اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

چرا اجاره اسکرابر راهکار مقرون به صرفه  و ایده الی برای شستشو و نظافت پارکینگ است؟

فهرست مطالب

پارکینگ ها بخش مهمی از مراکز اداری و تجاری می باشند. مسلما فراهم نمودن محیطی در دسترس به منظور توقف خودرو های مشتریان و مراجعه کنندگان نقش بسزایی در رضایت مشتریان و افزایش سود آوری و بهره وری کسب و کار دارد. آنچه که مسلم است این نکته می باشد که فضای پارکینگ ها و به ویژه سطوح کف آنها به واسطه تردد بالای خودرو ها در طول ساعات کاری همواره آلوده و کثیف می شود.

از این رو رسیدگی به نظافت این محیط ها و فراهم نمودن محیطی با باللاترین سطح و کیفیت بهداشت نه تنها جلوه های بصری را افزایش داده و رضایتنمدی مشتریان را در پی دارد بلکه از شیوع عوامل بیماری زا و بوی نامطبوع در محیط ممانعت می نماید.

اگر چه از دیر باز تا کتون از شیوه های سنتی برای شستشو و حذف آلاینده های انباشته در این محیط ها استفاده می شود اما چنین شیوه هایی کارآیی لازم و کافی برای تامین نیاز های نظافتی محیط را ندارند. با توجه به اهیمت حفظ نظافت در محیط پارکینگ ها، اجاره اسکرابر راهکار مناسب و مقرن به صرفه ای برای شستشو و نظافت آلاینده های انباشته بر روی سطوح کف می باشد.

اهمیت شستشو و حذف آلودگی ها از فضای پارکینگ

مسلما فضای مناسب و جذاب بیرونی ساختمان ها و بخش هایی چون پارکینگ های مجموعه ها به نوعی نمایانگر چگونگی مدیریت مجموعه ها می باشد. از این رو رسیدگی به امورات نظافتی این بخش ها می تواند تاثرات مثبت زیادی در نظر مشتریان و جلب رضایت ایشان داشته باشد. ریزش مقدار زیادی از آلاینده های چرب و روغنی از خودرو ها بر روی سطح زمین می تواند خطر سر خورن افراد شاغل در محیط و مشتریان را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش دهد. از این رو شستشو و نظافت این محیط ها به منظور حفظ سلامتی افراد امری لازم و ضروری می باشد.

علاوه بر این ریزش و نشت مواد روغنی و چرب از خودرو ها و ماندگاری بلند مدت آلاینده ها بر روی کفپوش های به کار رفته در پارکینگ ها تاثیرات نامطلوب و منفی بر روی کفپوش ها داشته و با کاهش عمر مفید کفپوش ها هزینه های هنگفت تعمیرات و یا تعویپ کفپوش ها را بر دوش صاحبان و مدیران مجموعه ها تحمیل نماید. ضمن اینکه شستشو و وحذف دقیق و موثر آلاینده ها از روی سطوح کف به طور محسوسی بر میزان نور محیط تاثیر گذاشته و روشنایی فضا را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

مزایای اجاره اسکرابر

اگر چه استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت تا حدودی م یتواند آلاینده های سطحی را حذف نماید اما استفاده از چنین شیوه هایی از توان لازم  و کافی در حذف موثر و با کیفیت تمامی آلاینده ها بر خوردار نمی باشد.

مسلما استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت برای شستشو و حذف آلاینده های چرب و روغنی از روی سطوح کف پارکینگ ها به تعداد زیادی نیروی خدماتی نیاز داشته و بسیار زمان بر می باشد. در نهایت نیز نظافت با کیفیتی نیز حاصل نمی گردد. این در حالی است که اسنفاده از دستگاه های مکانیزه و صنعتی چون دستگاه های اسکرابر که به طور خاص و تخصصی برای شستشو و حذف آلاینده ها از روی سطوح کف طراحی و تولید شده اند راهکار مناسب و ایده آلی برای شستشو و نظافت آلاینده های انباشته بر روی سطوح پارکینگ ها می باشد.

با توجه به اینکه هزینه خریداری دستگاه اساکرابر بالا می باشد، اجاره اسکرابر از شرکت های اجاره دهنده تجهیزات نظافت صنعتی راهکار مناسب و ایده آلی برای شستشو و نظافت می باشد. ضمن اینکه در اجاره اسکرابر هیچ گونه دغدغه ای جهت نگهداری و سرویس دستگاه وجود نداشته و پس از اتمام عملیات دستگاه به شرکت اجاره دهنده ارجاع داده می شود. همچنین شرکت های اجرا دهنده امکان مالیت اسکرابر را پس از اجراه اسکرابر  و اطمینان از عملکرد آن برای کاربر مهیا می نمایند.

ساز و کار دستگاه اسکرابر

اسکرابر یا کفشوی صنعتی دستگاهی کاملا مکانیزه و صنعتی برای شستشو و نظافت سطوح کف پارکینگ می باشد که با استفاده از سامانه برس زنی و پاشش آب تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح کف را شستشو داده و نظافت می نماید.

این دستگاه ها به  منظور جمع آوری آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو و خشک نمودن سطوح، مجهز به سیستم مکنده بوده و با مکش کامل آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو، سطوحی تمیز و عاری و از آلودگی بر جای می گذارند. علاوه بر این دستگاه های اسکرابر به منظور شستشو و حذف آلاینده های چرب و روغنی قادر به شستشوی سطوح با مواد شوینده هستند. همین امر موجب ارتقا دو چندان کیفیت شستشو و نظافت می گردد.