اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

سوییپر دستی

سوییپر دستی برای جمع آوری برگ درختان در پاییز

فهرست مطالب

با توجه به تغییر فصل و وارد شدن به فصل پاییز، آلودگی های محیطی نیز تغییر می یابند. وزش باد و گرد و خاک زیاد و همچنین ریزش برگ های خشک درختان از جمله مهم ترین آلودگی های محیطی این فصل می باشد. جهت نظافت محوطه ساختمان ها و پارکینگ ها می توان از روش های متداول سنتی یعنی جارو استفاده نمود اما این روش دارای مشکلاتی است که باعث می شود رفته رفته منسوخ گردد و جای خود را به روش ها و تجهیزات جدید بدهد.

سوییپر یا جاروب مکانیزه یک دستگاه مدرن است که برای جمع آوری آلودگی های سطح زمین مانند گرد و خاک، برگ های خشک، سنگریزه و ضایعات سبک می باشد.

سوییپر دستی

سوییپر دستیسوییپر دستی یک دستگاه نظافتی مکانیزه است که برای نظافت سریع و آسان محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سوییپر دستی مدل Brava 1000 HT دارای موتور بنزینی می باشد که می تواند محیط را با کیفیت و سرعت بالا نظافت نماید. این سوییپر دارای یک برس رولی مرکزی و یک برس دیسکی جانبی می باشد در نتیجه می توان آلودگی هایی را که در کناره های دیوار هستند، به خوبی جمع آوری نمود. برس رولی مرکزی به همراه سامانه مکش مرکزی وظیفه انتقال آلودگی ها به مخزن را دارند. تخلیه مخزن در سوییپرهای دستی معمولا به صورت دستی انجام می شود.

فیلتر کارتیجی در سویپر ها از بازگشت گرد و خاک به هوای محیط جلوگیری می نماید.نظافت فیلتر برای بالا بردن بهره وری دستگاه در طی زمان کاری ضروری می باشد که در این مدل به صورت الکتریکی انجام می پذیرد. یعنی با فشردن یک دکمه، تکان هایی در فیلتر ایجاد می شود که ذرات باقی مانده بر روی آن به راحتی جدا می شوند و کارایی و عمر دستگاه بیشتر می شود. برخی مدل های سوییپر دستی همانند مدل Brava 1000 HT دارای موتور جلوبرنده می باشد که باعث می شود جابجایی دستگاه در هنگام نظافت به راحتی انجام پذیرد.

مزایای خرید یا اجاره سوییپر دستی

مزایای سوییپر دستیاستفاده از روش های صحیح و مدرن برای نظافت و جمع آوری ضایعات در فصول سرد مزایای بسیار زیادی خواهد داشت. در صورتی که نظافت با استفاده از روش های جدید و اصولی باشد، علاوه بر این که در زمان کوتاهی انجام می شود، کیفیت بالا رفته و کاربر احساس خستگی کمتری می کند. از سوی دیگر نظافت اساسی باعث می شود محیط در زمان طولانی تری پاکیزه بماند و طول دوره نظافت بیشتر شود. با توجه به نیاز محیط به این دستگاه می توان آن را به صورت خرید یا اجاره تهیه نمود.

اگر محیط وسیع باشد و یا آلودگی آن همیشگی باشد و نظافت در دوره های زمانی کوتاه ضروری باشد، خرید سوییپر دستی بسیار با صرفه خواهد بود. اما در صورتی که در دوره های زمانی طولانی نیاز به دستگاه باشد و یا فقط در فصل پاییز برای جمع آوری برگ های خشک استفاده از سوییپر ضروری باشد می توان آن را اجاره نمود. اجاره سوییپر می تواند در هزینه های نظافت صرفه جویی نماید.