اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره پولیشر

اجاره پولیشر و براق نمودن سطوح

فهرست مطالب

جلادهی و براق نمودن سطوح کف به علاوه شست وشوی عمیق از جمله وظایف مهم یک دستگاه پولیشر می باشد. سطوح کف مراکز تجاری، فروشگاه ها و پاشاژها، مراکز اداری، هتل ها، رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز تفریحی، سالن های ورزشی و بسیاری دیگر ازاین قبیل محیط ها به دلیل رفت و آمدهای همه روزه و متعدد افراد، در معرض آلودگی و لکه قرار دارند. در نتیجه گاهی تنها نظافت این سطوح کافی نبوده و باید عملیات نظافتی تخصصی تری درباره آنها صورت پذیرد. پولیش زنی سطوح یکی از این اقدامات می باشد که لازم است نه به صورت مداوم و هرروزه بلکه به طور دوره ای و براساس برنامه ریزی در مورد سطوح صورت پذیرد. از این رو می توان با اجاره پولیشر این عملیات را به صورت کاملا حرفه ای انجام داد.

مزیت های اجاره پولیشر در مقابل خرید آن

به هنگام تصمیم گیری درباره اجاره و یا خرید هر تجهیز ابتدا باید تعداد دفعاتی که قرار است آن وسیله مورد استفاده قرار گیرد را  باید مورد بررسی قرار داد. اگر استفاده از آن تجهیز به ندرت قرار است اتفاق بیفتد بدون شک اجاره بسیار به صرفه تر از سرمایه گذاری برای خرید می باشد. در مورد پولیش زنی سطوح نیز می توان گفت که این عملیات در صورتی که به طور دائم انجام پذیرد ممکن است به سطوح آسیب وارد گردد. در نتیجه در چنین شرایطی با اجاره پولیشر می توان به هدف مشخص دست یافت.

نحوه عملکرد دستگاه پولیشر

این دستگاه از یک برس دوار، مخزن آب تمیز و دسته قابل تنظیم تشکیل شده است. دسته هدایتی قابلیت تنظیم زاویه و دسته کنترلی برای قطع و وصل نمودن پاشش آب طراحی شده اند، تجهیز دستگاه به 2 چرخ بزرگ در قسمت انتهایی قابلیت حمل و مانورپذیری دستگاه را افزایش می دهد. بدنه استیل دستگاه مقاومت بالایی داشته و  در محیط های صنعتی نیز امکان استفاده از آن را فراهم می نماید و همین طور استفاده از آن را بسیار ساده  می نماید. دستگاه های پولیشر عموما به صورت کابلی بوده و با اتصال به برق، برس دستگاه با سرعت شروع به چرخش می کند. سطح مقطع برس دستگاه، به شیوه ای طراحی شده که وزن و فشار اعمال شده از جانب برس دستگاه به سمت پایین افزایش یابد و در نتیجه قدرت پاک کنندگی دستگاه افزایش یابد.

فواید پولیش زنی سطوح

از جمله مهم ترین فواید پولیش زنی سطوح می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هنگامی که یک لایه واکس و مواد جلادهنده بر روی سطوح قرار می گیرند از قرارگیری آلودگی، گرد وغبار و مواردی که موجب از میان رفتن جلای سطوح می شود جلوگیری می نمایند. در نتیجه نیاز به شست وشو کاهش می یابد.
  • با کاهش نیاز به شست وشو میزان مصرف آب و مواد شوینده کاهش می یابد.
  • با این روش در هزینه ها صرفه جویی به عمل می آید.
  • عمر کفپوش ها در اثر قرارگیری مواد جلادهنده افزایش یافته و نیاز به تعمیر و تعویض این بخش ها کاهش می یابد.

هنگام اجاره پولیشر به چه نکاتی باید توجه نمود؟

هنگام تصمیم برای پولیش سطوح توجه به برخی نکات موجب می گردد تا این عملیات با کیفیت مناسب تری صورت پذیرد. برخی از نکات عبارت اند از:

  • اندازه محیط

در اولین قدم در هنگام به کارگیری دستگاه های پولیش باید به اندازه محیط توجه نمود. متناسب با مساحت می توان درباره سرعت حرکت برس و در نتیجه سرعت انجام عملیات تصمیم گیری کرد.

  • انتخاب پد مناسب

دستگاه های پولیشر امکان اتصال به پدهای متفاوت متناسب با جنس سطح را دارا می باشند، برای مثال سطوح سرامیکی، سنگی، چوب و… دارای زبری متفاوتی هستند. در نتیجه انتخاب پد مناسب یکی از فاکتورهای مهم به شمار می آید.