر است بنابراین پیش از اجاره اطمینان حاصل کنید که قطعات یدکی و مصرفی دستگاه موجود و به راحتی قابل تهیه هستند. در این حالت در صورت بروز کوچکترین نقص در عملکرد دستگاه، تعمیر یا تعویض به سرعت انجام شده و در برنامه نظافتی شما وقفه‌ای به وجود نمی‌آید.

فراموش کردن عرض دستگاه

اگرچه اغلب دستگاه‌های زمین شوی متناسب با درگاه‌های استاندارد طراحی شده اند، اما لازم است هنگام اجاره اسکرابر عرض دستگاه را ارزیابی کنید.

اگر محیط شما دارای درگاههایی با عرض متفاوت است، باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه می‌تواند بدون مشکل از تمام آنها عبور کند. فراموش نکنید که هنگام برآورد عرض درگاهها باید عرض مکش یا تی دستگاه را در نظر بگیرید که معمولا اندکی از پهنای خود دستگاه بزرگتر است. همچنین باید به پهنای سری برس نیز توجه کنید. اجاره اسکرابری با اندازه نامناسب عملیات نظافتی شما را طولانی‌تر و سخت‌تر می‌کند.