اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

ترولی

اجاره ترولی برای هتل و رستوران

فهرست مطالب

هتل ها و رستوران ها از جمله مراکزی هستند که روزانه حجم بالایی از رفت و آمدها در آن صورت می گیرد و با توجه به این که هتل و رستوران در گروه مشاغلی قرار دارند که به طور مستقیم به مشتریان خود وابسته هستند، جلب رضایت مهمانان بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت اگر بهداشت، زیبایی، نظم و سرویس دهی این مراکز در سطح مطلوبی قرار نداشته باشد،‌ پدیده نارضایتی مشتریان و در نتیجه کاهش تعداد آن ها به روشنی آشکار خواهد شد.

بنابراین مدیران و مسئولان هتل ها و رستوران ها که فعالیت های خود را بر پایه مشتری مداری ادامه می دهند، سعی دارند از تجهیزات نظافتی و خدماتی پیشرفته استفاده نمایند تا جلب رضایت مشتریان خود و جذب هر چه بیشتر آن ها حاصل گردد.

ترولی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که به طور گسترده در هتل ها، رستوران ها، مراکز تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. امکان خرید و اجاره ترولی به راحتی امکان پذیر می باشد.

انواع ترولی قابل استفاده در هتل

ترولی ها در مدل های گوناگونی طراحی و ساخته شده اند که امکان به کارگیری بسیاری از آن ها در همه هتل ها وجود دارد:

ترولی هتلی یا خدماتی

دسته ای از ترولی ها به طور ویژه جهت استفاده در هتل ها، مسافرخانه ها و خوابگاه ها تولید شده اند که جهت حمل تجهیزاتی از قبیل حوله ها، ملحفه ها، تجهیزات بهداشتی و … به کار می رود. به منظور جمع آوری حوله ها و ملحفه های کثیف و جایگزین نمودن آن ها با حوله ها و پارچه های تمیز ترولی هتلی بسیار مناسب است.

جمع آوری وسایل کثیف، نظافت اتاق ها و حمام و سرویس های بهداشتی، جا به جایی ابزار و وسایل و … به سادگی توسط ترولی هتلی انجام می پذیرد. با اجاره ترولی هتلی می توان پاکیزگی و زیبایی را به محیط بازگرداند.

ترولی نظافتی و چند منظوره

نوع دیگری از ترولی هایی که برای هتل ها و مهمانسراها قابل استفاده هستند،‌ ترولی چند منظوره است. این ترولی برای جمع آوری زباله، حمل تجهیزات نظافتی و شستشوی سطوح به کار می رود؛‌ به عبارت دیگر عملیات تی کشی، گردگیری و نظافت به طور هم زمان، توسط ترولی چند منظوره امکان پذیر و آسان می گردد.

ترولی های نظافتی انواع ساده تری از تجهیزات نظافت دستی به شمار می آیند که به منظور شستشوی سطح زمین و جمع آوری زباله ها کاربرد دارند. این ترولی ها به دو سطل مجزا مخصوص حمل آب تمیز و آب کثیف و هم چنین سیستم آبگیر تجهیز گردیده اند. اجاره ترولی نظافتی

انواع ترولی قابل استفاده در رستوران

ترولی و تجهیزات وابسته به آن در رستوران ها قابل استفاده هستند و عبارت اند از:

ترولی خدماتی

ترولی پذیرایی یا رستورانی یکی از پرکاربردترین ترولی های خدماتی است که به عنوان تجهیزی بسیار مهم و ضروری در رستوران شناخته می شود. ترولی پذیرایی در رستوران ها و سالن های غذاخوری در سازمان ها، مراکز آموزشی و … جهت حمل غذا و ظروف تمیز یا کثیف به کار می رود.

این ترولی دارای ساختار مستحکم بوده و از سه طبقه تشکیل شده که هر یک از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند. امکان اجاره ترولی خدماتی مدل Silver‌ برای انواع رستوران ها و سالن های غذاخوری وجود دارد.

ترولی نظافتی

در رستوران ها و به طور کلی تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بهداشت و نظافت در درجه اول اهمیت قرار دارد، از همین رو ضروری است همواره سطوح مختلف تمیز و پاکسازی شوند.

ترولی نظافتی یک ابزار نظافت ساده و در عین حال بسیار کاربردی و مفید می باشد که با دارا بودن دو سطل جداگانه و سیستم آبگیر به نظافت و شستشوی هر چه بهتر سطوح در رستوران ها کمک می کند. ترولی نظافتی از ساختار فشرده ای برخوردار بوده که در فضاهای محدود و متراکم به سادگی قابل استفاده خواهد بود.

چگونگی اجاره ترولی برای هتل و رستوران

برای اجاره ترولی و سایر تجهیزات مکانیزه نظافتی می توانید به وب سایت www.rentabzar.com مراجعه نموده و به صورت آنلاین محصول مورد نظر را اجاره نمایید و یا با شماره تلفن 88803355-021 در تماس باشید.