اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره جاروبرقی

استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع سنگین

فهرست مطالب

در صنایع سنگین، تولید به صورت پیوسته و با حجم بالا انجام می پذیرد. بنابراین آلودگی و انتشار مواد اولیه نیز معمولا با حجم بالایی همراه خواهد بود که باید به صورت منظم جمع آوری شوند. مواد ریخته شده بر روی دستگاه ها و سطح زمین می توانند باعث ایجاد مشکل در کار دستگاه ها شوند و یا کیفیت محصولات تولیدی را پایین آورند. همچنین این آلودگی ها می تواند برای کارگران افراد حاضر در محیط نیز خطرناک باشد. بنابراین نظافت آلودگی ها و مواد از انباشتگی آن ها جلوگیری می نماید که در سلامت کارکنان، کیفیت محصولات تولیدی و طول عمر دستگاه ها می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مانند جاروبرقی صنعتی می تواند به خوبی آلاینده ها را جمع آوری نماید. با خرید جاروبرقی یا در برخی شرایط با اجاره جاروبرقی صنعتی می توان نظافت محیط را در سطح بالایی نگه داشت. 


دلایل استفاده از جاروبرقی صنعتی

در کارخانه ها و صنایع سنگین برخی مشکلات نظافتی وجود دارد که سلامت کارکنان، کیفیت محصولات تولیدی، صحت کارکرد دستگاه ها و همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری را تحث تاثیر قرار می دهد. در ادامه برخی از این مشکلات به همراه راه حل آن ها ارئه شده است.

 

– گرد و خاک در محیط های صنعتی بسیار زیاد است که تاثیر بسیار زیادی در سلامت کارگران دارد. همچنین این آلودگی ها می تواند باعث آسیب به محصولات تولیدی و حتی دستگاه های موجود در محیط گردد. این آلودگی ها باید به صورت روزانه جمع آوری شوند. بدین منظور می توان از دستگاه های جاروبرقی صنعتی استفاده نمود.

 

– نشت مواد خام اولیه در فرایند تولید می تواند علاوه بر آلوده نمودن دستگاه ها و نوار نقاله، ضرر های اقتصادی نیز داشته باشد. به همین دلیل گاهی بسته به نوع مواد می توان با استفاده از دستگاه های مکنده صنعتی، مواد ریخته شده بر سطوح را بازیابی و مورد استفاده مجدد قرار دارد تا بدین ترتیب بتوان از هدر رفتن مواد جلوگیری نمود.

 

-آلودگی ها از هر نوعی که باشند می توانند برای دستگاه های صنعتی تاثیر نامطلوبی بگذارند. دستگاه های حساس و بزرگی که بسیار گران قیمت هستند. خرابی و یا ایجاد مشکل در کار هریک از این دستگاه ها می تواند هزینه های زیادی را به دنبال داشته باشد. اما نظافت منظم و روزانه و جمع آوری آلودگی های موجود در محیط با استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی و یا مکنده مرکزی می تواند از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری نماید.


دلایل اجاره جاروبرقی

برخی محیط های تجاری یا صنعتی بزرگ روش هایی برای نظافت سطوح خود دارند و از دستگاه های جاروبرقی صنعتی و یا مکنده مرکزی استفاده می نمایند. در برخی شرایط برای یک محیط نیاز به یک دستگاه به صورت موقت می باشد. در این شرایط می توان به جای خرید دستگاه جاروبرقی صنعتی و صرف هزینه بالا، با اجاره جاروبرقی صنعتی ، این نیاز را برطرف نمود.

با اجاره جاروبرقی می توان علاوه بر نظافت محیط و جمع آوری آلودگی های جامد و مایع در محیط، در هزینه های مربوط به خرید نیز صرفه جویی نمود. از دیگر مزایای اجاره جاروبرقی کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه می باشد.

این هزینه ها به عهده اجاره دهنده می باشد. اما در صورت استفاده نادرست از دستگاه توسط اجاره کننده و خرابی احتمالی این هزینه ها توسط فرد اجاره کننده پرداخت می گردد. این دستگاه ها قبل و بعد از هر بار اجاره به طور کامل توسط کارشناسان بازبینی و بررسی می شوند تا از خرابی های احتمالی پیشگیری گردد. بنابراین با اجاره جاروبرقی احتمال خرابی دستگاه بسیار پایین است.